• Sor
  • Bence

Kendimi özgür ve cesur hissetmek istiyorum, ne yapmalıyım?

Belki çoğunuzun başına gelmiştir daha önce böyle bir durum.kendi kendinize veya dışardsn bir destekle çözüme kavuşturmuşsunuzdur belki.Kendimi bitmiş tükenmiş ve çaresiz hissediyorum artık.sanki ruhum bedenimden ayrılmış ve bir daha geri dönmemek üzere benden uzaklaşmış gibi.ibadet etmeyi denedim belki çözüm olur diye.ama faydası olmuyo.hiç bir şekilde mutku olamıyorum.sürekli gülen pozitif bardağa dolu tarafından bakan ben gitmiş ve yerine korkak duygusal hayattan ne istediğini bilmeyen çaresizlik içinde kendini yiyip bitiren gün hayattan bir zevk alamayan biri gelmiş.bir şeye bir hedefe yoğunlaşıp onun için mücadele edemiyorum.kendime bir hedef belirleyemiyorum.bugün A diyosam ertesi gün B diyorum.bir türlü bir şeye yoğunlaşamıyorum.değişken ruh halinde ve çok hassas bir ruh halim var suan.kendimi değersiz önemsiz ve işe yaramaz hissediyorum.yapmaktan zevk aldığım mutlu olduğum her şeyden elimi eteğimi çektim.2 3 sene öncr fit bir vücudum varken şimdi yağ bağladı her tarafım.hiç bir şey yapmak gelmiyo içimden.sürekli erteliyorum yapmam gereken şeyleri.kendimden ve etrafımdaki herkesten insanlardan nefret ediyorum.nedenini bilmiyorum.kendimi ve hayatı çok sorguluyorum.cesurca hareket edemiyorum eskisi gibi.hep sonunds ne olucak endişesi taşıyorum.bu yüzden bir bo.a yaradığım yok.uyuyup bir daha uyanmamak istiyorum.kendi canıma kıymaya bile üşeniyorum.çok ama çok yalnız hissediyorum.stresten vücudumda lekeler çıktı.bazen spastik olduğumu bile düşünüyorum.baskıcı bir ailede büyüdüm.şu anda bile bunun zorluğunu çekiyorum.bunlar yetmiyomuş gibi ailemlede mücadele ediyorum kendimi kabul ettirmek kararlarımda bu kadar edişelenmemin nedeni de bu baskıdır.içimde hiç bir şey için harekete geçme isteği kalmadı.nedeb böyle oluyo anlamıyorum.kendimlr mücadele etmekten yoruldum artık.defolup gitmek istiyorum çok uzaklara kendimi özgür ve cesur hissetmek istiyorum.bu işin sonu nereye varıcak bilmiyorum.tek bildiğim şey günden güne eridiğim...

Güncellemeler:
Emin ol solerim.

Görüşün nedir?

0/2000

En İyi Görüş

  • hepsini okudum, depresyondasın bir psikiyatr ile görüşmen şart arkadaşım, düzelmeyecek kadr kötü değilsin bence, eskisi gibi olmayı sen istedikten sonra daha iyi bile olabilirsin... Bu dünyanın geçici oldugunu da unutma, dünyayı bu kadr ciddiye alma yani , hayat bu kadar takıcak kötü hissetck kadar kısa değil, silkelen ve kendine gel hemen pazartesi bir uzmana git

Kızlar Ne Diyor 2

  • okuyan varsa helal olsun

    • Anlatabiliyomuyum

    • Okuma o zaman

  • Mutlu olmak istemiyorsun değilmi mutsuzluğun tadına vardın ciddiyim bende öyleyimde o yüzden sordum.

    • Hayir tam aksine mutlu mutlu olmak istiyorum.ruhumu ozgur kendimi onemli hissetmek istiyorum

    • Öncekileri Göster
    • Aynı sorun bendede var psikiyatriye gittim ilaç kullanıyorum faydası oldu mu olmadı bir çözüm bulursan bana da sole

    • Emin ol solerim.

Erkekler Ne Diyor 0

Erkeklerden henüz görüş yok! İlk görüş paylaşan erkek olarak fazladan Xper puan kazanabilirsin...

Yükleniyor...