Erkek arkadaşımdan ayrıldım beni tehdit ediyor

cok zor bir durumdayim; iki yil once bir adamla tanisdim bana bayagi uzakda yasiyordu. bana evlilik teklif etti ben boyle evlilik olmaz birbirimizi tanimadan, buraya tasinirsin sen beni tanirsin ben seni tanirim ailemle cevremle tanisirsin eger anlasirsak uygun gorursek evleniriz dedim. yasadigim sehre bir yil once tasindi surekli evlilik teklifini tekrarliyordu ailemle tanisdirdim uygun gormediler bende dusundum olmayacak sevemedim kendisi beni cok sevdigini soylemesine ragmen sevemedim. bu is olmayacak evlenemiyorum diye cevabimi verince deliye dondu cok kotu konustu tehdit etti yakin arkadaslarima iliskimizi anlatti dahada seyler soyledi, ailemi aradi onlara anlatti, dahasida yaptigi masraflari istedi bir miktar odeme yaptim, ceksin gitsin diye olmadi bu dahada istedi ilk etapda ayrilma karari aldigimda tek derdi paraydi. simdi surekli telefon ediyor cevap vermiyorum evimi ariyor cevremi ariyor, bugun son kez konusayim dedim cevap verdim beni rahat birakmasi icin yalvardim birakmam diyor bu is boyle bitemez ya nikah ya olum diyor, beni cok sevdigini gunden gune dahada cok sevdigini soyluyor hem tehdir ediyor hem sevdigini soyluyor. çok caresizim ne yapmaliyim. en son ikimizden biri bu dunyada fazla dedi kapadim telefonu, mesaj cekmis canimi al sonra bitir diyor...

Güncellemeler:
ilginize tesekkur ederim! hepinize iyi geceler

Cevabın Var mı?

Gizli Kullanıcı paylaşımına izin verilmiyor

0/2000

En İyi Cevap

  • Telefonla tehdit neyle yapılıyor öncelikle burası çok önemli, sabit telefonla yapılıyorsa savcılık olarak telekoma yazı yazılıyor, telekom müracaat sahibide rahatsız eden kişiler aradığında birkaç işlem yapmasını istiyor müracaat sahibi o işlemleri yaptığı zaman numara tespit formuna düşüyor ve bir ayın sonunda savcılığa gönderiliyor, savcılıkta tekrardan müracaat sahibini çağırarak tespite düşen numaralardan şikayetçi olup olmadığını soruyor ama uygulamada rahatsız eden nedense pek düşmüyor ya bir yerlerden duyuyorlar ya aramayı bırakıyorlar , (çok önemli bir ayrıntı, geçmişe dönük tespit yapılamıyor) eğer tehdit olayı gsm operatörlerinden yapılıyorsa yani tehdit edilen kişi cep telefonundan tehdit ediliyorsa müracaat sahibinin kullanmış olduğu gsm operatörüne yazı yazılarak kişinin tehdit edildiğini iddia ettiği günün kayıtları isteniyor, genelde de sonuca ulaşılıyor, genelde biraz eksik olur, bu yöntemle sonuca ulaşılıyor...TehditTürk Ceza Kanunu MADDE 106. - (1) Bir başkasını, kendisinin veya yakınının hayatına, vücut veya cinsel dokunulmazlığına yönelik bir saldırı gerçekleştireceğinden bahisle tehdit eden kişi, altı aydan iki yıla kadar hapis cezası ile cezalandırılır. Malvarlığı itibarıyla büyük bir zarara uğratacağından veya sair bir kötülük edeceğinden bahisle tehditte ise, mağdurun şikâyeti üzerine, altı aya kadar hapis veya adlî para cezasına hükmolunur. (2) Tehdidin; a) Silâhla, b) Kişinin kendisini tanınmayacak bir hâle koyması suretiyle, imzasız mektupla veya özel işaretlerle,c) Birden fazla kişi tarafından birlikte,d) Var olan veya var sayılan suç örgütlerinin oluşturdukları korkutucu güçten yararlanılarak,İşlenmesi hâlinde, fail hakkında iki yıldan beş yıla kadar hapis cezasına hükmolunur. (3) Tehdit amacıyla kasten öldürme, kasten yaralama veya malvarlığına zarar verme suçunun işlenmesi hâlinde, ayrıca bu suçlardan dolayı ceza verilir.Alıntıdır.Sizin için araştırdım..

    • zahmet etmisiniz tesekkurler!
      cep telefonuyla tehdit ediyor. bugun cep numarami degistirdim yakin bir zamandada ev numaram degisecek, lakin dahada cildirmasindan korkuyorum. biliyorum bu hareketleriyle kisisel ozel haklarimada tecavuz ettigini. savciliga sikayet etsem is dahada buyuyecek tepkisi daha korkunc olabilir cocuklarima saldirabilir. hatta bu insanin sicilinin pek temiz olmadiginida arastirdim.

      hersey icin tesekkurler natuka

    • rica ederim yardımı olursa ne mutlu..

Erkekler Ne Diyor 12

  • nereden buldun bu arızayı..

  • Senin hatalarını saymaya gerek yok, zaten burdan aya kadar yol olur. Neyse bu adam seni madem ki bu kadar seviyor, parasını istemeye, seni tehdit etmeye utanmiyor mu? Buna ne kadar borcun varsa ne yapip et, gerekirse bankadan kredi al, gerekirse aç kal ama borcunu öde ve defet. Kesinlikle ona karşı pasif olma, yalvarma. Eger ne kadar yalvarirsan o kadar cesaretlenir. Zaten buna baştan bu kadar pirim vermeseydin boyle havlamazdi. Burası dağ başı değil, gerekirse savciliga asvur. Artık dunyayi bile ayaklarinin altina bile sererse boyle bir adam diyemeyeceğim, birlikte olma. Kesinlikle ama kesinlikle pirim verme boyle birisine.

    • selam ne deseniz haklisiniz... sevdigini sandim ikna kabiliyeti cok guclu geldi benimde zayif tarafimi yakaladi. ne oldugunu anlayinca uzaklasdim ayrilmak istedim duygu somurusu yapti tehdit etti en sonunda aileminde karsi cikmasi bana cesaret verdi... bitti dedim ama kalin kafa kabullenmiyor!

    • Bu durumlarda ailen sana siper olur. Eğer adam gibi biri olsaydi ailen kabul ederdi onu, ama ne mal oldugunu gorunce seni verirlermi hiç. Onu adam yerine koydugunuz kabahat.
      Dediğim gibi eğer bi herif agziyla kuş bile tutsa bundan adam olmaz. İlerde hayatini zehir edecek kararlar alma sakın, belki sana sözler verecektir, vaadlerde bulunacaktır bunlara sakin aldanma. Dunyanin en ikna kabiliyetli insan bile gelirse, seni ikna olma

  • Ödeme de yapmasaydın keske, ne yanı zorla mı harcattık paranı deseydin :) Tehdit ediyorsa git polise sikayette bulun. gereğini yapsınlar

  • Gönlünde yer yoksa güzelim ben ayaktada giderim demeye getirmiş.nasil bir rahatsız ki istenmedigi yerde ısrar ediyor görende çinde yaşıyor kız kıtlıgı var sanır. Geçmis olsun kazasız belasız atlatrsın inş bu işi

  • Büyük ihtimal internetten tanıştınız sanırım eğer öyleyse kusra bakmada internetten tanışanları hiç sevmem hiç tv seyretmiyor musunuz gazete okumuyor musunuz?Sonunda biriniz canından olmaz tek temennim ama bu adam saplantılı psikolojik sorunları olan biri gibi görünüyor.

  • :) Arkadaşlar evinide değiştir filan diyenler var ne saçmalıyorsunuz.?Gideceksin dilekçeni vereceksin telefon kayıtları çıkacak alacak 6 yıl oturacak oturduğu yerde.Maddi tazminat davasınıda açarsın donuna kadar alırsın rahat ol.HAVLAYAN KÖPEK ISIRMAZ.

  • bence direk polise git hatta telefonlarını da dinlet tir delil olur zaten.zaten dinleniyordur ama :D

  • birincisi korkma. adam piskopat. ikincisi telefon gibi iletişim şeylerini değiştir. hatta bir müddet kapat. kullanma. üç polise söyle. dört komşulara söyle böyle bir saldırı olursa yardım etsinler. hatta mahalle gençlerine söyle. muhtara söyle ordunu topla. hatta onlar da arasınlar lider tipliler korkutsunlar. tamam mı. bir daha annenden babandan habersiz kimse ile buluşma tanışma. evlenmek istiyorsan onlar bulsun. allaha dua et namaz kıl bol bol dua et. allah korur seni meleklerini yollar.

  • canını al sen de nefsi müdafadan 3 yıl yatar çıkarsın. Ya şaka bir yana kimse sana yardım edemez çünkü elemanı kimse senden iyi tanımıyordur burada dediklerini yapar mı yapmaz mı sen bileceksin yapacak türde biriyse savcılığa bildirip her ihtimale karşı tedbirini alacaksın.

  • Fişimi cek diyor... Masraflarını istemeyi eksik etmemiş.Harcamalarının derdine düşmüş bırisi sevdiğini söylese de gercek durumu yansıtmıyor.Hırs yapmış.. Psikolojik sorunları olabilir.Ailene durum hakkında bilgi verdiysen istediği kadar rahatsız etsin, anlamsız hareketlerine karsilik bulamadikca bır süre sonra hayatından kendisi çıkabilir.

    • evet resmen hasta arizali!

    • Senin icin olurum ben deyip de başka kızla evlenenlerimiz de var.
      Düşüncelerini değiştiremeyeceğini anlaması lazım.
      Sabırlı olmalısınız.
      Yakında ümidini kesip hayatına bakacaktır.

  • polisi ara. mahkemeye dilekçe ver. milleti anlmıyom zorla güzellikmi olur arkadaş. yaşta ileriymiş baya bence polisten falan yardım almalısın. bu yaştaki adam herşeyi yapar. ben sana diyim. hafife alma. ama polise şikayet edersen elinde bi delille git değilse herşey daha kötü olur.. saygılar...

    • zaten kaybedecek birseyi yok saplanti haline gelmisim onda

  • numaranı değiştir

    • degistirdim is yerimi biliyor evimi biliyor

    • adresinide değişdir taşın oradan

Kızlar Ne Diyor 12

  • adı A ile mi baslyor:)

  • böyle acizlere ne denir ki sen anlamadın mı bu adam evini köyünü senin oturduğun şehire taşırken ciddiyetini adam sana kafayı takmış ya onunsun yada toprağın. buna benzer bir olay benimde başıma gelmişti 2 sene önce iş yerime geliyodu evimin kapısında sabahlıyodu sürekli tehdit ayy kabus gibiydi sevdiklerine dikkat et onları son görüşün felan gitim sonunda savcılığa şikayet ettim bi daha sesi soluğu çıkmadı savcılık en iyi kurtuluş yolu.

  • Kaybedecek bir şeyi yoksa ve seni saplantı haline getirdiyse, başka birini bulmadan senden vazgeçmeyecektir.Allah yardımcın olsun kardeşim.Bir gün herşey yoluna girer yeter ki ümidini yitirme.

  • ya sevse parami ister? cok ayip rezil yani. az gurur olur insanda az erkeklik olur. sesini cek kayita ver polise hic ugrasma. öyle kisiler hicbisey yapamaz ama dikkat et hincindan kalkipta kendini bisey sanip zarar vermesin. ver polise ailende biliyor zaten kimseden gizlemek zorundada degilsin

  • oldukca takıntılı hastalıklı. tehdit ediyorsa şikayet etmelisin

  • Çok kotu bı durum allah kolaylık versın :/

  • Polise şikayet etmelisin. Tek başına uğraşamazsın. Tenha da kıstırıp yapışsa boğazına ne olucak?

    • ne korkutuyorsun kızı yahu :S havlayan köpek ısırmazmış

    • Öncekileri Göster
    • fark ettim :) tenhada sıkıştırıp boğazına yapışsa ... bir an ben ürperdim okuyunca

    • Ehe :)

  • Ailene durumu anlat ve polise gidip şikayet et. mesajlarını filan silme. gösterirsin.

  • canım böyle manyak cok benimde basımda iki tane vardı... gerci hala var (arada bilinmedik num. mesajlar gelio) darp dahi etti mahkeme savılık vs derken sikayetmi alırsam vazgeceni aramıcanı söledi ve öyle oldu. sucumda onu sevmedğim için ayrılmam daha neler neler... ailemi aradı sacma sapan iftiralar babam sabahllara kadar uyumadı falan cok sükür 3 aydr arayan soran yok bunu ilk sewqiim yaqtı. ikinci sewqilimde tüm arkadaslarımı aradı zaten piskopattı mafya gibi bişi 4 yıl önceki sewqilim yanı ilk askımı dahi arayıp sormus yemini varmis bni öldürecekmiş bni sorduyor mahalleme qelip gidiyor yani kısaca manyak cok sessiz kal bn öyle yaptım ama suc onlarda değil bizde .. SECMESİNİ BİLEMİYORUZ

    • hakkaten ya nerde manyak var pek seversiniz

    • kubracim haklisin secmesini bilemiyoruzda alinlarinda yazmiyor hasta arizali diyeki, ayrica bastan beri ben olmaz dedikce o uzerime dustu usteledi bende sevdigini sandim...

  • psikolojik sorunları var belliki daha önce hiç anlayamadınmı ?

    • malesef anlayamadim acayip ikna kabiliyeti var

    • allah yardımcın olsun valla zor

    • malesef anlayamadim

  • seni korkutmaya çalışıyor.sakın para vermeye devam etme çünkü tehditlerine devam eder hatta şantaj'a çevirerbilir olayı.eger devam ederse hakkında dava açacagını polise gideceğini söyle .ve devam ederse.polıse şikayet et bence

    • gittim polise lakin polis adam siddet gostermedikce birsey yapmayiz diyor

    • illa şiddetmi görmek gerekiyormuş:( .sende onu tehdıt et. mutlaka vardı cekındıgı bırseyler hayatında onunda.sakın korkma ondan cekındıgını bellı etme.cunku usteler boyle ınsanlar cok tehlıkelı:(

  • şikayet et hemen. şimdiye kadar etmediğin hata zaten.

    • hiç :)

    • ene:)

Yükleniyor...