• Sor
  • Bence

Sizce şevval duru şişman mı ?

evet arkadaşlar twitter ın ve facebook un taş hatunu sevvali tanımayanınız yok sanırım sizce o kız kilolu mu değilse önündekiler allah vergisimi ?

Güncellemeler:
açıklamalara göre yeni iki gezegen bulmuşlar ama oralarda hayat var mıbilinmiyor :)
twitter dan arama motoruna s yazında sevvalduru memeleri ve numarası çıkıyor ibretlik tespit :)

Görüşün nedir?

0/2000

En İyi Görüş

  • Orasını burasını açmış bir soytarı işte neyle fenomen olmuş açtığı 2 göğsüyle ısırdığı 2 dudağıyla.Kilolu mu dersen kilolu sayılmaz gelişetli diyelim bacakları fazla kalın Hadise misali.Yine de hanımefendiliğiyle fenomen olsaymış başımızın üstünde yeri varmış ama olmadı işte olmadı :)

Kızlar Ne Diyor 9

  • sen deyince baktım diye bu kız normal bir kız değil

  • çok zayıf değil göbeği var bak link

  • Ergenler kraliçesi sanırım.

  • Bir gün bu pozlarından pişman olucak bir çocuk bu sadece.

    • ek sanmıyorum çünkü ailesi zengin geniş mezhepli benim öyle kızım olcak allah için öyle giydirmem tamam açık olabilir sÇI AMA G*TÜ BAŞI AÇÇAKSA ONUN AĞIZA SIÇARIM. BABASı nasıl bişi demiyo hayret ediyorum sonuçta izmirde yaşıyor belki ondan normal olabilir

    • Öncekileri Göster
    • izmir sıcak olduğundan millet donla bile çıkıyor çarşafla gezecek halde değiller . olaki gezen vardır karışamam ama ailesinden gördüğü o şekilse kimsenin yaşam tarzınada karışamayız anca çenemizi yorar tartışırız

    • Antalyada sıcak niye antalya denmiyor anlamıyorumki ben neyse siiitttttttttttir et iyi akşamlar

  • o kim la bakiyim dedim baktım. balık etli hatun

  • O kim ki ? Off ergen stayla mis

    • twitterdan şevval duru diye arat .)

    • Yasamayi seviorummm bakmasam daha iyi :)

    • :)

  • O kim mk ?

  • Ben tanimiyorum

    • Guncelleme ooolum :D

    • Öncekileri Göster
    • 15 yaşında kız :)

    • Ilerde cok pisman olur ama is isten gecicek allah akil fikir versin ne diyim :p

Erkekler Ne Diyor 7

  • bebe la bu!

  • Bacakları fazla kalın. Kilolu hatta. Hiç iyi bir fiziği yokç

  • nelerin prim yaptığı ortada dünya kadar malın olacağına... diye devam ettireceğim de anlayan anladı.burada ki bizim hanımefendi kızlarımıza ayıp olmasın genelleme yapmayalım ama açınca gösterince cidden durum bu oluyor salya sümük tonla abazan takipte oluyor.

  • oha:D

  • Beğenmedim.

  • Şimdi baktım, onu görmeden önceki günlerimi mumla arayacağım.

    • Ahhhahhaa :)

    • kanka ekranı kırcak göğüsleri birgün ondan korkuyorum :)

  • link bu mu len şişman

    • knka et sarkıyo ordan :)

Yükleniyor...