BIKTIM ARTIK EVDEN KAÇMAYI DÜŞÜNÜYORUM

dün annem bana 5 lira verdi zar zor ben dışarı çıktım bugün sordu ne yaptın parayı defter alıcam dedin dedi bende dışarda 2 lirasıyla kola aldım geri kalan para çantamda duruyodu defter için ayırmıştım cola aldım dedim sana bir daha para veren şerefsiz falan başladı hemen ben dha gerisi çantamda diyemeden bende başladım zaten vermiyorsun para işe giricem günlük onada izin vermiyorlar saati çokmuş diye. benim odam yok odamı misafir odası yaptılar kapılarını çıkardılar salona bakıyo oda televizyon duvarda babam açıyo geceleri son ses odanın içine nur inmiş gibi ses var bide uyuyamıyorum yatak odasına gidiyorum sonra gecenin bir yarısı geliyo uyandırıyo git yerine yat diye uykumdanda oluyorum sinirden ağlıyorum her gece. sabah uyanıyorum yine salonda televizyonun sesi son ses sbaahn 7 snde bu sefer bağrıyolar sen git bu evden yeter artık diye. annem zaten komşulardan bişeyler duyuyo sevgilim hakkında her onla buluşmamız öncesi yanıma geliyo iyi davranıp sonra bu söylenilenleri söylüyor moralim bozuk çıkıyorum evden sonra sevgilin sana ilgi gösteriyor diye kendini bir şey sanıyorsun diyo babam yemeğe oturduğumuzda yok ucuza gitme yok plastik yüzüğe kanarsın sen falan diyo evet baba öyleyim hep ben kötüyüm dedim. edepsizsin terbiyesizsin başlıyo hemen. ben bişey yapmıyorum kendi halimdeyim bu senede ünv çok yerde tutuyodu gtti özel yazmamı istedi yarı burslu 4 yıllık başka bölüm yazarsan salaksın sen falan bitek bunu diyodu parayla ilgili hiçbişey demiyodu. çok kızdı onun yüznden sevdiğim bölümü yazmadm ben mühendis olmanı istiyorum diye bağırdı en son iç mimarlık yazarsan özelde okutmam dedi kazandığm bölümn bu yılki parasıda iç mimarlıkla aynı çıktı sinir oldum dedm okuttum diyceksin ilerde ben okuttum diycem tabi diyo ünvdende soğudum . günleri sevdiğim çocuğa laf sokmakla geçiyo parası olmayışına laf ediyolar . babam geçen ilerde sigara parasını senden istemesin dedi . annem çok yerlere gidiyormuşsun ne güzel falan dedi güldü babam çocuğun sende denemediği ne kaldı dedi ya artık dayanamıyorum benimde kalbim var sinirden iç kanama geçirdim hastahanede yattım hayatımn en güzel dönemiydi valla evde hep bir laf sokuyolar bana ya :((

Güncellemeler:
bizm apartman aile apartmanı eve etekle geldim işte bigün kadın gecenin bir yarısı kapımı çaldı akşam bir etek gördüm giy de bakıyım diye. eve geliorum akrabalar oturuyo kapının önünde hepsi suratıma far görmüş kedi gibi bakıyolar eve geliorum ağlıyorum sinirden sonra hep sorularr sorularr hep hesap vermk zorundym
 

Cevabın Var mı?

0/2000

En İyi Cevap

  • anlattiklarini sonuna kadar dinledim cok üzüldüm kardesim ekle beni ne zaman konusmak istersen dinlerim hangi şehirdesin yardımcıda olurum ne aileler var

Erkekler Ne Diyor 16

  • bunlar senin öz anne bababı?yuh yanı baska ne diyebilirim bır genc kızı zorla bataklıga itmeye çalışıyorlar ,yazık onlara inat sen kendini egit okulunu bitir basarılı ol ve intikamını al onlardan sen sen ol kotu yola gitme alnının teri le çalış,

    • işte annem geçen dedi aşktan gözü kör olmuş babam dedi bu aşktan ne anlar bununki azgınlık

    • Öncekileri Göster
    • okadar çok şerefsiz haysiyetsiz insan varkı temizlemek ile bitmez

    • kuzenm benm yanmdaydı annesi aradı amcmn eski karısı ceren yanndamı elf dedi evet dedm dye amcam o oçla nye konuştun dye beni dövmeye kalktı neden konuşuyosn amcmla baba dedm saçmalamaa dedi . bni savundklrı falanda yok

  • Dalga mı geçiyorsun ciddi misin ?

    • ciddiyim az önce sevgilin sana ilgi gösteriyo diye kendini bişey sanmaya başladın diye bağırdı annem . babanda ilk 2 sne böyle yaptı sonra pişman olursun bizi anlatma sakın ona diyo. evde telefon açma ailemizi dinletme diyo . odam yok yatak odasnda konuşuyorum geliolar snra tel açıkmı dinlemesin ilerde sölermş ailemi . snki devlet sırrı

    • Öncekileri Göster
    • İzine geldiyse zaten bir iki hafta sonra gider o gidene kadar görüşün gittikten sonra zaten sıkıntı olmaz ailenle

    • 40 gün izn aldı 20 gün vr dha

  • yoook artık daha neler.. babanı dövesim geldi.

  • BÖYLE AİLELER , var mıgercekten çok merak etim ... üzüldüm senin adına

  • Incir cekirdegini doldurmaz.

    • senin incir çekirdeğin bya bir büyük o zmn

    • Anlamadim ne demek istiyorsun.

  • Bıkmadan tüm yazıları okudum aileni kendin anlatıyorsun bu zamanda ana babaya bile güven olmuyor ama sen hala körsün çıkış kapısı olarak çocuğu kafaya takmışsın en bariz örnek yanında ana babaya güven olmuyor çocuktan ne medet bekliyorsunki seni peçete gibi kullanır atar Allah muhafaza hayatın kararır planlarını iyice tarttıktan sonra hareket et dünyalık hevesler için yazık etme kendine

    • bir sene oldu tanıdım ben onu o kendi peçete olur bni kullanmaz.

    • Hiçte öyle değil işte erkekleri hiç tanıyamamışsın bir erkeğin bir kıza ilgi göstermesinin nedeni kendini tatmin etmektir kendi zevkleridir o tatları tadınca sana ihtiyacı kalmaz

    • herkesi kendin gibi sanma . kullanıcı adın ne kadar edepsiz.

  • Başıyla sonu tutmayan,çelişki dolu bir hikaye.Özel okulda okutacaklar ama 5 lira paranın lafını yapan bir anne :) bence sen evden kaç :)

    • 5 ten beri ünv kazanmak için dershnaeye gidiyorum kolaymı bukdr emeği bir anda yıkmak:(

    • 5 ten beri dersaneye giden biri böyle saçma sapan hikaye yazamaz ya..benim 5. sınfta yazdığım kompozisyonlara benziyor :) sen yaşın univ yaşına yakın olduğuna eminmisin ?

    • hikaye değil. iftira attığının farkında değilsin hikaye diyerek.

  • Biz bu yaşta hesap veriyoz , ailenin konuşmaları pek önemli değil konşun dursunlar ne takıyon takıl zamanı geldiginde herşey düzelir

  • vay arkadaş 5 tl lan hadi elde yok dicem özele gönderiyorlar , bide diger olaylar seninde o evde yaşam alanın yokmuş gibi davranışlar kızdırdı beni, ilk defa bu kadar uzun bir yazıyı okudum, azmi elden bırakma ve biraz daha sabret iyi bir iş bulmaya çalış üniden sonra , kendi ayaklarının üstünde durmaya başladıgında geçicek hepsi

    • bide ilerde özelde okuttuğumu söyliycem tabi okdr emek vericem dedi iki biyoloji yaptın diye götün başın oynamasın diyo. ben haliçte yüzde elli burs kazandım genetik mühendisliği. iç mimarlıkta tutuyodu yüzde elli yazmadım parası 11 milyar yıllık diye sonra haliç 9 milyar oldu 2 milyar için bölümüm gitti ben iç mimarlık istiyodum bağırdı ben mühendis olmanı istiyorum çevren yok seninn iç mimarlıkta para yok diye

    • kusura bakma ama yönlendirmeyle yaşam haklarına müdahaleyi kavrayamamışlar, bişey diyemiyorum zor durumun

    • okuldan sonrada rahat yokki 2 sene babama çalışıcakmşm yurtdışına gidicekmşm çocuk beklesnmş yoksa affetmezmş beni okul bttkten snra evlenrsem

  • Senin yasin kac ya

    • 19

    • Kac bence cok bile durmussun orda

  • herşey geciyor. bu tür olaylar senin olgunlaştıracak. evden kaçman çözüm değil.Seni harçarlar.Ama üniversite okuyabilirsen biraz uzaklaşırsın evden

    • istnbulda ünv

  • Bunlar ne biçim anne babadır yaa. İnanılacak gibi değil. Şaka gibi resmen.

  • Fakir :DSFASDF

    • kim benmi benim gttğm ünvnin parası snin sülaleni satın alır

    • 5 tlnin hesabini yapan bir aile bu adamin sulalesinimi satin alacak diyorsun.

    • üniversitenin parası dedim. oda gidip ona buna fakir demesin sinr oluyorum beynini paraçalayasm gelio mk ellerim titredi kmse fakir diyemez.

  • çocuğun sende denemediği ne kaldı mı nasıl yani?

    • evet öyle dedi

    • senin kendini kullandırttığını düşünüyorlar

    • bizm apartman aile apartmanı eve etekle geldim işte bigün kadın gecenin bir yarısı kapımı çaldı akşam bir etek gördüm giy de bakıyım diye. akrabanı kovamıyosun işte

  • burada anlattıkların aile faciası gibi ama sen bir daha düşün. acaba neden böyle düşünüyorlar böyle yapıyorlar diye. hiç bir şey sebepsiz değildir. evden kaçmayı falan da kafandan çıkar o işlerin sonu belli.

    • ya benim ailem iyi insanlrdır yemek yorum babm işte bu dünyada snn gbi yiyen yoktur blmem ne hlbuki bşey yok ya . geçen annm kşke ünv dışarda okusaydın dedi . babm ünv btnce bniyurt dışına yollyckmş orda okursn iç miöarlk evlenme sevn bekler falan dyo annem tuttu çocuk askerden glnce kaçrcm dyomş dedi halbuki öyle bşey yok babmn ynnda dedi bde:(

    • Öncekileri Göster
    • bn ünv kazndm 5.sınftn beri dershnye gdyorum sayısalcydm neden gidym şmdi annemn bunu babmn ynnda söylemesi zoruma gdyo . eski odam gtti koltuk bir tekli koltuk koydular eşylrmı koyck byerm ble yok bu kdr önemszm işte onlrn gözünde

    • önemsizlikten değil o kendilerince seni yola getirmeye çalışıyorlar. yaptıklarını çok yanlış görüyorlar. güçleri de yetmiyor sana ne yapacaklarını bilemiyorlar. bize anlatacağına babana anlat sen bunları. geç kaşısına güzelce bu hayat benim ben kendi hayatımı mahvedecek bir şey yapmam. okulumu bitirip mesleğimi elime almadan bir hata yapmam. ne yaptığımı ne düşündüğümü biliyorum de. ama restleşerek değil. göreceksin daha kolay anlaşılacak her şey. onlar seni anlamıyor sen onları anlamıyorsun.

  • aman allahım olaya bak hepi topu 5tl

    • az önce olan olay . gerisi hep yaşadığım şeyler

    • Öncekileri Göster
    • yok ya annem dedi nerelere gittinz parası yoksa bende vlla parası olmayan okdr yere götürmez denemediğmz yemek kalmadı dedim babamda çocuğn sende denemediği ne kaldı dedi

    • hasıktır ya adama bak ne kadar geniş tövbe

Kızlar Ne Diyor 7

  • Simdi biz senin tarafindan dinliyoruz sonucta sorunu. Sen yinede ailene karsi saygili ol. Belkide abartiyorsundur.Saati cok diye calismani istemiyorlarmis - sence bunu seni dusundukleri icin olamaz mi?Belki babanin yaptigi espirileride yanlis anliyorsun.Yani olumlu ol, saygili ol. Allah yardimcin olsun.

    • yok babama televizyonun sesini kıs diyorum sen valla git bu evden kaç sen git evlen diyo

    • Öncekileri Göster
    • Insallah hersey gonlunce olur. Ama unutma senden zor durumda olanlarda var.

    • onlarda kendi dertlerine dert arasınlar

  • üvey evlat olabilir misin acaba :D kardeşlerin var mı onlara nasıl davranıyorlar sanki seni de kışkırtmak istiyorlar sabrını zorluyorlar gibi aileni atsan ataman satsan sataman kabullen cevap verme umursama gıcık olurlar

    • onlar küçük. annemin bir lafı var sen bayrağıı aldın eline. o bayrak ne çözemedim daha

    • Öncekileri Göster
    • yok anneannemde bayrak lafnı teyzeme kullanır. sende bana dikleşiyosun sende bayrağı aldın eline galiba?

    • parazit yapma diye sana demedim dalga geçen arkadaşa söyledim onu mu söyylüyosun?

  • sıkılmadan okudum hepsini.öldürmeyen acı güçlendirir.

    • vlla blmiyorum

    • Öncekileri Göster
    • 30 kişilik kontenjanı vardı haliçin yazdım en üste ösym yerleştirdi işte artk genetik mühendisi olucağm kesnleşti ortaokulda en istediğim bölümdü belki o yüzden bu kdr zorladılar bllmiorm.. kemerburgaz ünv yazmadım iç mimarlk kemerburgaz ist uzak diye orasının kampüsüde burdaymış zaten babam öyle bir surat yapıp azarladı yazdım en üste haliç genetik bir süre sonra ünvde seninde durumuna geliyosun zaten

    • wlla canım az kalmış. biraz dha rahatlarsın zamanla.ortaokulda istediğin bölümmüş yani tamamen alakasız değil tanıdıkça daha da çok sevebilirsin bölümünü (: umarım çok mutlu olursun ilerde..

  • bence bir ailenle konuşmaya çalış ya da annenle belki seni o daha iyi anlayacaktır

  • sakın evden kaçmma Allah korusun mafyaların falan eline geçersen çok kötü şeyler yaparlar

    • eheheehehehheheehehe... mafyaların eline geçersin :)))) güldüm.

    • benimkine kaçıcam evleniriz bir hayat kurarız kurtulurum bende

    • ortalık fuhuş mafyalarıyla kaynıyo neden komiğine gitti anlamadım

  • Evden kaçmak çözüm değil erkek arkadaşınla konuş evlenecek durumdaysanız evlenin hem okursun hem evliliğini yürütürsün.

  • Aslında bu kadar dert tasa yapılacak bir durum yok, bir çok genç kız seninle aynı kaderi paylaşıyor, onlarada hak ver sonuçta mükemmel bir hayat yaşmıyorlar, negatif enerjisi sanada yansıyacaktır, sürekli yarını ve geçmişi düşünerek yaşayamazsın, olanları kabullen kaçmak çözüm değil...

    • her gün aynı olaylar dynmym artk

    • en azından onlar seni koruyorlar, kaçarsan etraftaki kurt sürüsüne yem olursun

Yükleniyor...