Vitamin hapı kullanarak uzayan var mı arkadaşlar.

Kız kardeşim şuanda 17 yaşını yeni doldurdu yalnız boy problemi var bize göre değilde ona göre ikna olmuyor bu arada vitamin haplarının uzamaya yardımcı olduğunu duymuş böydle birşey doğru mu var gerçekten kullanan aranızda

 

Cevabın Var mı?

0/2000

En İyi Cevap

  • mekanizmanın nasıl calıstıgı belli. boy uzaması için kalsiyum gerek bunun için ve yardımcı maddeler. doktor film ceker kemik ucları ne durumda bakar uzayıp uzamayacagını soyler.

    • anladım teşekkürlerr :)

    • ortapedi doktoruna olabilir.

    • hangi doktora gidilmesi gerekiyor bunun için

Erkekler Ne Diyor 4

  • vitamin hapını bilmem ama süt kaymaklı yoğurt çok fayda ediyor

    • inşallah düzelir bir 5 cm uzar hani

    • herşeyin fazlası zarar kendi işlerini kendi yapsın çok yardım etmeyin düzelir

    • hedefi için bu kadar sorun ediyor aslında onuda anlıyoruz

    • Öncekileri Göster
  • büyüme sigortaları vaeya başka bir değişle büyüme kıkırdakları açıksa yanına spor ve beslneme eklenerek hatta yeterli güneş varsa haba bile pek gerek kalmayabilir takviyelerle falan zuayabilir.

    • bi baktırsın ortopedi doktoruna gitsin selam söylesin baksın bilek filmi çekiyo

    • anladım kapanmış olabilir mi peki yaşı daha 17

  • saçma sapan şeyler orantısız uzucak uzasa da çılgın bedişteki sıska kız gibi olur! ona söyle bol bol protein alsın yumurtanın beyazı süt yoğurt gibi

    • pişman olucak!

    • keşke bizi dinlese keşkeee :)

    • saçmalama kullanır kullanmaz zart diye etki yaptığı nerde görünmüş:D en az yarım yıl aralıksız devam etmeli valla kendi bilir ço üzülücek!

    • Öncekileri Göster
  • hap kullanarak uzamaz kanmayın bu ilaçlara

    • rica ederim ^_^

    • pekala teşekkürler :)

    • hormonal bir durum, dahiliye olabilir

    • Öncekileri Göster

Kızlar Ne Diyor 2

  • boy uzaması genetik olduğundan hiçbir şekilde ekstra uzama olmuyor. bu tür vitamin vs. gibi haplarla sadece küçükken yetersiz beslenen veya bir sağlık problemi olanlarda uzaman sağlanabilir. o da yine fazladan boy yapmıyor. kendi genetik maksimum boyuna ulaşıyor.

    17 yaş da boy uzaması için geç bir yaş. 18'e girmiş, kızların çoğunda bu yaşta uzama durur. ailenize göre boyu anormal derecede kısaysa doktora gidin, belki hormon problemi olabilir.

    ama bu tür haplarla uzama maslesef imkansız.

  • Yok tatlim ben.pharmaton vitamin kullandim. Tek etkisi uyku getirmisti oyle uzama olmadi. Eger boyu cidden yasina gore kisaysa bir hormonlarina baktirsin. Ama boy genellikle genetiktir. Annen baban ailen genelde kisaysa uzun olma sansi az oluyor

    • dahiliyeden aldım bile randevusunu inşallah bir şansı vardır

    • Endokrin de olur dahiliye de.

    • Endokrin bölümümü yoksa dahiliye mi

    • Öncekileri Göster
Yükleniyor...