Sevgilimin isteklerimi yapmasını istiyorum, bunu nasıl sağlayabilirim?

Benim sevgilim çok rahat ağzı çok iyi laf yapan biri. esprisi hiç eksik olmaz fakat çok kıskanç beni her türlü herkesden kıskanır giyimime karışır. ama ben kıskanınca offlar pufflar üniversite ortamındayız bu kadar sıkma beni der. facede birlikte ilişki durumu yapalım diyorum yapmıyor. yüzük istiyorum almıyor :( ama her dk arıyor soruyor (: ama benim isteklerimi yapmasını istiyorum bunu nasıl sağlayabilirim :( bide bana hiçbi zaman hyr demez hep tamam der ama faaliyet göstermez. istediklerimi ona nasıl yaptırabilirmmm :(

 

Cevabın Var mı?

0/2000

En İyi Cevap

  • aranızdaki ilişkiyi bilmiyorum ama umarım bu tür konuların dışında en az üç dört kat daha fazla başka şeyler, sizi birbirinize bağlayacak başka şeyler konuşuyorsunuzdur.

    sen onun sana bağlanmasını sağla. ona yaklaşımınla, muhabbetinle, hareketlerinle.

    sözle istediklerinden çok daha etkili olur.

    onun sana tutluyla bağlanmasını istiyorsan sen de onun tutkuyla bağlı olacağı bi kadın olmayı dene. bak o zaman bütün işini bırakıp kuyumcuya gider. ;)

    • tamam ama ben onu nasıl saglıycamki (:

Erkekler Ne Diyor 8

  • kabiliyeti kalmış bişey tamamen

  • onun için eglencelık kız mısın

  • O yapmazsa sende yapmayağın söyle

  • bir temiz dayak at.

  • ilişki durumunu başkasına face gibi bi yerde bunda zorunlu diil..ki belki rahatsız edici bi durum olarak düşünüyor olabilir.yüzük olayını da değerli kılmak için bir kere takıp birdaha çıkarmamak için.yerinde olması gerekliiğini düşünürek hareket edio olabilir.arayıp sorması seni ihmal etmemesi sevginin ii bir göstergesi zaten.çocuğu sık boğaz yapma kaçırırsın..sen onu kaybeder o da seni kaybedersin..

    • ilişki durumunu başkasına face gibi bi yerde bunda zorunlu diil..ki belki rahatsız edici bi durum olarak düşünüyor olabilir tebrik ediyorum bu cumlen +1000 ;)

    • tamam teşekkür ederimm :)

    • vayy adam king yani : ))bi ayarınaa bak artık.seviosa,seviosan yaparsın bişiler..ama dedğim gibi ole üstüne gitme nadir diosun her nekadar doruysa şayet ben inanmadım ama : ))dikkat et kontes!

    • Öncekileri Göster
  • valla iyi yere dükkan açmışsın :) seni elinde tutmak istiyor, belkide gerçekten seviyor seni ama kendi sıkıya gelemiyo, özgürce yaşamak istiyo. Valla böyle hayatı babamda ister ama herşey karşılıklı olmalı sen onun dediklerini yapıyosan oda sana saygı gösterip dediklerini yapması lazım

    • o zaman benimde özgürlüğümü kısıtlamasın (: :P

    • çocuk free takılmayı seviyo yani özgürlüğünün kısıtlanmasını sevmiyo belliki

    • hep yapıcamm diyo :( ama yapmıyo yapsada 2-3 gün çok güzel sonra gene rahatlıqa kavuşuyo. En uzun sevgilisi benim belkide bu yüzden mi alışamıyomu napıyo anlamadım :S

  • adam çözmüş işi.herşeye kafa sallıyor işte gerginlik yaşamamak adına.allah aşkına facebook da ilişki durumu bilmem ne yapmayın bunları.ne kadar gereksiz şeyler.bunaltma arkadaşını..yüzük isteğine bişey diyemem.ilişkinizin derinliğini bilmiyorum..

    • çok rahat (: kafayı yedircek bana ama hadi bakalım :) bekleyip görücez bende kaybetmemk için çok bunaltmakta istemiyorum ama zamanla artık

    • sevdim bu arkadaşı:) ne güzel idare ediyor duruma göre.ilişkinden vazgeçemiyorsan dikkatli ol.adam tehlikeli:)

    • hee bide ayrılık konusu açtıqımda beni arayıp ben o konuyu hiç açmamışım gibi davranıyo (: 8 aydır yürütmeye ugraşıyoruz işte. sözünde durmamasını sabrımı taşırmaya başlıyo birazcık.

    • Öncekileri Göster
  • sende hayır dıycegı bışey soyle sonradan yapsın:D

    • evet fırlama oldugu kesin :)

    • :) fırlama bişey zeki:) herşeeye tamam ama uygulama yok:D

    • ben sölüyorum zaten dinlemiyorum o zamnda kızıp bagrınıyo :D

Kızlar Ne Diyor 5

  • İlişkinizi sizin bilmeniz yeterli değilmi feysbukunuzda ifşa etmeye gerek varmı ... Sen de umursamaz ol bakalım o ne yapacak ...

  • Ağzı ii laf yapanlardan kork.he diyip geçiştryo seni.ondan hiçbişey olmaz hacı.

  • sen mı yuzuk ıstıyosun?yok artık bunlarerkegın dusunmesı gereken seyler bukadar onu kaybetmekten korktugunu hıssettırme bence.gostermelık sevgı gıbı olur cunku erkek arkadasındakı durum.bıraz rahat bırak o kıskansın sen kıskanma,o gelecekten konussun sen konusma,facede ılıskı durumu yapma o yapalım desın onun ıçınden gelsınbıraz rahat olman lazım

  • bu face de ilişki olayını anlamıyom oraya yazsa ne yazar yazmasa...siz kendinizi biliyomusunuz ve tanıdıklarınız biliyo mu gerisi boş...yüzük olayı da zamnı geldiğinde almıcağı ne meçhul?biraz sıkıyorsun gb geldi bana

    • denemek istedim bunu (:

    • senin ona verebileceğin en güzel örnek onun yaptıklarına karşlık vermeyip yapmamak(sıkmamak)bak gör o zaman yüzüğü almıyor mu:)

    • beni o kadar çok sıkıyoki. bende onu bi şekilde sıkmak zorundayım :S ama ben her dk bunları söleip ısrar etmiyorum yani.

  • herşeye he demeyi öğrenmiş kerata:D

    • aynen yaa (:

Yükleniyor...