Arkadaşlar kız arkadaşınız süper bir mini etek giyip resmi de faceye atsa sorun olur mu?

merak ettım sızce normalmı degılmı? yanı super mını etek gıyıp o resmı kapak foto yapması bakıs acınızı degıstırırmı?

Güncellemeler:
arkadaslar erkek arkadasımın eskı kız arkadası bana korkunc seyler yazdı kıyafetıme laff ettı turbanlı degılım ama acık secık gıyınmedıgım ıcın laf ettı bende onun fotosuna laf ettı super mını etek gıyerek oranı buranı sergıleyerek bu ısler olmuyo bocek kafalıyım oldumu dedım erkek arkadasımın aılesı acık okadar olmadasa sımdı tutmus onlarada gelır bu laf dedı heryerde paylasıp duruyo zor durumda kaldım:( erkek arkadasım bana alınırmı bılmıyorum kız asırı acık super mını askılarla benım kıyafetı
 

Cevabın Var mı?

0/2000 characters

En İyi Cevap

  • güncelleme için not: yanlış yapmışsın. insanları giydikleri kıyafetler yuzunden yargılamak dogru değil.

    • kimin baslattığının önemi yok ki .. yanlışı kim yaparsa yanlıştır.

    • ama o baslattı bana hakaret edıp durdu kıyafetlerımede

Erkekler Ne Diyor 36

  • Tabii ki olur. Bu nasıl bir mantalite lan kız arkadaşım mini etekleri giyicel millet fotoğrafı beğenip aaa canım çok tatlı çıkmışsın, çok güzelsin ya, bebeğim çok güzelsin şeklinde yavşak yavşak yorumlar yapıcak bizde erkek diye ortada dolaşıcaz öyle mi ? Biz erkeğiz p**evenk değil. İsteyen geri kafalı desin isteyen çağdışı ben giydirmem yok illa giyerim ben diyorsa ufaktan s.ktirip gider.

  • başını dişle ... dişleeee

  • olur tabi olmaz mı olur muı :D

  • acayip morelimi bozar. işin sonu ayrılmaya kadar gidebilir.

  • Gıkım çıkmaz. Face sayfasına deli gibi övgüler yazarım. Ancak sanal haricinde hiç bir bağlantımız kalmaz. :-)

  • tabii ki olur

  • böyle düşünceye sahip biri zaten hiç sevgilim olmaz

  • üvey babası olurum onun

  • Femene üye mi olmaya çalışıyorsun diye sorarım eğer yok derse ağzına terlikle vururum pat pat.

  • Kalan saçlarımda yanar itfaiye çağırın.

  • giymesine karışmam ancak öyle bir fotoğrafı sanal aleme koymasına karışırım o kadar geniş biri yoktur bence

  • ayrılırdım olsa ama

  • hic sorun olurmu yaw ne demek alt tarafı süper mını bı etek yanı dımı

  • yurtdışında olsa hic karışmam ama turkiyedeistiyosan fake bir hesaptan yap dene nasıl yorumlar alıyorsun

  • Amac?

  • direk ayrılırım ister sevgilim ister nişanlım ister evli oldugum kişi sadece sosyal paylaşım sitesi değil yani hertürlü dağıtırım onu :)

  • Önce hayatımdan sonra da faceden silerim.

  • bildiğin tokatlarim . Ha benım uyardıgım halde atmıssa zaten artık herhangı bırıdır.

  • giy canın ne istiyorsa. bakış acısı değişenle ne işin var. çulla çaputla.

  • bacaklarını kırarım onun

  • ayrılma sebebbimiz olur

  • yok bende sorun olmaz..ben öz güveni olan biriyim...gereksiz kıskançlıkla kız arkadaşımı üzmem...

  • olmaz. yanımda güzel ve alımlı kadın taşımayı severim.. face'te de olması sorun değil.

  • senin sevgilin doğuş gibi saksıyla poz verse sorun olur mu ? ki bir çok saksı mini etekten daha uzun :)))

  • uçan tekme atarım. konuşurum kaldırmassa ayrılırım

  • Büyük konuşmak gibi olmasın ama süper bir mini etek giyen kız arkadaşımı süper bir şekilde şutlardım.

  • ya şimdi azını burnunu kırmam onun için sorun olmuyorsa tabikide koyabilir neden koymasın :D şaka bir yanada ayıp ya senin bir sevgilin var arkadas millete daha ne otranı buranı teshir ediyosun ki

  • aklımdan geçenleri yazsam mı diye düşünüyorum :?

  • olmazmı ama sen biliyorsan kabullemişsen ayrı

  • O tip bir kızla zaten beraber olmam ben. Öyle birşey yapan kızın ne olduğu bellidir.

  • Kesinlikle değiştirir. Benden önce ona bakanlar o resmi görenlerin fikri değişir. Göstermekteki maç ne yani? Ne bacaklarım güzel bakın mı? Ben özgürüm mü ne yani mesaj ne? o*yum mu ne bu mesaj yani! Siktiri çekerim o kıza!

  • Bacaklarını görünen yerden kırar koltuk altına veririm

    • ha haa çok idi:D

  • kıskanırdım yaa o resmi ben göreceksem sadece 2500 tane farklı çeksin koysun hatta daha fazla :)

  • sorun olmaz, napayım öleyim mi öyle fotoğraf attı diye, bende başka kızlara arkadaşlık teklifi gönderirim olur biter. facebook kullanmıyorum ama herhalde en iyi karşılığı bu olurdu.

    • konumuzla alakasını çözemedim güncellemenin, senin yaşın kaç?

  • Sen öyle bir şey yaptın galiba?

  • topuklarına sıkarım

Kızlar Ne Diyor 8

Yükleniyor...