Erkekler dengesiz neden davranır ?

bir haftaki davranışıyla diğer haftaki davranışı tutmuyorsa, kafasına göre davranıyorsa o kişinin ruh halinden mi şüphe etmek mi lazım sizce ?Bir hafta buluşmak için yapmadığı şaklabanlık yok sonra buluşma oluyor 1 hafta ses seda yok sen aradığında soğuk ve geçen hafta ile alakası yok davranışlarında ...böyle bir kişiye nasıl davransak iş yarar düşün düşün çıkamadım işin içinden kafayı yemeden yardım please...

 

Cevabın Var mı?

0/2000

En İyi Cevap

  • anladığım kadarıyla seni senin onu sevdiğin kadar sevmeyen bir vakayla karşı karşıyasın. ama bu durumu kendi lehine çevirmen çocuk oyuncağı. şöyle düşün; bu adam senin cepte olduğunun çok farkında. yani senin hayatının merkezinde olduğunu biliyor. şimdi değişmesi gerekn ilk şey işte bu durum. onu hayatının merkezinden çıkarıp onun yerine kendini koyman gerekir. bu hayat sana verilmiş bir hayat bir başkasının bunu berbaet etmesine ya da güzelleştirmesine izin vermek kendini yok saymakla eşittir. bencillik diye alma bu söylediklerimi. sadece kendi varlığını yok saymaktan bahsediyorum. bu adama yapacağın ilk şey bundan sonra seni aradığında telefonu açmamak. bırak iki üç kez arasın. sonrasında açıp ay aşkım kusura bakma kuafördeydim telim evde kalmış gibi bahaneler söyle. ama sakın tepkisel davranma. yumuşak ol. ikincisi buluşmak isterse o gün bir başkasına söz verdiğini başka bir zaman buluşabileceğinizi söyle. yani olayı onun yönlendirmesine izin vermekten vaz geç. isteklerini beklentilerini göz ardı edip onu memnun etmeye çalışma. bunu kendine yap.

    • dün bana mesaj attı nerde olduğumu sordu konuştuk falan tam olarak söylemesede benimle görüşmek istedi ama net olarakj söylemedi gece de beni rahat bırakmadı sence bugün mesaj atmam da bir sakınca var mı ?

    • rica etsem eklermisin lütfen

    • bana mesaj attı dün

    • Öncekileri Göster

Erkekler Ne Diyor 6

  • Ruh hali gayet iyi bence, sorun yok...

    Bunu anlamak için çok zeki olmaya da gerek yok...

  • Senden tatmin olamamış.

    • Erkekleri bilirsin kenarda köşede kalsın deriz. Bak bunu demek aslında hemcinsime ihanettir ama zaten biliyorsun sadece hatırlattım. Ben yinede bütün yorumları unutup kendisiyle bu konuyu konuşmanı öneririm. Yüz yüze ama.

    • peki ne yapmalıyım ? neden devam ediyor benimle konuşmaya kessin o zaman

    • Her açıdan. Seni sevmiyor bir kere. Cinsel açıdan yaklaşmak istemiştir ama seni kolay elde edemeyeceğini anlamıştır. Duygusal açıdan yaklaşmış olabilir ama itici gelmişsindir. Sevgilisini unutmaya çalışıyordur ve senle bu işin olmayacağını anlamıştır.

    • Öncekileri Göster
  • erkek dişi fark etmez insan psikolojisi işte doyuyor demek ki

  • ani refkles verip sonra pişman olanlardandır

  • bizde denge sorunu var ona laf yok, ama sizler dengede tutmaya çalışın bizle, çok zor degil :)

  • ay neden olcak ayol dengesizlimizden kız:D

    • hhahahaa yok ama sorduğun sorunun kız erkekle alakası yok kimi insanlar dengesizdir sana öyleleri denk gelmiştir banada öyle kızlar geliyor baktım dengesiz şutluyorum hemen sende öyle yap en sonunda denhgeli biri gelir;)

    • manyak mısınız peki :)

Kızlar Ne Diyor 2

  • eğer buluştuktan sonra bana böyle davransa benim çıkaracağım tek sonuç .. aradığı gibi bulamamış beni... beğenmemiş beni... falanda filan

    :D dimi ? aslında çok basit. budur yani.

    • yoooo beğeniyor beni etkileniyor benden ama duygularını kontrol ediyormuş

  • Muhahaha.Acil yardım arkadaşa please..

Yükleniyor...