Sevgilinin seni sevdiğini nasıl anlarsın?

erkek arkadaşımın beni sevip sevmediğini nasıl anlarım? facebooktaki durumuna ilişkisi var bile yaptıramadım. ama bana ne istersen yaparım inanman için diyo yeter ki facebook deme diyo .. bu durumda nasıl anlarım sevdiğini

 

Cevabın Var mı?

0/2000

En İyi Cevap

  • Seni seviyorum derse.Tabi ne kadar inandırıcı olur belli değil.Zaman gösterecek bunu.İnsanlar aşk üzerinden dakikalık zevki düşünüyor,kiminin ciddi,kiminin zaman kaybı bunları da biz bilemeyiz.Facebook durumu olarakta yazı üzerinde görülen aşk önemli değil.Kalbine yazması önemli...

    Aşk rüzgar gibidir

    Bazen tatlı esen hoş bir rüzgar gibi,

    Bazen de soğuk esen üşüten ve hasta yapan rüzgar gibi.

    Ama bu zamanda hasta yapıyor.Soğukluğundan değil yokluğundan.Birini seversin,ayrılırsın ağlarsın yapamam dersin ve birini bulursun.Ta ki birini bulan.Bu böyle

Erkekler Ne Diyor 7

  • Şüphelenmekte haklısın. Senden hoşlanıyor olabilir ama onun gözünde henüz ilişkiniz o kadar ciddi değil demek ki. Şimdilik seninle takılıyor ama diğer alternatiflere bakmaya da devam ediyor. Bence sen de bu ilişkiyi fazla ciddiye alma.

    • Işin zor o zaman. Bu zaman meselesi değil. Sürekli ayrılıp sonra sana dönüyorsa dediğim gibi gözü sürekli başkalarında demek. Ilişkinin ciddiyetini onun niyeti belirleyecek gibi görünüyor. Maalesef yapabileceğin fazla bir şey yok onun kişiliği değişmedikçe. Erkeklerde böyle sürekli tatminsizlik ve arayış varsa kolay kolay değişmez. Senin beklentilerinle onun beklentileri farklı gibi. Bence otur tüm ilişkinizi mantıklı kafayla baştan gözden geçir.

    • 2 senedir tanıyorz bırbırımızı çok ayrılıp barıştık başkaları oldu falan ama hep yıne bende kaldı daha ne kadr zaman geçmesı lazım kı cıddı olabılmesı için

  • erkeklerin seni seviyorum diyişine güvenme arkadaş, hiç bir zaman inanma. sağlığın için en yararlı olanı bu, inan.

  • anlamassın anlamassın sen onun sevgisinden:D

  • üstüne titriyorsa sana ilgi gösteriyorsa seviyodur

    • bilmiyorum artık cekındıgı bırı qardr belkı

    • eh işte sayılır... ama bu faceyı bukdr yapmamasına anlam veremıyorum yenı bır ılışkısı olunca hemen yapıyor bana gelınce yokk

  • anlaşılmaz.

  • mahale baskısı olasın ?çokmu çirkinsin?

    • ne aalaksı var

  • Facebook ne yenilen bir yemek türümü:-) bende olsam bende yapmam faceden daa önemli şeyler var

    • Saçma diyen oldumu? Ciddi bir şekilde uyar sende madem bu yazdıklarını ona yaz.

    • kimden neyi saklıyor kı hem öncdn benı aldatmştı bende bunu faceden öğrenmiştim ayrılmştk sonra affettm barıştm her ayrılıkta ya bırıyle çıkıo ya da eskı sevgılılernı eklıyo benım şüphelenmem veya bunu istememın nesi saçma kııı

    • Günlük hayattaki davranışları gsterdği sevgi. Belki çocuk kimse bilmsin istiyor.

    • Öncekileri Göster

Kızlar Ne Diyor 5

  • arkadasları seninle beraber oldugunu biliyormu cevresi

    • hmm..cok kötü bişey kullanıyormu beni diye düşünüyor insan yasadıgım için

    • sanmıyorum bildiklerini

  • İliskisini ortaya dökmekten hoşlanmıyor olamaz mı?

    Bence iliskinin ciddiyetini Facebook ile kıyaslama.

  • Kendisi facebook hangi amac icin kullandina bagli. Listesindeki kisiler sadece sanal mi ve ya real arkadaslari da var mi listede , kessin listesi gizli. Herkes zanedior ki he is free:) yahu senin sevgilin sanalda capkinlik ediyor. Acaba gizledi neler vardir

  • Facebookta ilişki yaparsa seni sevdiğini kanıtlamış mı oluyo

    • benım için kanıt niteliğinde

  • anlayamazsin.

Yükleniyor...