Erkekler neden kadınlar gibi bir şey söylerken 2 kez düşünmezler ?

Söylediğime ; kırılır mı,üzülür mü,yanlış anlar mı vsvsvs ?

 

Cevabın Var mı?

0/2000

En İyi Cevap

  • Önce doğal ortamında dişiyi gözlemleyelim:

    dişi1) ayyyy bu mor şapka bende nası durmuş aşkım(aşkım dediği öteki dişi-kankisi)

    dişi2) ıyyyy cınıımmm harika, çok yakıştı, ışıl ışılsın

    Sonra doğal ortamında sürünün erkeklerini gözlemleyelim:

    erkek1)sadıc bu gömlek üstüme nası durdu?

    erkek2)at s*k*ne kelebek konmuş gibi oldu, çıkar Allasen şunu...

    sonuç:erkek gerekli gereksiz diye ayırımı yaparken dişi gardrobunu ne vermeye ne atmaya kıyamadığı çöplerle doldurdu.

    Bizde mi böyle olalım en basitinden, Bırak yaaa, 2 kere düşünüyorsunuz birde, çok düşünmek mühim değil demek ki öz düşünmek kıymetli olan.

    • güzel konuşuyorsun,takdir ettim doğrusu.

    • ben tümden gelim yapmıyorum tüme varım yapıyorum.

    • verdiğin örnek genelleme için çok zayıf bir kere.bu örneğe katılmayan bir çok bayan arkadaş denk gelebilir.Her bayan böyle değildir.Tamam giyim konusunda birazcık (fazlaca) zaafımız var ama bu demek olmuyor ki gereksiz dolap doldurmak.Cıxx örnek yanlış.Ya da benim konuma zayıf düşüyor.

    • Öncekileri Göster

Erkekler Ne Diyor 25

  • kadınlar mı ? :D kahkahkahkah

    • ne gülüyooonn oluumm :D

  • sana öyleleri denk gelmiş

    • bana değil şekerim genel istatiksel veriler bunlar , hıh!

  • düşünüyoruz daha ne yapalım

    • azcıcık romantizm azcıcık anlayış = evlenilecek irkek ! <3

  • iki kere düşünüp o kadar konuşuyorsanız, halimize şükredelim o zaman:D

    • :))

    • amin gardaşşş :D

  • sonunu düşünen kahraman olamaz :)

    • tanımıyorum ne sormam gerekiyor benimde yok manitam bundanmı kaynaklanıyor olmaması

    • tabiii :D sor batmana :D manitası bile yokk :D

    • kahramanlar yalnızmı olur diyorsun:)

    • Öncekileri Göster
  • fazlaca hesap yapmadan doğal şekilde aklımıza ilk geleni söylesek, sonrasında bir kırılma üzüntü yanlış anlama görürsek elden geldiğince gönül almaya işin aslını anlatmaya çalışsak daha güzel insancıl olmaz mı :)

    • hay ağzın bal yesin senin yaa ! :D ama kadınlar anlamıyor işte :D

  • Bak dusunuyoz 1 aha 2 bk iki kez dusundm yaziyorm sana

    • Cem Yılmaz halt etmiş dostum senin yanında :D

  • İnce ayar bize göre değil.

    • ehehehe :D

    • Daş yok mu daş gafasını yarayım he :)

    • amaan maçolar sizi :)) düşünmeyin incileriniz dökülür mazallahh :) daş yok mu yaa :D

  • biz 1 söylüyoruz siz 1000 anlıyosunuz . ben de bunu nasıl yaptığınızı merak ediyorum .

    • bak baakk aşağılayıcı sözler geliyorr :D daş yok mu daşşş ? :D

    • zeka mı küpü ? :D

    • irdelemek için motor çalışıyor,daha el freni çekilmeden geliyor o 1000 düşünce.nasıl ama ? :) zeka küpleri kadınlar,hafife almayın bize uleyyn! :)))

  • Erkekler enerjisi itibariyle aktif ve kaba düşüncelidir ( kabadan kasıt ince düşünmemek)

    Kadınlar enerjisi itibariyle pasif, daha ruhsal ve içe dönüktür. (bu yüzden ince düşünür)

    Erkekler dünyada yaşarlar düşünceleri çevreyle birdir

    Kadınlar 2 dünyada birden varlar; yaşadığımız dünya ve iç dünyaları:...

    • :)

    • o dediğin şey ne ki ? zeki müren de bizi görecek mi :D sp ri tü elist o nasıl bir kelimedir hocam ya

    • Bu seni diğer kadınlardan oldukça ayırır. 1 maddesel dünyaya ve 2 ruhsal dünyaya sahipsin.

      Dünya, Cennet, Cehennem

      İstersen cennet venüs olsun cehennem satürn.

      HOOOOP güzin abla diyo bide! Spritüelistim sadece

    • Öncekileri Göster
  • erkeler direk konuşur ima edemeyiz... bazen kırıcı olabilir bu tabikinede.

    • kırmasanıza karddiişim :)) düşünmek güzeldir,candır.

  • Bizler de konuşurken düşünürüz ancak sizden biraz farklı olarak. Siz düşünürek konuşurken söylediğiniz ve aslında söylediğiniz olmak üzere çift taraflı konuşuyorsunuz. Biz ise ne konuşuyorsak onu söylemeye çalışıyoruz. Yeterli düşünmeyince kırıcı falan da olabilir tabi :)

    • Whuu ! :) tarafsız bir yorum,iyiimiş :))

  • ben düşündüğümü söylerim kim ne anlarsa anlasın...

    • travesti mi :O

    • sorarsa açıklarım ama ima kullanmam. tek söyleyişte anlanacak kadar net konuşurum...

    • o nasıl bişey? travesti gibi mi?

    • Öncekileri Göster
  • Öküzün altında buzağı aramadığımız için.

    • kısa ve net.doğru.

  • kadınlar niye acaba ne demek istedi diye düşünür dururlar.altında bir anlam aramak isterler.

    • eğer dünya tersine dönse kızlar erkeği çıkmaya davet etmek için eriğe gideli mi çekirdek çitleyelim mi parkta diye teklif ederlerdi heralde :D

    • mideden geçerrrr :D

    • bi erkeği etkilemeyi çok iyi biliyosun :D link

    • Öncekileri Göster
  • genelleme yapma bizde düşünürüz gercekten seviyosak :)

    • sevmediğinin hayatında işi ne yahu! :) yinede düşün beyin bedeveee :)))

  • siz öyle sanarsınız ama erkekler 2 değil 3 kere düşünür :) eğer düşünmeseydik yanımızda kadınlar kalmazdı :)

    • :)

    • :D o zamannnn miissss :D

    • boş gelmedi zaten :D:D

    • Öncekileri Göster
  • erkeğin söylediği nettir.. ama bayan söyleyeceği şeyde cok mana cıkaracagı için 2 değil 12 defa düşünür

    • sizin doganızda var bu. Boşver tadını cıkar yerken :)

    • doğru :) yedik bitirdik beynimizi yahu :) nolcak böööle bilinmezleri oynuyoruz,hayır uzatmaları da yok ki bu işin.peh!

  • 1 kez dusunmek yetıyor bana dogrusunu soylemek ıcın.yanlıs anlasılanlar dusunsun 2 kez dusunmesı gerektigini konusmadan once

    • Uhh :) peki.

  • Peki kadınlar neden birşey yapmadan önce sonuçlarını düşünmezler?

    • :D

    • vay anasını :D

    • tabeLan :D :D :D

    • Öncekileri Göster
  • Bi şey söylemeye korkuyoruz valla nasıl anlayacak şimdi gibisinden

    • tatlı dille yılan bile gangnam oynar dostum :D

  • kadın mı 2 kez dusunuyor yanılıyorsun**

    • :)

    • gelmedı dırek kırıcı kelımelerı bızzat hem cınslerınden duydum :)

    • düşünüyoruz tabi.hiç denk gelmedi mi :)

  • tam tersini yazıcaktın herhalde? yanlış oldu... kadınlar neden erkekler gibi 2 kez düşünmezler diycektin sanırım ...

    • ehehe! :)) iyiydiii.

    • erkekler bu yüzden düşünmezler o halde :Pp saniyede 1000 devir... :)

    • Kadınlar çok düşünür.Bu yüzden trip atarlar çoğunlukla :) Çünkü 1000 tane düşünce geçer aynı anda. fıtfıtfıtfıt saniyede 1000 devir.

  • çünkü erkekler düz mantıktır söyler gecer aynı ben gibi.

    • izmitte öyledirrrrrr :D ah ah hatunlar hatunlarrrr :D cıvıl cıvıl :D :D

    • her mevsim güzeller eksik olmasınlar D:

    • izmirin kızlarıııııııı ne hoşşşşş olurrr ocakktaaaa :P ... :D

    • Öncekileri Göster
  • kim demiş ?

    Genelleme yapmayınız efendim.

    • ok by de gitsin :) şaka bir yana muhattap bile olma bir daha :)

    • ben kimseyi zor durumda bırakmıyorum ama onlar beni bırakıyor .ne olcak peki ?

    • Analiz yapmam gerek :) Hata ettiysek affola.

Kızlar Ne Diyor 8

  • Cunku erkekler duz mantikla yasamlarini surduren varliklardir ve ince dusunmezler, genellikle de soykedikleri seyi kast ederler. Altinda bir sey aramamak gerek.

  • Kotu soz soylecekse bunu bin kere dusunse ne olur bir kere dusunse ne olur..

    Onemli olan kac kere dusundugu degil ne soyledigidir...

    • Hımhımhım.. . Olabiliğğğ :))

  • Sanirim dusunmeden konusan disigillerdenim askakjsj

    • ahah tamam

    • ah seni seni :D usulca gel yanımıza çaktırmaaa :D

    • o ne lan teyzemgiller gibi

  • Dusunen erkeklerde var geneleme yapmamak.lazim

    • Oyledirler :)))

    • var canım illa ki hatta demin bir madalya aldı :) var var olmaz mı düşünenler.canlar can.

  • bayanlar düşünüyor da ne oluyor ki.. tırt.

    • uyu bari.baaybaay

    • uyudum ben. bay bay.

    • ne kibar bir kelime o kaka :D dostum yardır gitsin ya :D boksa bok yani de.Sen yine de kendine deme öyle şeyler :/

    • Öncekileri Göster
  • sonlarını düşünmeden kahraman olmak istiyorlar =)

    • kedidir kediiiii :D

    • olsun siz atın.kedi attı dersiniz.maksat,içimiz soğusun =)

    • kedi canlıyım ben ya :D ne siniri o da neymişşş hıııhh

    • Öncekileri Göster
  • Aynen ya erkeklerin çoğu böyle :) Ağızlarına ne gelirse hemen söylüyorlar :)

    • hahah :)

    • Malesef :) bunu çözmek lazım en azından burada deşifre edelim.Savulun erkekklerrrrrrr ! :)

  • erkekler detayci değillerdir.

    • Azcık detay candır can :)

Yükleniyor...