• Sor
  • Bence

Hiç düşündünüz mü ben ölsen ne olur diye?

Arkanızdan kim ağlar, kimler cenazenize gelir, kalabalık olur mu? bunları hiç düşündünüz mü?

En İyi Görüş

KizlarSoruyor'u Facebook'ta beğen, en ilginç sorular ve benceleri kaçırma

Erkekler Ne Diyor 20

  • Ailem hariç diğerlerinin ağlamaları en fazla 2 gün sürer.

  • Çok düşündüm,hatta her zaman ön planda benim için,arkamdan ağlayıp bir süre sonra yaşamlarına devam edeceklerinde farkındayım.Ölünce ne olucak,Allah ne isterse o,öteki tarafı düşünmedim ama hep inandım.Allah hakkımızda hayırlısını nasip etsin..

  • çok düşündüm ailem harici kimse gelmez sanmıorum

  • arkdamdan cok ıyıydı bu cocuk derler ...

  • ölsem ne olur diye düşünmedim ama yaşıyor muyum acaba diye çok düşündüm...

  • bir iki dostum bir de ailem aglar

  • ... şimdi düşündüm,gereksiz bir düşünce olduğunu farkettim.

  • sen ölürsen Allah rahmet eylesin der ikide dua ederim ama ben ölürsem YANDIK!

  • Hayır onları hiç düşünmedim, umrumda da değil açıkcası..Ne ağlansın isterim, ne de birileri Cenazeme gelmiş olsun veya gelmemiş olsun. 6-7 yıl öncesine kadar ben öldüğümde yakınlarım, sorumluluğumdakiler ne olur diye düşünürdüm ki, son 2 yıl içinde o konuyu da bir çözüme ulaştırdım. Artık ölürsem ne olur diye pek düşünmüyorum.

  • link annem için yaşarım bu hayatta baska birsey istemem..olurdu ölürsem uzaklara gider ölürüm annemin üzülmesini istemem.

  • arkadaşlar,dostlar,akrabalar 1 gün 1 hafta ağlar

    kardeşlerim bir kaç yıl annem her gün bir ömür ağlar..

    • ben ağlamam valla bak ölebilirsin :D:D

    • Öncekileri Göster
    • olabilir.çocukluğuna inmek lazım :))

    • inin onun çocukluğuna ve onu orda öldürün :D

  • Üzüleni bilmem ama sevinecek çook

  • ben en çok onlar ağlayacak diye ölmek istemiyorum zaten :) yoksa ben ölmüşüm kim gelmiş ne önemi var ki

    • sende ölsen bişey olmaz normal yani :D

    • :) bak ya benle niye uğraşıyorsun :D :D :D sen öl gelirsem adam değilim :DD:D:

  • kalabalik olur ama bir kac gune hepsi unutacagindan pek bir sey olmaz.

  • denemeden bilemeyiz ki :) :P

    • düşündüm de en doğru karar olurdu ölmek belki.

  • iyi insanlar arkalarında iyi izler bırakmıslarsa cenazeye duyan gelir...karıncaya bile ufak bir iyiliğin dokunmuş ise o bile gelebilir.öyle düşün...Ağlarsa anam ağlar ardımdan. Göklerden ağıt yağar yağmurla. Dost yüzlü yalancılar kapımda.

  • Düşündüm ve korktum.. Geride bıraktıklarımı üzmekten korktum..

  • Önemli olan cenazenin kalabalık olması değil. Öbür dünyaya kul hakkı bırakmadan gidebilmek önemli. Belki o gün cenazende o kul hakkı kalan kişi gelmeyecek ve helalleşmemiş olacaksın kötü olan bu ben bunu düşünürüm düşünürsem eğer.

    • sen ölsen bişey olmaz ama :D

    • ay şaka yapayım dedm yaa :))) kız yamıs ya ben ölsem nolur diye düşündünüz mü hiç :D

    • yok be üzülürüüüm :))

  • Umrumda değil.

Kızlar Ne Diyor 17

  • Hiç düşünmem işim olmaz , ben öldükten sonra umurumda da değil ...

  • sanki hiç kimse fark etmezz yokluğumuu

    tek annem babammm

    link

  • Hiç umurumda değil ama sadece öldüğümde değerimin anlaşılacağına eminim.

  • aglayan olur ama sevınenler daha cok olur dıye dusunuyorum keşke dıyecek bır cok ınsan bırakırdım arkamda

  • Sevilen biriyim üzülürler herhalde.

  • hayat bunları düsünmek için cok kısa.

  • Evet düşünüyorum. Böyle tabutumun ustunde, gulumsedigim bir resim ailem ağlıyor, annem bayılıyor. Hep böyle düsünüyorum. Yas tutulur ve bir süre sonra unutulurum.

  • annem babam arkadaşlarım öğretmenlerim komşularım herkes ağlar annem babam ömür boyu unutamaz ölümümü diğerleri 1/2 günde unutur

  • Hayat herkes için devam eder... Benle ilgili pişmanlıklar kalır mı? Bilmiyorum...

  • ben ölsem bana ne oluru düşündüm de arkamda kim ne yapar umrum değil valla gitmişim zaten.

  • çok düşünüyorum gerçekten.

  • ben öldükten sonra arkamdan kalabalık olmuş olmamış önemsiz olurdu.sonuçta hayat benim için bitmiş olucak.yalnız ailem özellikle de annem çok üzülür.

  • annem ağlar bir

  • Ohoo. Hergece. Ama hep kapkaranlık oluyor sonu yok.

  • ne kadar sevenin olursa olsun 1 hafta, 1 ay, 1 yıldan fazla kimse ağlamaz!

  • düşündümde unutulurum 3 güne şüphem yok ama arkadaşımın sözü var beşiktaşlı yaptırcak mezarımı birer adette siyah beyaz gül alcak :(

  • düşünmüşdüm..çok sevenim var..arkamdan üzülecek çok kişi var.kalabalık olurdu..

Senin görüşün var mı?

0/2000

Yükleniyor...