Türkiye'de Kürt olmak suç mu ?

Ayrılık kategorisinde yazıyorum çünkü bu tamamiyle ayrılıkla ilgili bir konu.Arkadaşlar ben bazı gerizekalı arkadaşların beyninin olduğundan bile şüphe ediyorum.Hiçbir insan ne dilini ne ırkını ne de rengini seçebilir.Bu senin doğumla alakalı bir durumdur.Hiç kimse annesi ve babasını seçmiyor.Türkiye gibi bir yerde 80 milyon insanın Nüfus cüzdanı var ve üzerinde Türkiye Cumhuriyeti nüfus cüzdanı yazıyor.Yani hiçbir insanın hiçbir insana sen kürtsün sen türksün diye ayrımcılık yapmaya hakkı yok.Kürt olduğun için utanç duymana,Türk olduğun için de gurur duymana gerek yok.Herkes Türkiye Cumhuriyeti vatandaşıdır.Kürt Türk farketmez.Çanakkale şehitliğini gezenler bilir.Orada sadece Türk şehitlerin olmadığını.Şimdi çıkıp Kürt sorunu bilmem ne diyorlar.Yav arkadaş Kürt sorunu diye bişey olabilir mi ? bunun adı neden Kürt sorunu ?Bunun adı bence Türkiye'deki ayrımcılık sorunu olmalı.Yani birazcık beyninizi kullanırsanız Kürt olmanın bir suç olmadığını anlayacaksınız.Dikkat! ben demiyorum ki Kürtsen git dağa çık haklısın diye.Dağa çıkanların %90 ını ailelerini öldürmekle tehtit ediyorlar.O psikolojiye hiçbirimiz sahip değiliz o yüzden bol keseden atmayalım.Ama şu da bir gerçektir ki bir devlet dairesine girip çalışmak bir Kürt 'e göre bir Türk için çok daha kolay.Evlilik programına çıkan kız bile talibim Kürt olmasın diyor.Yani neden ? diye sormak istiyorum.Bir kuru yaprak yüzünden bütün ağacı yakmak neden ?Daha yazacak çook şeyim var çok nefretim var dökecek ama 3bin harf bana yetmez.


0|0
14|20

En İyi Kız Görüşü

  • kürt olmak suç değil. kürt olup aklı başında olanlarda var. saçma sapan örgütlerle işi olmayanlar.. eğer hepimiz türkiye cumhuriyetinde yaşıyosak hepimiz bilinçli davranmalıyız. kanlı canlı bir türk vatandaşı olarak aşağlık pkk dan nefret ediyorum.. bebek katlleri ırz düşmanlarını dışlamaya elbette hakkımız var ki onlar kendilerini dışlıyorlar ayrı bir ülke kürdistan saçmalığı var akıllarında.. bunun dışında nasıl ki lazları irdelemiyosak kürtleride yok saymamalıyız. aynen katılıyorum kırmızı sarı yeşil bayraklı kürtler benim içinde pkk yandaşıdır.

    1|1
    • Şikayet

      En iyi cevap.Tebrik ediyorum Umarım bazı arkadaşlara örnek olursun.Ayrımcılığa son.