Yemek videosu yarışmasıSevgiliye ne pişirilir? Videoya çek, yarışmaya katıl, 500 TL senin olsun! Kapat

Evliliğe hazır mıyım, değil miyim? Geçer mi korkularım?

sevdiğim kişiyle ileriye dönük planlar yapmaya başladık.iş ciddiye binince evliliğe hazırmıyım değilmiyim anlamadım büyük sorumluluk istiyor korktum galiba:( bu korkum geçer mi?

Güncellemeler:
eksi verdiğim arkadaşlar..Ben sitede yeniyim bilmeden yaptım çok özür dilerim ya...

0|0
8|3

En İyi Kız Görüşü

  • Hazır değilsen zaman tanı kendine hazır olmadığında evlenirsen eğer evliliğinde huzurusuzluk yaşarsın ilk zamanlarda.

    0|0

Erkekler Ne Diyor 3

  • işi biraz yavaştan al gerçek zaman gelince korkuların da geçecektirr

    0|0
  • büyüyünce geçer... ne acelen var güzel kızım? yaşasana gençliğini doyasıya... bu yaşında eve hapsedeceksin kendini...

    0|0
    • :(bilmıyorum yaa kafm çok karışık:(

    • hayatı yaşamaya çalış. henüz başkasının hayatını yaşaman için çok erken.

  • Nicke bakınca birşeyler aklıma geliyor.

    Hepimizde o korkular var.. Başka birini hayatına katmak.

    Korksak da yanımızda sevdiğimiz var..

    Yeni bir hayat. Yeni umutlar..

    0|0

Kızlar Ne Diyor 8

  • Evlilikten korkmayanları esas ben anlamıyorum çok haklsın .

    0|0
  • ne korkuyorsun canım ya ne gerizekalılar evliliklerini yürütüyor

    0|0
  • Ya çok mantıklı bir insansın...

    Ya da gerçekten ruh eşin olmadığını hissediyorsun...

    0|0
    • ya çok ii çok anlayişlı e e baneda değer veriyo..Neden böyle oldu anlamadım..

    • Hepsini Göster
    • eksilenmiş derken?ben yeniym anlamadım?:(

    • bak profilimizin altında bir ok var ya.. o aşağıya doğru dönük olana tıklanınca cevabımızı begenmedyn için tıklanır, yukarıya dönük olana ise begendyn cevaplar için tıklarsın teşekkür etmek gibi.

  • hazır hissetmiyorsan hazır değilsindir..o yüzden beklemelisin..

    0|0
  • bn de bşe yazacaktım ama - vermessin dmi..

    0|0
  • bende de öyle olmustu sözleneceğim zaman :))) ama gecer sanırım..

    0|0
  • geçer galiba evlilik uzaktan kolay görünüyo ama çok zor ben 25 yaşnda evlenecem her evlilik kavgalı ya istemiyorum ben evlilik mevlilik boşver biraz bekle hergün kavga belki kocan seni döve bilir yani hiç evlenme derim.

    0|0
    • ne e e ;(

    • Hepsini Göster
    • aminnnnnnnn:)

    • evet amin.)

Yükleniyor...