Bir ailede kadın çalışmalı mı, yoksa çalışmamalı mıdır?

Bir ailede kadın çalışmalı mı, yoksa çalışmamalı mıdır? Siz ne düşünüyosunuz arkadaşlar bayan erkek herkesin yorumunu bekliyorum çünkü herkesi ilgilendiren bir konu ve bazılarımız bu sorunu yaşıyorya da yaşayacak

Güncellemeler:
Genel olarak yorumlara baktığım zaman bayan arkadaşlar aslında hayatın farkına varmış özellikle tebrik ediyorum kendilerini,erkek eline bakmamayı biliyorlar ama bizim kızlarımı/kadınlarımız ne kadar çalışkan olduklarını kurtuluş savasında cephede gösterdiler.


Halada erkeklere muhtaçlığımız yok diyorlar canı gönülden tebrik ederim.
 

Cevabın Var mı?

0/2000

En İyi Cevap

  • Çalışmalı tabi niye çalışmasın.. Kadın güçsüz varlık mı?

    Kadın çalışmalı, elin oğlunun eline bakmamalı yeri gelince boşayabilmeli adamı.. Kaç kadın biliyorum ben işi gücü gidecek yeri olmadığından adamın ağzının kokusunu çeken, kadınlar bunu hak etmiyor..

    Hem ben boşuna mı okuyorum.. Bende bilirim okumayıp kocamın bana eşşek gibi bakmasını ama onun eline bakmam ben!

    • teşekkür ederimm :)

    • biraz kaba en iyi cevap :)

Kızlar Ne Diyor 17

  • eğer eşimin geliri iyi olursa çalışmam ya da kıskandığı için istemezsede çalışmam

  • çalışmalı

  • Calismali ne olursa olsun erkek eline bakmamali , ayaklarinin üstünde dura bilmeli ,birlikten kuvvet dogar ! 15 senedir calisiyorum Allah izin verirse bir 15 sene daha calisirim ;)

  • ben bebeğim varken ara veririm,onun dışında çalışırım diye düşünüyorum ama erkek olsam eşim çalışsın istemezdim..

    • Kabayım ben güzelim, tamam?

  • onemli bir soru olmus oncelikle kisinin aile yapisiyla ilgili yetisme ortami onemli tabiki calistigi ortam duzgunse sorun olmaz ama illa otursun evimin kadini olsun diyorsan ona gore biriyle evlen:)

  • eğer erkek 5.000 lira falan maaş alıyorsa çalışmasına gerek yok bence

  • bence çalışmalı. bu, kişilere bağlı tabi.ama evde oturmak ,evle ilgilenmek bir kadın için sıradan ve sıkıcı olur.

  • Çalışsın kelekler yesin melekler.

  • Erkeğin aylık geliri iyiyse çalışmamalı.

  • Çalışmalıdır..

    Ha, ille de çalışmıyor mu?

    Mızmızlanmayacak o zaman.. Köpek gibi bakıp, düzen sağlayacak o eve!

    Üzgünüm, hayat bu..

  • Aslında kadına ev hanımlıgı daha cok yakısır cocuklara bakmak ev ısıyle lgılenmek yemek yapmak v.s, .. sahsen ben calısmk ıstemm ama tabı maddı sıkıntıların getrdıgı mecburıyet varsa esım aılem cocuklarım ıcın herzmn calısırım..

  • Ben bunca yıl boşa mı okuyorum Allah'ın izniyle çalışacağım

  • çlşmalı bence daha iyi hayat koşulları için hem çlşan çiftler falan iyi geçiniyo sosyal hayatları oluyo bence zenginde olsa çlşmalı :) tabi evide aksatmamalı dışardan yemek olmaz hep evde yemek yapcak 2,3 gün yicez öylee :)

  • eğer meslek sahibiyse tabiiki çalışmalı, pasif hayat neye gerek..

  • çalışmalı bence.ama bebeği olana kadar.bebeği olduğu zaman ara vermesi taraftarıyım

  • Calismali.



  • Calismali.

Erkekler Ne Diyor 5

  • Ben bunca sene afedersin kıçımı yırtıp okuyayım,çalışayım o da gelsin ohh onca senelik emeğe konsun. Yok öyle yağma. Çalışacak tabi ki

  • Evet çalışmalı

    kadın ekonomik özgürlüğünü eline almalı

    hatta bana bile muhtaç olmamalı

    ALLAH korusun bana birgün birşey olursa kendi başına çocuklarımıza bakabilmeli

    evde oturup dedikodu yapıp psikolojisi bozulup şişmanlamasını istemem

    sosyalleşsin hem 1 eve 2 maaş girerse çocuklarımızın yaşamı ve bizim yaşamımız daha rahat olur.

  • Çalışmasına engel olacak bir şey yoksa herkes çalışmalı.

  • bi okul okuyup dirsek çürüttüyse çalışsın tabi ama bir sıfatı kariyeri olsun

    sırf para kazanmak için herhangi bir işte çalışmamalı evli bir kadın.

  • Bunun tercihini eşime bırakırdım. Benim için iki durumda uygundur.

Yükleniyor...