Sevgilim bir kızın fotoğrafına yorum yapmış. Ne yapmalıyım?

sevgilim bi kızın fotosuna 'çoook güzelsinn' yazmış. ne yapmalıyım ve ona nasıl davranmalıyım? (bana dün sarhoş olduğunu söyledi ve baktım tam o saate yazmış o yorumu yani sarhoş olduğu saatlerde) & onun yazdığı yorumu benim bildiğimi bilmiyor !

Güncellemeler:
moruk ya görür o gerizekalii . .
azcik sinirim gitti gibi ama yinede gözlerini oycam onun kizinda saclarini yolcam. Fotodaki kizi görseniz emo gibi la bekde cikinn gerci arkadasi ama yinede yani mallar yaaaa.

Cevabın Var mı?

0/2000

En İyi Cevap

  • Güzelce uyar bence yaptığı davranışın yanlış olduğunu hatırlat ve üzüldüğünü söyle sakin bir şekilde mutlaka bir açıklaması vardır. Onuda dinle yargısız infaz yapma ama mutlaka onunla paylaş bu durumu içinde kalmasın.

Erkekler Ne Diyor 19

  • sen altına yorum yap, bence de çok güzel diye :DDD

    • Kız emoşmuş :)

    • aynen :D

  • Devamı önemli degil mis ence? Bir kıza cok güzelsin dese ne olacak ki? bunu bu kadar takmasana. Kıskanman normal ama bu yazdıktan sonra devamı gelirse o kişyie karşı bil ki sevgilin sana layık degil

  • salla boşver

  • Güzele güzel denir zaten, aslolan kalbindeki göz..

    • kalp gözünüz açık olsun

    • Offfffffffffffffffffffffff. İçim bayıldı romantik sarışın :D.

    • @Kahlo link

  • sevg,linin en yakın arkadaşlarının birinin adına fake hesap aç sevgilinie fake hesaptan sorular sor arkadaşı soruyormus gibi sen sevgilini yani seni aldatıyormusun falan de sevgilinin arkadaşının agzından konus fake hesapla bence bu şekilde yaparak sonuca ulaşıp postayı koyarsın

  • "emo gibi la..." ifaden de sonra, erkek arkadaşının senden koşarak uzaklaşması gerektiğini düşünüyorum.

    • kes

  • Olur boyle seyle hepimiz insaniz cok takilma ama azcik da tepki goster

  • Sende çok çirkinsin yaz.Güzelle çirkin birbirlerini götürür ve yine yorum etkisini yitirir.

  • kızı vur sevgilini kes saçmalamayı bırak.

  • lise kaç ?

    • Almanyada okuyorum lise yok moruk ne alaka :D

    • Öncekileri Göster
    • ich learnt german from films so meine german is finishing here. ich bin 28 yeahre alt.

    • yari ingilizce yari almanca konustun len kull :D

  • Güncellemeye dair :El insaf yahuu...

    • nediyon len .d

    • Öncekileri Göster
    • Değilim ama Ana dilim gibi bilirim Almancayı..

    • vays eymis ozaman :D

  • "Yapalım sana bu kızı" yaz olay rahatlasın;)

    • Ne ''M''ymiş arkadaş :)
      Mal moruk manda mandal

    • :D:D

    • :D

  • Sen de aynı kızın fotosunun altına "of be yavrum çok güzelsin " yaz kafası karışsın acemi çapkının:))

  • Aynı hareketi yapsaydın tepkisi ne olurdu.. Ona benzer birsey yap...

  • Güzele Herkes güzel der ne var bunda...Çıkıyorsunuz diye Güneşe " Ay" mı diyecek yani...Bende dereim hep ufak bir farkla.. ( Allah için Güzel kızmış) gibi

  • bence bunu kenara not et ve unut gitsin...yarım bardak su ile fırtına koparılmaz...

  • buzdolabınızda su varsa soğuk bi su iç üstüne. eleman ucmus bence. ne denir bu durumda bilmem...ayrıl ya bosver ayrıl valla

  • Bısey yapma...Fakat hıcbısey yapmamazlıkta yapma bırazcık ajanlık yapacaksın o kızı takıp et ve gerekırse fake hesap ac onu ekle eger yazısmalar devam edersen postayı koy

  • takıl kafana göre :)

Kızlar Ne Diyor 19

  • kır ağzını burnunu, her sarhoş olduğunda millete salça olucaksa işin var onunla...

    • :D snden de bu beklenır zaten :P

    • Öncekileri Göster
    • bana ithaf edildi bu şiir merveee :D:D her fırsatta kullanıcam bunu :D ilvanlim
      ilvanlim, ilvanlim, ilvanlim, ammm amman neyse...
      :D:D

    • sen cok guzelsin
      a acayipsin
      be acayipsin
      c hicbiri
      d hepsi senin mi?

  • trip atcaksın şekerım bol bol kı bır daha onu yazarken bile ödü patlasın..

  • Bir insanın ağzından doğrulareı öğrenmek istiyorsanız sarhoş edin denir..Bunca insan bunu boşa söylememiştir herhalde!

  • hmm.. bence bu aralar mesafeli dawran açığı çıkar ortaya yada dedikleri gibi fake. hesap aç ...

  • Inanmaa kandirikcilik yapiyor sarhosmusss musssmussss

  • emo gibi la ahah :D

    • ülee ama :D :D

  • bukadarda kıskançlık olmazki canım.boşver her kız güzeldir her gördüğü güzele güzel dedi diye bölemi yapacaksın ayrılmaya kadar gider ona göre mantıklı düşün..

  • as kendini hey allah ım ne çok şeye takılıyorsunuz.

  • emoymus kız ugrasmana bıle gerek yok salak onların hepsı :D umarım aramızda emo yoktur :P

  • Neyin peşindesin'' de.

  • sen de bir erkegin fotografina cok yakisiklisin yaz. ödesin.

  • çek kulağını

  • anbean onu takip etmesen en keyifli sen olacaksın aslında

    • anbean güzel isim.

    • kızıma koyacağım

  • guncellemeye bayıldım:)valla gaza getırmek ıstemem ama sarhosken soylenenler ayıkken dusunulenlermıs oyle derler genelde..

    • hahah :D napiyim ya sinir oldum. ayikken düsünsün dursun istiyorsada kiz orda varusun ona alla allaaaa :D

  • ben olsam ayrılırdım.. basit bir olay ama en hassas olduğum konuda bu.

  • İlişkinizde güven sorunu var..

    • bişeyede atlama be ahahahahaha

    • Öncekileri Göster
    • Haa olabilebilir :D

    • Hea :D

  • ben boyle seylere cok bozuluyorum. kıskanc bır yapım var. yıne de sen bılırsın arkadasım.

  • Kendi kararlarını kendin ver bence ayrıl diyince biz ayrılcakmısın?

  • Gizli ye karşı gizli :D Adamı boğmuşsun. Moruk len kull gibi kelimeler hiç ama hiç yakışmıyor. Almanya da da lise var. Siz daha değişik isim koyuyorsunuz tabi her zaman ki gibi ama Lise. Erkek arkadaşına gelince yorum altına bi yorumda sen yap. Anlasın hatasını;)

Yükleniyor...