Sevgilim soğuk davranmaya başladı. Sorun ne olabilir?

merhaba beni çok seven ve daima üzerime titreyen en zor günümde yanımda olan sevgilim bir anda bana karşı soğuk davranmaya başladı sebepsiz yere davranışlarını değiştirdi benimle aynı ortamda bulunmaktan kaçıyor neredeyse neden olabilir?

 

Cevabın Var mı?

Gizli Kullanıcı paylaşımına izin verilmiyor

0/2000

En İyi Cevap

  • --İlişkiyi kendi çapında gözden geçiriyor olabilir.--Düşünceleri değişmiş olabilir.--Başkası olabilir.Seçenekler çoğalır gider...

    • mantıklı.. benim de aklıma hep başkası gibi geldi ama başkasıyla da çıkmadı sonradan

Erkekler Ne Diyor 5

  • Belki borcu vardır parası yoktur buda onu daraltmıstır... o yüzden maddi kısıntıya gitmiştir durumuda sana yansıtmıyor karizmanın dagılmaması için uzak takılıyordur... Biraz sabret hemen endişelenme...

    • yok maddi bi sorun değil onu biliyorum

  • başka biri vardır belki. oturup konuşmadan bilinmez.

    • oturup konuşmaya kalktım ama geçiştirdi hayatımda tanıdığım en korkak erkekmiş ne evet diyebildi ne hayır

  • Birşeyler olduğu kesin belki seninle alakalı bir durum değildir kendinin söyleyemeyeceği bir sorun olabilir. Kendisine sor

    • kendisine sordum noluyo diye ısrarla tekrar tekrar sordum hatta ama yok cevap vermedi

  • bunu kendine sor istersen son zamanlar da fikir olarak ayrı düştüğünüz konu falan oldu mu

    • hayır sevgili olduğumuz kadar iyi de birer arkadaştık aynı zamanda birçok konuda aynı şeyleri düşünürüz.

  • portakallar mevsimsiz dökülmüş yağmurlar fütursuzca yağmış olabilir.

    • nasıl yani?

    • benim sağ yarım açıklamış.

    • Demek istediği şu "Başka biri var hayatında"

Kızlar Ne Diyor 5

  • Seni çok seven yok artık başka birivardır .

    • ama 1 haftada gelişti herşey

  • bunun nedenini bizden iyi sen bilirsin tbiki.geniş a.ıklama yapmamışsın üzgünüm yardmcı olamıycam durup dururken böyle davranması için ya dengesizdir yada sen haberin olmadan bişey yapmışssındır yada en kötü ihtimal ayrılık çanları çalmaya başlamıştır :)))

    • ayrıldık sonra zaten de hayır ayrılma bişey değil bu davranışın nedenini merak ediyorum.

  • Sorsaydın ya ayrılmadan önce..

    • sordum o kadar inat ki hiç söylemedi o kadar üstüne gttm hatta söyle diye ona rağmen söylemedi

  • Senden soğumuş olabilir, bir hatanı görmüş sana zarar vermemek adına uzak durmaya çalışıyor olabilir bunu en iyi sen bilebilirsin

    • ama birdenbire 360 derece döndü her sabah akşam aradı öyle bi üstüme titrerdi ki ben bile sıkılırdım bazen bu ilgisinden

  • Aldatılıyosun gibi geldi bana ama..bilemicem tabi...sezgilerine güven dikkatli ol...

    • bende anlayamadım gtti zaten

    • ona layık değilim ya çok politik bi cevap vermiş ya da seni kendisinden korumak istemiş

    • biz ayrıldıktan 3 ay sonra ortak bi arkadaşımıza arıyorum yokluğunda ama ona layık değilim demiş. o dönemler çok takmıştım kafama niye böyle yaptı bilmem ne diye içinden çıkamadım bi türlü

    • Öncekileri Göster
Yükleniyor...