Bir erkeğin ilk neresine bakar veya neresinden etkilenirsiniz?

Çok çeşitli yerleri seçen kız ark.larım var ve azınsanmayacak bir oran kalçalarından etkilendiklerini dile getirdiler.acaba benim arkadaş grubum mu böyle genel olan bişeymi yoksa :)

 

Cevabın Var mı?

0/2000

En İyi Cevap

  • ilk gözlerine ve gülüşüne sonra da ellerine dikkat ederim nedense

    • yani :D

    • evet aslında boy pos da bir erkekte dikkat edilmesi gerekenler içinde sayılır:)

    • Boyu posunuda eklesek işte bana göre normalde olması gereken çıkar :)

Kızlar Ne Diyor 26

  • Yüzüne ve ayakkabısına

    • Ayakkabi neden :)

  • Herkes herkesin önce yüzüne bakar cinsiyet ayrımı yapmanın alemi yok

  • yüzüne bakardım ( diş ,gülümseme ,kaş, ) saç modeli de önemli :)

  • gözlerine ve dişlerine bide kirpikleri :D

  • dişlerine saçlarına.

  • yüzüyle uygun burnu var mı diye çok dikkat ediyorum elleri saçları ve fizik olarak durumu kilolu ya da zayıf olmamalı kısa olmamalı ve çok uzun olmamalı.

  • ellerine :)

  • Boy pos kaş göz saç sakal sonra ağzını açar bir konuşmaya başlar ya kazanır ya kaybeder

    • ucuzlarla işim olmaz bir kere olsun tam olsun

    • ohoo sen tam sistem istiyorsun. Onlar biraz pahalı be kızım

  • zkkımnn köküne bakar başka işin yok demiii

    • tamam deniycem :) birde bize brad pitt değil adam gibi adam lazm ;)

    • cevap vermemek yorum yazmaktan daha basit bidakine bence onu dene :)

    • sen çok fenasın hee...senin yanında eşin bi dakika bile durmaz...hepimizi kırana geçirdin..

    • Öncekileri Göster
  • ilk once yuzune

    sonra boyuna posuna

    ondan sonrada kollarina omuzlarina :)

    • tamam zaten ayakkabılala beraber 1.80, çıkarınca 1.79 oluyo. Bak benim gibisini bulamazsın kaçırma derim bak.

    • lafi yetistirdim mi ? -____- sinema, sende mevcut mu ahahhaah guldurdun beni :D kendinden cok eminsin bakiyorumda, yok 179 olsaydi olurdu bak...

      :(

    • evet 1.80 diyorduk :d

    • Öncekileri Göster
  • Sadece yuz kismi, ben gozlere ve saclara bakarim, zaten begendiysem is bitmistir.. Gobekli olsa bile sorun olmaz

    • hım...bende yüz de var gözde var saçta var...hani dedin ya zaten beğendiysem iş bitmiştir..bunlar var bende nasıl olcak

  • göz kaş :)))) dudağının altındaki sakalı :D

    • beğenmesem sana kendimi anlatırmıydım..demek ki kendimi beğenmişim sana kendimi anlattın..gayrı artık senin beni görmende

    • :D kendini beğenmişşş

    • yok benim için diyorsa 1 73 boyum..kaşlarım var çok şükür...gözlere gelince ömre bedel

    • Öncekileri Göster
  • gözlerine, ellerine, ayakkabilarina tuaf ama öyle :)

  • bu ne ya günde en az 3 tane böyle konu açılıyo kızlar erkeklerin ilk neresine bakar diye

    • ben sadece bi kere gördüm erkekler kızların neresine bakar diye başka görmedim

    • Sizde günde en az 3 tane böyle soru açıyosunuz.

    • bu kızlar nereye bakıyor :D

  • "Önümde ise popo, karşımda ise yüz şekli."

  • Yüzüne ve ayakkabısına :)

  • ayakkabısına dost değiliz hacı nereye bakalım normal yani :D kılığına kıyafetine sonra tipine sarışınsa olmaz dehlerim :DD:

    • niye beddua ediyon lan :D

    • ne alakası var sarışınsa olmaz Allahım yarabbim ne yapıyor bu erkekler size bende sarışınım Allaha şükür herşeyim yerinde yanii artık bırakın bu ırk ayırımını inşallahta sarışın bir sevgilin olur ve onunla evlenirsin...

    • tişikirler kurum ;)

    • Öncekileri Göster
  • Ben girtlagina bakarim.

  • ''Popo''larına hiç bakmadım şu ana kadar...

    Bende yolunda gitmeyen birşeyler mi var yoksa. =/

    • Azınlık kısmı oluyorsun sanırım :)

  • el tırnak :) direk yani:D

  • genel bence bi erkeğin ilk poposuna bakar kızlar etkilenirler de güzelse

  • gozler

    Cevabın çok uzun ya da çok kısa!

  • saçlar,gözler,dudaklar,kilo,boy bnlar dkkatimi çeker ama bazıları yürrken çok kıvırıyo :D o yzden çk dkkt çekiyo bnce :d

    • :)

    • :D:D: adam haklı ya :d

    • Cem Yılmaz'ın bir tat bir doku da anlattığı uzay yolu :)

      Dar elbiseleri giyen türk erkekleri hakkında çok güzel bir analizi vardı :D

      en sevdiğim replik

      -Abi getir ağzıma koy bari :D

    • Öncekileri Göster
  • Kesinlikle ilk önce gözlerine sonra kokusana sonrada dudaklarına :)

    • :)

    • gemileri yakmışsın :)

  • Göz ve diş. Sonra da kalça.

  • ayak baş parmağı :D

    • ilişki sezonu var senin heralde :D

    • hacı kumsalda parmak arası terliklerden

    • Camide falanmı karşılaşıyorsun sürekli etrafındaki erkeklerle :P

Erkekler Ne Diyor 19

  • tabikide gözlerine

  • bir kız benim popomu sıkmıştı..ne yapıyorsun dedim yumuşak mı sert mi diye bakıyorum dedi...vayy bee

  • Kalçasına bakar.

  • dişlerine bakıyolarmış

  • popomuza bakıyo sapıklar..

    buradan erkeklerin poposuna bakan hatunlara sesleniyorum; sizin abiniz, sevgiliniz yok mu lan !

    • Abimi de sıkıyorum Rem..

    • he he he :D :D :D çok ayıp değil mi :D :D

  • Neresi denk gelirse.

  • KUlaklarına bakarmış öyle dudydum.

  • ben kızlara bakamıyorum utanıyorum oooyş :((

    • çok utangaçım :((

    • oyyşş utangaç adam :P

  • kızlar bundan sonra erkeklerin hiç bir yerine bakmayın

  • 124211212 . kez soruldu

  • gun boyu dusunurum bir çift meme ne zaman yazıcam dıye

    Meme<3

  • benim popo ma bakıldığını çok gördüm

    • öyle olsun bakalım

    • ben tipe pek bakmam gözlere daha çok bakarım fazlada dikkatli bakmam tabi yanlış anlaşılmamak için :D

    • tabi ki tipe bakarsınız ama aranız da farklı olanları var

    • Öncekileri Göster
  • Buluşmaya dolmuşla mı gelmiş kendi arabasıyla mı buna bakar ayriyetten hesap öderken cüzdanına..

  • yüzümüze bakarlar

  • ben kadında kalçaya bakarım

    :))

  • bayanların popoya baktığını bende duymuştum , demek ki doğruymuş :) iyimiş bu ya , giderim var demek :P

    • Bir erkek gözüyle giderinin olması kötü bişey,kendimden ürküyorum bende :))

    • nie gülüon nurum :)

    • :D

  • Popodan hoşlanan bayanlarla bende çok karşılaştım doğrudur yani .

  • merak etme genel olan birşey yani kız arkadaşların oldukça doğal ve sadeler. :)

    • Doğal olduklarından şüphem yokta zaten de tüme varım yapmak istemedim direk ;)

  • popomuza bakıyo sapıklar (biz baktık mı olay oluyor omg. )

    buradan erkeklerin poposuna bakan hatunlara sesleniyorum; sizin sevgiliniz/abiniz yok mu? :/

    • ayyy :D:D:D

    • ahahahhahahahahahahah :D

Yükleniyor...