Erkek sevgiliye nasıl hitap edilir?

erkekler kendilerine nasıl hitap edilmesinden hoşlanır yani sevdiğimiz erkeğe neler dersek hoşlarına gider ?

Güncellemeler:
ismiyle hitap edince bi kızıyoki sorma :D

0|0
12|20

En İyi Erkek Görüşü

  • erkeğim...

    1|0
    0|0

Erkekler Ne Diyor 19

  • yiğidim, irkeğimm, gınalı goçum :DDD

    1|1
    0|0
  • yiğidim aslanım pumam kaplanım öküzüm dalyanım tokmakçım erkeğim zikicim, kocam, sahibim, tavşanım... uzar gider seç birini

    0|0
    0|0
  • erkeğim denmesi çok hoşuma gidiyor ama uluorta söylenecek bir şey değil, sevgilim-tatlım vb desen yeter

    0|0
    0|0
  • paşam dedinmi o erkek kendinden geçer emin ol bazı kelimeleri seçeceksin ilk söyledigin kişi olacaksın onun için özel olacak o kelimelerin

    0|0
    0|0
  • arada bi paşam de acaip gt kaldırıyor

    zaten onun için arada bi söyle gtü kalkmasın xD

    0|0
    0|0
  • Sempatik bir bocuk ismiyle hitab etmeyi dene her gun farkli dene her gun farkli olmasindansa secicektir bir tane sen mutlu o mutlu ;-)

    0|0
    0|0
  • benim eskiden sevgili olduğum biri öküzüm diyordu ruh öküzümsün falan bende ona diyordum ara sıra

    0|0
    0|0
  • :))) hatun diye hitap ederim

    1|0
    0|0
  • Ruhum veya hayatım olmadıTekim deee..

    Bunlar olmazsa " Böcüğümmmm" de sinir olup otursun aşağı..!

    0|0
    0|0
  • tosbaga de, ismini tercih eder. Bok böcegi de olur.

    1|0
    0|0
  • Bey de bey.

    1|0
    0|0
  • herif de

    1|0
    0|0
  • ismiyle :)

    0|0
    0|0
  • tontiş montiş gibi laflar kullanma ne dersen de kafi :)

    0|0
    0|0
  • armut de.

    0|0
    0|0
  • Bana özel şeyler söylemesi yeterli benim için klişe laflar pek hoşuma gitmez.

    0|0
    0|0
  • geri:D

    0|0
    0|0
  • sevgilim demede ne dersen de

    0|0
    0|0
  • erkeğim de başka da bişe deme .d

    0|0
    0|0

Kızlar Ne Diyor 12

  • 26 yaşına kadar nasıl hitap ettin mera ettim

    1|0
    0|0
  • sevidğimmmm

    0|0
    0|0
  • evimin direği kapımın küreği de..:))

    1|0
    0|0
  • Ömürlük Yarim kalbimin yangını hayatımın sonu sevgimin var olanı tek umudum tek ışığım tek bir gülüşü için dünyayı ayaklarınn altna serdgm erkek diyebilirsin çok romantik deglmi:^)

    1|0
    0|0
  • kocacım eşim de

    0|0
    0|0
  • Ben erkeğım derım genelde, bide sevdiğim

    0|0
    0|0
  • ÖMürLük sevdamM..
    İlk deqildi ama bir de baktim sonum oluwerms

    1|0
    0|0
  • ben erkeğim demeyi sevmiyorum yaa hatta sevgılımde bana kadınım falan demesın sınır oluyorum:(

    1|0
    0|0
  • Tatlim askim canim hayatm filn :)

    0|0
    0|0
  • Ömrumun kalanı :)

    0|0
    0|0
  • hayat ,can ,erkeğim derim genelde.

    0|0
    0|0
  • Katilim

    Şeytanım

    0|0
    0|0
Yükleniyor...