Erkekler ne ister? Sevgiliyi, eşi mutlu etmenin yolları nelerdir?

anlayamıyorum onları.. nasıl mutlu edicez şunları :) erkekler cevaplarınız önemli kızlar siz dee varsa sevgiliniz eşiniz nasıl mutlu oluyor?

 

Cevabın Var mı?

0/2000

En İyi Cevap

  • Bir erkek ne mi ister ?Ona kral olduğunu hissettirin.En güçlü olduğunu hissettirin.Ona ihtiyacınız olduğunu hissetsin.Ona bir kral gibi davranın,ona bir şovalye gibi davranın.Her işi başardığını ve başaracağını hissettirin.Gururunu okşayın,o da sizin asil prensiniz olsun,sizi de prenses gibi hissettirsin.Zamanında ormanların kralı aslanın sağ koluymuş serçe.Ne dese aslan ikilemeden yapar,her işine koştururmuş serçe.Derken günlerden bir gün aslan kargaya emir vermiş "git bana serçeyi çağır,hemen gelsin." demiş.Karga gitmiş ama serçe beklenmedik bir şekilde "bana ihtiyacı varsa,buyursun o gelsin." demiş.Karga durumu anlatınca,Aslan kükremiş,sinirlenmiş.Düşününce biraz sormuş kargaya "sana bunları söylediğinde yalnız mıydı serçe?" Hayır demiş karga,yanında eşi vardı.Şimdi anlaşıldı demiş aslan.Her erkek,yanında eşi olduğunda kraldır,beydir,liderdir.Sen serçeyi yanında eşi olmadığı bir vakit çağır yanıma.demiş.Kendini güçlü hissetsin erkek varsın sizin yanınızda kral gibi hissetsin kendini.O vakit bir ömür yanınızdan ayrılmaz.Olay budur efenim :)

    • güzel bir yazı.

Erkekler Ne Diyor 15

  • Ya normal olun, bunu önce ayrı ayrı analiz etmeye çalış. Senin için sıradan bir insan nelerden memnun olur, sıradan bir erkek nelerden memnun olur, özel bir erkek nelerden memnun olur. Bir tabak böreğin tamamını bir anda yiyemezsin, bölerek yersin; anlamaya çalışıyorsan parça parça analiz et. Kişisel tercih denen konu varki, birinin hoşlandığı konudan biri nefret eder. Davul bile dengi dengine dediğimiz konu oluyor bu(Memnun edemeyeceğin erkeği sevme.)Türklerde sevgili sahiplenilir. Onun içinde aşırı korumacı ilişki erkeği boğar. Bir kızla iki kelime konuştu diye hayatı zindan etmeyin.(Güvenmeyle paralel bir konu.) Onun kendine zaman ayırmasına izin verin. Aşırı ısrarcılık iyi değilir. Bir de ortak ilgi alanı ilişkiye iyi gelen bir konu (Gerekli, işe yarar demiyorum.).

  • çok bir şey istemiyoruz sadece tüm kalbinizle sevin beklenti içinde olmadan, her şeyinizi vererek aşkınızı yaşayın ve lütfen geçmişteki ilişkilerinizi anlatmayın başka bir şeye gerek yok zaten :)

  • Kendilerini iyi hissetirebilirseniz mutlu olabilirler.

  • link link 1-) Erkeğin başının etini yemek yerine biraz da erkeğin mutlu olmasını sağlamasını ister ve bunun için uğraşmasını görmek ister.2-)Saygi , cinsellik , şefkat , huzur , anlayış.Çok şey istemiyoruz yani 3-) Anlayış ister sevgiliden erkek,yareni ona saygı duysun ister.Sıkmasın ister bunaltmasın,bilir çünkü sıkılınca yürümez ilişkiler.Aşk ister erkek,ilişki boyunca ona annesi gibi davranmasını ister.4-) Sadakat, saygı, bağlılık 5-) Erkekler genelde bencildir.Onun mutluluğuyla karşısındakinin de mutlu olmasını ister.Kısa mutlu olmayı ister fakat mutlu etmek biraz can sıkıcı bir hal alır erkekler için.6-) Olduklari gibi gorünmeyi , içlerinden geldikleri gibi doğal davranmalarini isteriz.Fazlasiyla anlayiş bekleriz , özel ve farkli oldugumuzu hissettirmeliler.Hareketleriyle aklimi basimdan alicak degil aklimi basima getirmeli 7-) Önce bana kendisini güvendirmesi lazım.Aklımda onla ilgili hiç bir zaman soru işareti bırakmamasi lazım …. Zaten o benimse benimdir yok ötesi.

  • Her erkeğin ortak bir paydası vardır bu konuda.Kaba tabirle en çok bayanların dillerine , afedersiniz çenelerine sahip olmalarını isterler.Bu oldu mu gerisi zaten gelir ..

  • Hoşlandığın kişinin karakerine bağlı.. Neyine önem veriyor... Güzelliğine mi, Kişiliğine mi, Servetine mi, Ahlakına mı ?

  • Ahlaklı , sadık , saygılı , ilgili , bir işe kalkışmadan önce eşine fikir danışan , her şeyini paylaşan , az olduğundada çok olduğundada şükreden bir eş çok mutlu eder erkeğini .

  • Yatakta mutlu olan erkek en mutlu erkektir. :)) gerisi gelir zaten

  • biraz amiyane bir laf olacak ama kusura bakmayın artık.salonda hanımefendi, mutfakta aşçı, yatak odasında da f*hi*e gibi olmalı üçlemesi vardır.ama ben basit bir herifimdir, bu yerler için;iş gereği eşli katılım gereken davetlerde nasıl davranacağını bilsin, onun haricinde davranışları o kadar önemli değil.mutfakta aşçılığa gerek yok, bir iki tane yemek yapan yer telefonu bilse de olur. zaten iğrenç bir hamburger, patates kızartması ve kolayla hergün bir öğün pışpışlayabilirim.yükselenim koç'un ciddi etkisi altındayım.

    • +1

    • yani babam beni sevdiğime vermiyor diye falan da kendine mal muamelesi yapmamalı, ailesini de ikna edebilmeli. veya evde kaldım (sanki dayanıksız malmış gibi) dememeli vs. vs.

    • yok o kadar basit değil, biraz daha komplex bir süreç. öncesinde kafa olarak falan uyuşmamız falan da lazım. herşeyden önce kadını da insan olarak görürüm ve kadının da kendini insan olarak görmesini isterim.

    • Öncekileri Göster
  • en onemlı konu kız karsısındakı mutlu etmek ıstıyorsa sıcılı temız olacak kankısı yok dostu olmayacak erkek olarak bunlar varsa zaten zorrrr

  • valla beni mutlu etmek çok basit :))

  • Erkek ufak şeylerdende mutlu olur.

  • erkek bır kızdan durust olması namuslu olmasını ıster erkek aileseıne laf getırecek hareketlerde bulunmamasmını ıster erkek anlayıs ıster erkek fedakarlık ıster bbunlar olursa hersey dort dortluk olur tabıkı sevgıde olursa fena olmaz :)

  • Biz erkekler sizin kadar karmaşık değiliz. :)Yalnız kalmak istediğinde yalnız bırakın, karnını doyurun, sevişin, erkek olduğunu hissettirin...vs. O kadar da zor ve karmaşık şeyler değil :)

    • Bütün kararları o versin demedim. İyi oku :) Kararları o almış gibi görünsün. tabiki her kararda değil. Çoğunlukla o karar almalı. Bunu yapmayı nasıl öğrenirsin, o da senin işin. Ülkemizde anneler kızlarına sadece koca bulmayı öğretiyorlar.

    • Ama ona herzaman haklisin birtanem, tamam askim, olur canim diyemem oyle yaparsam bir kere tepki gosterirsem kudurur oyle alistirmak istemiyorum benimde soz hakkim olsun istiyorum. Ama allahtanki o bazen hosgorup susuyor ve kabul ediyor bende oyle, yoksa iliskimiz yurumez

    • Zeki kadın, kendi istediği şeyi, erkeği karar vermiş gibi hissettirir. Bunun altında cilve yapma, kadınlığını kullanma ..vs vardır. Erkekler zeki kadınları sever derken, her şeye akıl fikir veren kadınlardan bahsetmiyoruz. Sevgilin doğru bir tepkide bulunmuş. İlişkide erkeğin kadının rolü bellidir. Kadınlar gereksiz femisnistliğe kalkışıp karar mercii olmak için uğraşıyorlar, sonra ters tepiyor. Erkek, kadını sürekli fikir verirse, sürekli karar almaya çalışırsa, erkek olduğunu hissedemez.

    • Öncekileri Göster
  • cok kolay pıyangoda buyuk ıkramıyenın sana cıktıgını soyle hemen evlneıyoruz dıyecektır emın ol mutluluktan havaya ucar

Kızlar Ne Diyor 5

  • Her zaman kendinden emin ol her konuda sevdiğin insanın yanında ol saygı korunduğu müddetçe bir ilişki kolay kolay bitmiyor.

  • ben mutluysam o da olur, mutsuzsam o da.

  • fazla meraklı olmamalısın bir de kendini ortaya açma hemen zamana yayın muhabbeti filan :)

  • İyi seviş mesela.

  • ses çıkarmayan herşeye olumlu yaklaşan her istediğini vern kız isterböylece mutlu olurlar :)))

    • :)))

    • Sen öyle san emi...

Yükleniyor...