Kader mi bu, yoksa acı mı çektirmek istiyor bana?

Arkadaşlar nereden başlıcami bilmiyorum çok karışık bir durum.Ben bundan 4 sene öncesi ilk kez birisine aşık olmuştum,onu çok sevdim sevgiyi aşkı ondan öğrendim.. onunla 3 ay tanıştıktan sonra beraber geldik 2 ay kadar beraberdik, sonra benayrıldım ondan çünkü işi gücü yoktu serseri gibi ortalıkta geziodu..Arkadaşlarım aklımı çeldi bi kendine bak bide ona bak dediler..Salaklık bende ayrıldım sevdiğimden.. Onu unutamadım çok acı çektim.. Sonra başka birisiyle tanıştım onunla beraber oldum ve halada beraberim (3senedir)! İlk sevdiğim oğlan hala aklımda,bu 3 sene içinde sevgilimden bıkere ayrılıp ona döndüm..Ama o yine işsiz güçsüz dolanıodu ortalıklarda, beniml ciddiysen git kendine iş bul dedim girdi bi ise sonra çıktı geri.. Adam olmıçak bu diye ayrıldım yine.. Diğer sevgilimle çıktım YİNE ONU UNUTMAK için..Ama zamanla duygularımın karıştığını hissetdım.. Onu unutup,hayatımı sevgilimle geçirmeye karar verdim.. Onu sevmeye başladım,çok iyi anlaşıyoruz.. Gelelim benim kafamı karıştıran noktaya.. 1Hafta öncesi benim okulda görsüm o ilk aşkımı.. oda benim okula başlamış haftada bir kez göreceğim artık onu.. (Meslek eğitimi alıyorum, oda aynı daldan meslek bulmuş, yan sınıfımda) Tenefüste görünce birden gözümün onu karardı elim ayağım boşaldı..ARKADAŞLAR BEN NAPİÇAM YA VALLAHA KAFAM ÖYLE KARIŞIKKI?! KAFAM ALLAK BULLAK.. KENDİMDEN KORKUYORUM ARTIK YA:((Sizce napmam lazım ? lütfen bana yardım edin..

 

Cevabın Var mı?

0/2000

En İyi Cevap

  • Okulda görünce duyguların daha da karışacak.. Beraberken yine aynı sorunlar sürebilir. Eğitim görmesinden başka sorunlar da var. Düzeltmeden yanına gidersen aynı süreç tekrarlayacak. Neden biriyle sevgili olmak zorundasın. Ayrıl hepsinden kafanı topla.. İyi düşünmeye ihtiyacın var.

    • cok haklisin ama ayrilmayi denedim basaramadim.. mesaj yaziyordum aglamaya basladim.. 2bucuk senedir beraberiz alistim ona onsuz kalmaktan korkuyorum galiba.. icim daralio cok kötüyüm

Erkekler Ne Diyor 3

  • yaşın kaç arkadaşım? bu kadar fırtınalı aşk hayatı yaşamak için küçük gibi görünüyor yaş skalan... birini unutmak için başka birine aşık olmaya çalışmak kadar anlamsız bir başka şey daha olamaz. yazık değil mi adama yarın öbür gün "ben sana aşık olamadım" diye bırakırsan? biriyle çıkıyorsun ve eski sevgilini görünce gözlerin falan kararıyor. aldatmak sadece vücut temasıyla olmaz sen beynen şimdiki erkek arkadaşını aldatıyorsun. biran önce kendine çeki düzen ver böyle hayat mı olur yahu?

    • Yasim 21.. Bende ondan rahatsiz oluyorumya sevgilimde biseylerin yolunda gitmediginin farkinda.. Neyin var senin cok sessizsin hep uzaklardisin diyip duruyor.. Cok yansitiyorum galiba.. Off off

    • derhal bırak çocuğu ve kafayı toparlayıp ne yapacağına karar ver ve ondan sonra kararlı bi şekilde hareket et... kimseyle oynama, kendini de yorma...

  • canım o ıssız gucsuz olabılır ama sende kendı ozcıkarlarını dusunen bırısın onun verdıgı acıyı unutmak ıcın bı baskasını kullanmısın yanı cıkarın nerede ıse o erkegı secıyosun, e sen bole olursan sevgılılerınde ole olur o cocuk senın yan sınıfında olması sans degıl o da senı unutamamıs ısı gucu yoksa para kazan bana bak dıyecegıne, egonu dusunecegıne onu motıve edıp ona guc verseydın yanı ılıskıden ılıskıye kosacagına YUVA YAPAN kadın olabılseydın hersey farklı olurdu sımdıkı sevgılını secme sebebın sen farkında olmasanda belkı ısı gucu olması fınansal bı gucu olmasıdır? untma cıkarlarını secersen ve bunuda sevgı sanırsan bu acıları bı omur yasarsın

    • Cok dogru konusuyorsun.. Ama benim simdiki sevgilimin parasi olsa bile cimri yani para icin felan degil benimkisi.. bana ilk askimi unuturdunu sandim.. Ona alistim yani 3 senedir benim yanimda bana destek cikti hep ilgilendi ne bilim kötü günlerimde hep yanimdaydi.. ben simdi onu birakamamki, onu üzemem.. Eskiden hep kendimi düsünüyordum.. Simdiyse sevgilimi..
      Her aha unuttum dedigimde karsima cikiyor 4 senedir, ben maf oldum artik cok yoruldum..

    • bu senın hıkayen klasık hıkaye erkek sorunları var calısamaz sevgılısı parasızlıga yalnızlıga dayanamaz ve kız gıder paralı bırını bulur paralı olan genelde ezıktır baba ana baskısı ıle buyumustur anca kızlara rusvet vererek sevgıyı satın almaya calısır ıcedonuk sessızdır aslında sevgılını sevmıyosun o sadece yalnız kalma korkuna ıyı gelıyor emınım senı elde edene kadar para kapısını sana acmıstır elıne gecırınce kesmıstır bu sadece bı rusvet ılgı sevgı degıl

    • sımdı onları unut SORUN SENIN YALNIZ KALMA KORKUNDA BUNN ICIN BI ERAPI ALMAN SART SEN SIMDI burada 2 kısıden bahsedıyosun ama ben emınım bu kısının arasında netten gunluk hayatından hayatına gıren baska kısılerde vardı onları burada yazamassın cunku o korku oldugu muddetce bu kadar yogun trafık olacak hayatında YALNIZ KALMA KORKUN azalınca hersey duzelır bunun ıcın en ıyı teknık gunede 10 dk bu korkuyu yasamayı bedenıne zıhnıne ızın vermen bunu doyasıya yasaman yatakta hafıf muzık dınlerken

  • Eğer onu bir daha affediyorsan, Kendini birkez daha kandırıyorsun demektir.

    • söze bak ya :) hep benden önce davranıyorsun.

Kızlar Ne Diyor 6

  • Kendini daha ne kadar daha avutmaya çalışıcaksınki? Gerçekler olduğu gibi ortada işte daha fazla kendini bu konuda yıpratma çünkü düşünecek bir şey yok.Bir erkek iş konusunda sorumluluğa sahip değilse bunu o kişiye sonradan aşılayamazsın bu o insanın içinde olmalı.Sana değer veren insan her şekilde kaybetme korkusu yaşardı ve bir an önce kendisine çeki düzen verirdi bu kişi rahatlığa alışmış belli bir yaştan sonra tutuşur o zamanda iş işten geçmiş olur yıllarca onu bekleyecek halin yok işinin olmaması ilişkinizide olumuz yönde etkiler sürekli bir şeylerin senden gitmesi bir süre sonra seni rahatsız eder.Mantıklı ol ve şuan hayatında olan insan için bir şeyler yap.

  • Ee adam olucak dıye! şimdi yıne ona mı döneceksin..Sende ortada tenıs topu gıbı bır ona bır ona :D:Drahat bırak artık elemanı ..

  • Sende maşallah yani baya aktif bir kızsın:) Eski sevgilini bırak yenisini bul eskisi aklına gelsin geri dön sonra vazgeç yenisine ondan eski sonra yeni eski yeni yeni eskii bu ne ya benim bile kafam karıştı ... Birini seç Erkekler senin oyuncağın değilll sevmeyi bilmiyorsan oynama ikiside genç delikanlı birinden birinin elinde kalırsın benden demesi

  • içindeki kalp kimin için çarpıyosa o karar verecektir boşuna kafanı yorma sen dur desende kalbin ona koşacaksa koşar.zamana bırak herşey kendinden gelişecek.

  • Unutmak için başkalarıyla birlikte oluyorsun, sonra eskisine "adam ol diyorsun" öyle mi.Kusura bakma ama, "bu ne perhiz, bu ne lahana turşusu" derim bu işe.

  • galiba birilerini unutmaya çalışmanın sonucu kendini unutmayı istemek olacak... diye düşünüyorum bu benim fikrim. ikisini de sevmiyorsun. yalnızlıktan korkuyorsun belkide . ikisini de unut uzun süre kendini sev gerçek sevdiğin asla alternatif bir başkası düşünmediğindir. biraz monotona girince yada boşluğa, bir ona bir ona , bu aşk değil bu sevgi de değil. ama ne olduğunu inanın bilmiyorum :) son olarak kendinden korkma, umarım yanlış bişey söylememişimdir :) allah kurtarsın

    • Aminnn...

Yükleniyor...