Sünnet edilen kız çocukları

arkadaşlar youtube da video izlerken denk geldim ve çok şaşırdım bu gerçek mi anlamadım cidden bu olası mı var mı cidden izlerken kanım dondu bazı ülkelerde varmış bu doğru mu:((((

 

Cevabın Var mı?

0/2000

En İyi Cevap

  • Bazı kuzey ve orta afrika ülkelerinde koyu din ve toplum inanışları doğrultusunda kız çocukları ergenliğe girecekken sünnet edilir ve clitoris başı, bazen iç dudakların da bir bölümü kesilerek alınır. Bu tıbbi şartlarda da çoğunlukla olmaz ve sonrasında iyileşene kadar çekilen acının haddi hesabı yoktur.

    Bunun nedeni ise, kadınlarda cinsel zevk için kilit organ olan clit ve ic dudakların yok edilmesi ile bu duygunun frenlenmesi , dolayısı ile bekaretine zarar verecek işlerden uzak durması hedeflenir. Bu insanlık dışı uygulama bazı ünlülerin de yaşadığı bir şeydir, bunlardan biri de Naomi Campbell'dir , kendisi itiraf etmiş , ülkesinden gelen eleştiriler yüzünden sözünü de geri almıştır.

    Yani hem uygulama yanlış ve uluslararası toplum örgütleri bunu biliyor ve kınıyor ama yasaklamıyor, hem de bu yanlışın arkasında duran dağ gibi insan kitleleri var .

    Hani derler ya, ülkenize şükredin :) bu da o durumlardan biri . Gerçi bizde de asma kilit önerenler vardı bir ara :)

    • offff iğrençlik resmen yaa kanım dondu nekdar şükretsek o kadar az:(

Erkekler Ne Diyor 18

  • evet doğru bir kere oranın insanlarına bu yanlıştır dedim bir dayak yemediğim kaldı..sünneti sorgulamak bize yakışmaz diyorlar ve insanı çıldırtaccak açıklamalar yapmaktalar..yok kadınlar sünnet olmazsa ahlaksız oluyorlarmış..iyide kardeşim eğitsene kızını..!

  • evet bu vahşi uygulama var çoğu afrika ülkesinde hatta ırakta bile var

  • evet var böyle birşey.

  • maalesef doğru. insanlık dramı. inanç diyerek yapılıyor bu.

    • çk kötü birşey yaaa

  • yalan dolan

    • geçkmiş

  • ben ilkkez senden duydumm.. nasıl sünnet ediyorlarmış ki ilginç

    • youtube yaz videoda anlatmışlar

  • Evet bazi ulkelerde sunnet ediyorlar. Zaten iyice izleseniz o insanlar sanki bu dunyanin insanları degiller. Aptallıktır yaptıkları

    • kesnlikle hatta bn insan olmadıklarını düşünüyorum

  • evet doğru var genellikle prepus ve klitorisin kesilerek alınması.hindistan,endonezya,bazı afrika ülkelerinde var hatta ırak,suriye,irandada rastlanılmış.zinayı nerdeyse cinselliği bitirmek gibi bişi

    • aynen katılıyorum ama malesef oluyor.

    • ALLAH belalarini versin böylelerinin bunlar insan degiller yaa :@

    • iğreçlikkk resmen yaaa:(

  • yazık ya kızları sünnet edeceklerine benimki komple alsınlar

    • anlamadım?

    • :((((((((((((

  • evet sünnet ediyorlar amaçları zinayı yok etmek diye biliyorum

    • evet iyi ki yok

    • bencede öyle neyse bizim ülkemizde böyle birşey yok

    • :( geri kafalık

  • evet cahilce ve ilkelce bi olay kız cocğu sünnet edilirmi yav Allah akıl fikir versin bunlara

    • evet

    • kesinlike iğrenç bir şey videoyu izlerken knımdondu sanki bir garip oldum yazıklar olsunn:((((

  • yazıkya ufacık kız çocukları! o pisikolojiyle bir ömür nasıl yaşayacaklar, aslında insanlıgı kesip alıyolar

    • kesinlikle

    • çok yazık

    • köle yapıyorlar kadını iştee resmen köle iğrnçlik

  • ya arkadasım sen sadistmisin?ıyı kötü bir mutlu oldugumuz seks var ondanda sogutcan valla

    • you tube da çok güzel komık videolar var onları ızle

    • onlar benim midemi kaldırdı ben napayım:(((

    • ne yazıkki dogru arkadasım.ama baska seyler konussak.mesela gözlrlinin rengini falan valla midemi kaldırdın

    • Öncekileri Göster
  • Evet gerçek islamda kadın sünneti vardır ebu davudun şu hadisi mesela herşeyi gün yüzüne çıkarıyor

    "Bir kadın Medine'de kızları sünnet ederdi. Resulullah (sav) (kadını çağırtarak) kendisine 'Derin kesme. Zira derin kesmemen kadın için daha çok haz vesilesidir, koca için de daha makbuldur'

    • Ebu davudda uydurma buharide uydurma kurandaki celiskili ayetlerde uydurma biz siz dogrusunuz zaten ister arastirir dogruyu bulursunuz istersenizde dogru oldugunu sandiklariniza inanirsiniz

    • bencede uydurma

    • Böyle birşey yok , bu hadis tamamen uydurma ve peygambere atfedilmiş bir yalan , ayrıca peygamberin başka işi yok da bu işi mi tarif edecek ? İslamda kadın sünneti yoktur , islamı pelerin olarak sırtına sarıp kafasındaki hasta fikirleri aşılayan yobazlar vardır. Bir de o fikirlerin dağıtıcıları tabii , yanlışın yaşamasından manen kazancı olanlar:

    • Öncekileri Göster
  • evet dopru bazı kesimlerce kız çocuklarının cinsel arzularını söndürme ve eve bağımlı hale getirmek için yapılan bir uygulamadır. afrika ülkelerinde çoğunlukla yapılmaktadır.

    • kötüymüşşş(

    • kadını çocuk makinesi olarak gören bir toplumda sence kadına verilen bir değer var mıdır, ha hayvan kesmiş ha onu kesmiş mantığıyla yapılan bir uygulama sadece, anlayacağın tabirle bir de ona para mı harcayacağız.:D

    • sağlık açısdan şu şekilde bir sorun var izlediğim videoda hijyen koşulları kesinlikle yoktu

    • Öncekileri Göster
  • kızların klitorisini kesiyorlar,zevk almasın,seks düşkünü olmasın diye.yatın kalkın dua edin.

    • saçmalık

    • işte zihniyeti sen düşün.nasıl bir zihniyetse.

    • sex düşkünü olablcez diye mi?

  • yaklaşık 150 milyon sünnetli kadın var bacım.

    • nasıl yaaa bben dahaönce dumamıştım hiç

  • Youtube'da video izlerken denk geldim derken; erkek sünneti izlerken mi oldu bu:)

    • hahah :))))

    • Yan tarafta çıkan her video dikkatini çekmesin, hınzır seni:))))

    • hayırrrdaha neler ya taraft alakasız videolar çıkıyr yaaa öyle daha nelerrr hahah :)

Kızlar Ne Diyor 4

  • ne yazık ki doğru...

    ama bizim yaptığımız yanlış tabi sünnet olmadık ilerde eşimizi çok rahat aldatırız(!) cahillik...

    • cahillik iğrençlik berbat birşey

  • evet maalesef dogru

    afrika taraflarinda var böyle malca seyler

    • yasaklnmıyormş yasaklanamıyormuş galiba

    • evet bence de igrenc

      keske yasaklansa böyle bir sey yaa

    • iğrençle yaa bn doğru değidir gib düşündüm ama şaşırdıım doğrusu

  • günaydin :))))

    afrikada cok normal karsilaniyor. kizlarin bekarerini korumak icin yapiliyor. bize tuhaf gelebilir ama onlard cok normal bisey

    • birde kötü ortamlarda jiletle acı vererek yapılıyor böyle saçmalık iğençlik işte

    • evet iste görüyosun insanlik nekadar geride kalmis

    • inanmıyorum iğrençlik ya videoda da o şekide yazıyordu saten iğrendim ve üzüldüm ço

    • Öncekileri Göster
  • ne ? ilk defa duyuyorum

    • :/

    • bende şok oldum video da gördm bende

Yükleniyor...