Erkeğin hoşlandığını anlamak için onu test edecek şeyler var mıdır?

bir erkeğin sizden hoşlandığını anlamak için onu test edecek şeyler var mıdır?


0|0
6|49

En İyi Erkek Görüşü

  • Ona soguk davran. sıcak davranıyorsa bil ki hoslanıyordur

    3|0
    1|0

Erkekler Ne Diyor 49

  • oyun test erkeklere göre değildir. :)

    0|0
    0|0
  • zaten anlaşılır ama yanlış anlaşılırsa bilemem orayı .d

    Sokakta veya bir ortamda : Size az,çok yüzünüze bakabilir.Siz ondan yardım istediğinizde kibarca yardımcı oluyorsa ve size güler yüzle bir yanı bakıp bir yandan yardımcı oluyor ise.buna benzer.

    Okulda ise size hep yanınıza gelip konuşuyor ise,Sizden bir rica ediyor ise,silgi filan istiyorsa,hep yüzünüze bakıyor ise. Anlaşılır ;

    0|0
    0|0
    • iiide ya hiç tanışmıosak nolck ?

    • tanışmıyorsanız zaten birbirlerini sevmezsiniz ki. hoşlanıyor ise Kişi yi yakından tanıması şart

  • eczanelerde satılıyo istiyebilirsin

    0|0
    0|0
  • yok ölee bişey

    0|0
    0|0
  • Çekici kafasına vur bozulmuyorsa tamamdır. Arkadaşım bu bahsettiğin şey insan, kavun değil ki dibini koklayasın. Derin kişilik analizleri vs. var da eğitimini almadan ne yapacaksın? Öyle iki hareket var onlar varsa tamamdır gibi bir şey değil bu.

    1|0
    0|0
  • Gözgöze gelmeye çalışın gözlerini kaçırıyormu bu önemli ve sevmediği şeyler yaptığınızda size verdiği tepkiler de çok önemli..

    0|0
    0|0
  • Evet her erkeğin kızabileceği birşey yapmak.. O anda vereceği tepki ile zaten anlarsınız..

    0|0
    0|0
  • Sen de hoşlanıyorsan git konuş, muhabbet et ... Test falan olmaz... Sonra 1 yanlış bütün doğruları götürmesin ...

    0|1
    0|0
  • kalbinin boş olduğundan bahset suratı düşüyorsa bilki hoşlanıyor :)

    0|0
    0|0
  • test riskli değilmidir

    0|1
    0|0
  • sana verdiği değerden anlarsın test edecek bir şey yok

    0|0
    0|0
  • uzun bi süre gözlerine bak rahatsız olursa bilki senden hoslanıyordur yada eşcinseldir.

    1|0
    0|0
    • Rahatsiz olmuyosa peki o da bakarsa

    • Rahatsız olmuyosahoşlanma ihtimali yok denecek kadar azdır.Şöyle düşünün siz sevdiğiniz kişiyle karsı karsıyayken eliniz ayağınıza dolanır ama mesela karşınızda kuzeniniz varken rahatsınızdır böyle düşünün.

  • bu yardımcı olur inş link

    0|0
    0|0
  • olur olmaz yerde seninle ya da senin yanında olan birileri ile konuşmaya çalışır ,denk gelmiş gibi olur olmaz yerde karşına çıkar , gözlerinin içine bakar , bir de aşıksa konuşurken bazen saçmalaya bilir (o durumda hoş görmek lazım garibi:)

    kalabalık ortamlarda dikkatini çekebilecek şeyler yapmaya çalışır,çoğunlukla başarır :)

    1|0
    0|0
  • sor benden hoşlanıyormusun . hoşalnmıyormusun anında ilk dedgim derse bilki çok hoşalnıyor hatta sen demeden . a şıkkı derse senden asla vazgeçmiyecek tir . mutlu olun .

    0|0
    0|0
  • Al karsina konus yas kemale erdi ne dusunuyosun de direk. Boyle dusuncelerle zaman kaybediyosunuz :) Bi sene sen dusunsen, bi sene o dusunse gitti omurden iki sene :)

    1|0
    0|0
  • sen beni seviyormusun de eli ayağı birbirine dolaşırsa hoşlanıyodur

    0|0
    0|0
  • bence onun telini iste wer,yorsa hoşlaniyor senden :)

    0|0
    0|0
  • omuzun omuzuna değecek şekilde otur

    1|0
    0|0
    • Hepsini Göster
    • mesela yan yana gçtiğimizde yürüdüğümzde nsl anlayablrm? anck öyle olablr omuz omuzuna anca ynndan geçtiğim yürüdüğüm zmn deyebilirim omuzuna ne yapim? aynı okldyzz hç tanışmıoz ve konuşmuoz

      ?

    • eline iki bardak çay al. onun yanından geçerken yüzüne bakarak yardım iste. elin yanmış gibi yap. kahramanlık yapmasına izin ver. teşekkür edersin. tanışası varsa tanışırsınız işte. öbür türlü omuz mu atacaksın adama. kavga çıkıyor sırf bu yüzden.

  • bi kere bi kız bana şunu söylemişti. bana bi sevgili bulsana demişti bende kızdan hoşlanıyodum böyle afalladım ne sevgilisi ya hem ben anlamam sende boşver demiştim. kız anında yapıştırdı cevabı bende senden hoşlanıyorum dedi.. :D

    Yani bazen kendiliğinden oluveriyor böyle... :)

    1|0
    0|0
    • olur böyle şeyler evet:D inanıyorum

    • çok saçma geliyor eminim.. ama oldu işte :D

  • var biraz muhabbet edersin ister istemez anlarsın :)

    0|0
    0|0
    • arkadasınlada edersin muhabbet aradaki fark nedir ?

    • arkadas muhabbeti işte kastım ne yaptın nasıl gidior falan oda sana sorar merak eder bişeyler öğrenmeye çalısır senden anladınmı :)

  • azönce kızın biri abazanla çoğaldı demişti

    o soruyu soran kızı buradan sevgiyle anıyorum

    hee soruyu soran bu kıssadan bi hisse çıkar kendine

    acaba o abazaların çoğaldığını soran kızı buradan neden anıyor diye

    1|0
    1|0
  • Kıskandırmak olabilir ama b.kunu çıkarmadan :D

    0|0
    0|0
  • kesinlikle anlaşılır yüzü değişir kıskandıracak birşeyler yap...

    0|0
    0|0
  • test erkeklere göre değildir. Seven belli eder zaten belki sen işareti alamamışsındır...

    0|0
    0|0
  • çamaşır suıyunu yatır önce bir güzel beklet bir gece sabah eğer deforme olmamışssa mal sağlamdır.

    0|0
    0|0
  • test etmenize gerek yok zaten belli ediyoruz

    0|0
    0|0
    • nasıl ama

    • bakışlarımız, sözlerimiz, fiziksel yakınlığımız vb.

  • ondan yardım istemek ne bilim bi yere gideceksindir yalnız başıma gitmeyeyim falan hesabı

    0|0
    0|0
  • saçma sapan bakıp gülümsüyorsa

    0|0
    0|0
  • ölürsen cenazene geliyorsa seni seviyordur )))

    1|0
    0|0
  • Erkekler Devam
    19

Kızlar Ne Diyor 6

  • konuşurken dudak dudağa öpüşücek gibi olursanız etkilenir..

    0|2
    0|0
    • etkilemekten cok onun bana karsı bi hissi var mı diye merak ediyorum onu nasıl anlayacagım cünlü sosyal biri ve herkese de yakın davranıyor olabilir

    • Hepsini Göster
    • Değişik bi yöntem sanırım daha önce etkili oldu.Daha çok filmlerde oluyo bu söylediğiniz bizim hayatımda bazen tokat gibi yüzüne çarpılma ihtimali daha çoktur : ))

    • gelsin dudak dudağa duralımda etkilenmesinde görim :D

  • şu mehmet de çok yakışıklı yaa de bozuluyosa mümkn

    0|1
    0|0
  • konuşurken kendini kasıyorsa hoşlanıyordur bence

    0|0
    0|0
  • Eğer seninle uğraşıyorsa bilki senden hoşlanıyordur?

    1|0
    0|0
  • erkekler kafalarına göre takılır

    1|0
    0|0
  • tahrik et , iş yatmaya varıyorsa zevksin dmeek onun için !

    0|0
    1|2
Yükleniyor...