Yemek videosu yarışmasıSevgiliye ne pişirilir? Videoya çek, yarışmaya katıl, 500 TL senin olsun! Kapat

Bir erkek konuşurken neden gözlerini kaçırır?

bir erkek gözlerini neden kaçırır hoşlandığından mıdır sizce?


0|0
10|30

En İyi Erkek Görüşü

  • Ya utanıyordur hoşlansada etkilendiği için utanır.Yada hoşlanmıyordur gözlerine bakarak ümit vermez.Gözlerinin içine bakarak konuşuyorsa bir erkek zaten çapkındır

    1|0

Erkekler Ne Diyor 30

  • bazı şeyleri anlama diye

    1|0
  • Kendine güvensizlik ve utanma , misal . Kız çok güzeldir , erkek henüz hazır değildir veya kız kendi seviyesinden yüksektir , veya yakın zamanda aşk acısı çekmiştir o yüzden utanıyordur.

    Çünkü güzel bir kızla konuşurken gözlerine bakarsanız kısa devre yaparsınız , artı birsürü yeni olayın başlangıcı olur bu , acaba hazırmı ?

    Üstelik bukadar kabus senaryosundan sonra doğru düzgün kişilerin aşka cesareti çok kırıldı , kimse daha sonradan bitmesi muhtemel bir ikişkiye girmek istemez , üzülmek istemez , özellikle evliliği düşünen erkekler için geçerlidir bu .

    2|1
    • evet aynen bende öyleyim biriyle sevgili olsam nolur ki nasılsa ayrılıcaz.nasılsa kötü bir yanını bulup sürekli o yanını dert edicem kendime.

  • yalan söyleyen insan gözlerini kacırır

    0|0
  • o ilk zamanlarda oluyo ya iişte utanır falan sonra alışınca o erkeği çok ararsın:)

    1|0
  • Utanıyordur ve herkes öyle değildir.

    1|0
  • yapı olarakta kaçırabiliyorlar yani arkadaşındanda konuşurken kaçırabilir.ama bence hoşlantıda olabilir utangaçlık.mesala ben utanmazdım ama kızla konuştuğum zaman nedense gözlerine bakamıyodum yani durumdan duruma farklılık gösteriyor...

    1|0
  • bizim sınıftaki kızlarla konuşurken genelde gözlerine bakmam gözlerimi kaçırırım yanlış anlamanızı gerektirecek bişey yok . kendi adıma söyleyim ben utandığım için ve karşımdaki kişiliyle fazla bi samimiyetim olmadığı için yapıyorum . hoşlanma diye algınması çok yanlış .

    1|0
  • ya yalan soyluyordur ya sana karsı bır pismanlıgı vardır konustugu kelımelerde dogruluk payı yoksa gozlerde kacırma olur...

    0|0
  • hoslantıdan değil ben bir bayanla konusurken de kaçarırırm erkekler biraz utangaçtır o konuda

    0|0
  • Erkekten erkeğe değişir ben hoşlanırsam ölümüne gözlere bakarım

    1|0
  • Kişiliği oturmamış insanlarda gördüm hep bunu. Sürekli başka yerlere bakarak konuşurlar. göz temasından kaçarlar. Adamın kişiliği oturmuş olsa senin gözünün içine baka baka niyetini belli eder, çünkü korkusu yoktur. Gözünün içine bakamıyorsa ya senden yada kendinden çekiniyor demektir.

    1|0
  • Genel olarak utangaçtır veya sizden hoşlanıyordur ve bunu anlamanızdan çekiniyordur

    0|0
  • sen başka yere bakarken senin gözlerini arıyor da sen ona bakınca çekiniyorsa o erkek sana aşıktır

    1|0
    • aynen öyle yapıyor.ben ona bakmadığımda baktığını hissediyorum.

    • :) hayırlı işler

  • hoşlanıp utandığı için

    1|0
  • gözler kalbin aynasıdır . slşfdksdşlfksd

    1|0
  • heyacandan utanıyordur:)

    1|0
    • gercekten miii?

      belkide objektifine başka bir takıldı:)

      gerçi erkeklerin aynı anda iki işe odaklanması pek düşünülemez ama:)

    • daha gerçekçi olursak daaaa; yalancının teki olabilir...

  • Eğer ki sana baktığını sen ona bakarken hissediyor ve sen ona baktığında kaçırıyorsa sana belirgin hisleri var, fakat sana kendinden birşeyler bahsederken gözlerini kaçırıyorsa yalan söylemesi yüksek.. saygılar..

    1|0
  • beyefendiliğnden de olabilir utandığından da olabilirrrr kurnazlığından da olabilirr

    ben de hep öyle yaparıımm ilgi çekmek içinnn bak buda olabilirrr biz buna kurnazlık diyoruzz :):):)

    1|0
  • utandıgı ıcın olabılır mesela

    1|0
  • yalan solicektir:D

    0|0
  • nerenize baktıgımızı görmeyin diye

    0|0
  • gözlerine veya yüzüne bakıcak cesareti olmadıgında utanıyor olabılır

    1|0
  • hoşlanmadığından bakmaz, ümit vermediğini belli etmek için

    2|0
  • saygıdan ve utanmadan dolayı

    1|0
  • utanma duygusu haya gizli bir şeyin açığa çıkacağı şüphesi kendine olan güvensizlik uyumsal proplem sosyal fobi duygu durum bozukluğu anksiyete vb nedenler

    0|0
  • Uzun bakinca aklina kadinin ciplak hayali duser buna cani sikildigindan gozlerini kacirir hatta bazen kafasini sallayip o hayalleri silkeleyen de olur

    0|0
  • çok yalancı da olabilir

    0|0
  • ben bir bayanla göz göze geldiğimde uzun süre bakamam çekinirim biraz.yani utanırım.

    1|0
  • Hoşlandığından, konuşulan konunun mahrem oluşundan utandığından veya (o tabiri kullanmak istemiyorum) az güzel biriyle konuşmak zorunda olduğundan :)

    1|0

Kızlar Ne Diyor 10

  • Gözlerini kaçırdığında ne söylüyorsa yalandır ...

    0|0
  • özgüveni olmadığından olabilir..

    1|0
  • Utangaçlık...

    1|0
  • uytangaç olanlar göze bakamaz genelde .hoşlanıp hoşlanmadığı anlaşılamaz böyle

    1|0
  • Yalan söylüyor olabilir.

    1|0
  • erkekleri çözmek zor. utandığından mı yoksa hoşlandığından mı ya da başka bşey mi. ama pek sanmıyorum

    1|0
  • Ya seneden aşırı derecede hoşlanıyor yada tam tersi hiç hoşlanmıyor:D

    1|0
  • utanıyordur bence

    1|0
  • Ya utanıyordur yada suratına bakamayacak kadar cırkınsındır.

    Ben bu nedenle bakmam karsımdakıne :3

    0|0
    • Çok merak ettımde acaba sen dunya guzelımısın kı cırkın ınsanlara tavrın böle. Gercı ıcı böyle olanın dışı dunya guzelı olsa ne fayda...

    • Hoş olmasada bakamıyorum napayım kardesim.

  • Haram oldugu icin olabilir mi?

    0|1
Yükleniyor...