'Beni ne kadar seviyorsun?' sorusuna sevgilimin istediği cevap nedir?

Sevgilim beni ne kadar seviyorsun dediğinde türlü türlü cevaplar verdim şimdiye kadar, ama biraz önce "Hiç bir zaman istediğim cevabı vermedin." dedi. Ne olabilir istediği cevap?

Güncellemeler:
Bizimkisi bir tür eğlence oluğunu belirtmeliyim. Yanlış anlaşılma olmasın. Aradan 1 gün sonra soru sorma sorusu ben de olacak ve ona soracağım. Bu arada ona nasıl bir soru sormalıyım ki sorunun içinden çıkamasın?
Anlaşılan herkesin psikolojisini sormuş bu soru :D Para ödülü koyuyorum ortaya :D
 

Cevabın Var mı?

0/2000

En İyi Cevap

  • Sonsuzluk bile bu sevgimin yanında az kalır hiçbir şeyle kıyaslayamıyorum çünkü kıyaslanabilinecek şeylerin bile bir sınırı var ben seni bu sınırlar içerisine dahil edemiyecek kadar çok seviyorum de.

    • :) çok teşekkür ederim evet herkes çok güzel şeyler söylemiş hepside birbirinden güzel.

    • +1. Kopyalayıp kaydetmek lazım. :)

    • O kadar güzel sözler bulunmuş ki ben hangi birisine en iyi cevap diyeceğimi şaşırıyorum. Ama en azından +1 veriyorum gerçekten harika bir söz :)

    • Öncekileri Göster

Kızlar Ne Diyor 44

  • 16saat

    -Beni Ne Kadar seviyorsun? Dedim.
    +[düsündü] Bir serçenin gözünden akan gözyası kadar. Dedi
    - [sasırdım] Ben Onamı layığım sadece küçücük bir serçenin gözyaşına mı? Dedim.
    +[bana baktı] Serçeler ağlayınca ölürler. Dedi. Sustum..

  • colde ınsan suyu gordumu suya cok sevınır ya onu asla kaybetmek ıstemez ya bende o ınsanın suyu sevdıgı kadar sevıyorum senı

    • +1 :)

  • - beni ne kadar seviyorsun?

    + oldugun kadar!

    iste budur ;)

  • Sen beni ne kadar seviyorsan ben de seni o kadar seviyorum de :))

  • hani çok ufakken sorarlardı ya anneni ne kadar seviyorsun diye sende gözlerinin içi parlayarak ve saf hiç lekesi olmayan duygularınla kollarını sonuna kadar açarsın işte bu kadar çok seviyorum dersin ya şimdi seni de öyle delice seviyorum de :D

  • Sende senin beni sevisini seviyorum

    • :)

    • begendiğine seeeevindiiiiiiiiim :)))

    • Mmmmm güzeeeeeel :) +1

  • Sevginin sınırı, ölçüsü, miktarı yada herhangi birşeyle tarifi olmaz ki.. İnsan bunun birebir karşılığını bulamaz hayatta..

    • Gerçek anlamda tarif edemesek de en azından nasıl birşey olduğunu açıklamaya çalışırız

  • bizimkisi bir tür eğlence derken?

    • :D

    • hımm bende dedım ne kadar cahılım gate ne:D

    • Pardon gaye demek istedim :)

    • Öncekileri Göster
  • beni sonsuza kadar dinlemek istediğine eminmisin de :):)

    • O nasıl bir cümle oldu öyle yaa :d

    • yok seni sevdiğimi anlatmama kelimeler yetmez diyorum tabi sana demiyorum yani senden nefret ettiğimden değil neyse :)

    • Evlilik teklifi diyorsunuz yani :)

  • Ya da anlatamam, anlatabilsem tahammül edemezsin. Diyebilirsin =)

    • Bu da çok klasik

  • benim duymak istedigim cevap: seni herseyden cok seviyorum,anlatamam bile cünkü benim sevgimi aklin almazzz

    • oglum klasik ile alakasi yok :D her gün demicek anlamli bir anda dicek allah allah benim bebegimin agzindan hicte klasik cikmyiorrr

    • Çok klasik yaa farklı ve romantik bir söz söylemek lazım

  • Git susa, bi tas su iç ve gel bana suyun tadını anlat.

    • Ben bunu söylediğimde tek cevap verememişti =)

    • Olabilir belki ama daha başka ne önerebilrsin?

  • seni anlatamayacağım kadar çokkk, anlatsam da senin anlayamayacağın kadar çokkk seviyorum...

    • Daha romantik bir söz lazım ve şimdiye kadar akla gelmemiş bir söz lazım :)

  • Çalışmadığım yerden sordun

    • Otur sıfır :D kaldın :D

  • eski sevgilim mavi kadar derdi ..sonsuzluk demek miş

    • :ddoğru diyorn

    • Demem çünkü siz ayrılmışsınız :D

  • Bir varmış, bir yokmuş. Evvel zaman içinde, kalbur saman içinde... Pire berber iken, deve tellal iken, ben anamın beşiğini tıngır mıngır sallar iken.

    Tıngır elek, tıngır felek demişler, bu masalı şöyle anlatmışlar.

    Bir varmış, bir yokmuş, evvel zamanda bir padişah ile bunun üç kızı varmış. Bir gün bu padişah kızlarını başına toplamış, beni ne kadar seversiniz? Demiş. En büyük kız dünyalar kadar, ortanca kızı kucak kadar, küçük kızı da tuz kadar severim demiş.

    Padişah küçük kızın cevabına çok sinirlenmiş, insan tuz kadar sevilir mi demiş, ardından küçük kızını cellada teslim etmiş. Cellat, kızı kesmek için dağa götürmüş. Kız cellada yalvarmış, sen de babasın, bana kıyma demiş.

    Cellat, kızın yalvarmalarına dayanamamış, onun yerine bir hayvan kesmiş, kızın gömleğini kesilen hayvanın kanına bulayıp padişaha getirmiş.

    Küçük kız yollara düşmüş. Az gitmiş, uz gitmiş, bir köye ulaşmış. Orada köyün zenginlerinden birine kul köle olmuş, büyümüş, çok güzel bir kız olmuş. Güzelliği ilden ile, dilden dile yayılmış, kısmet bu ya bir başka padişahın oğluyla evlenmiş.

    Aradan bir hayli zaman geçmiş, başından geçenleri kocasına anlatmış, babamları yemeğe çağıralım demiş. Kocası da olur demiş. Gereken hazırlıklar yapılmış, padişah babası ziyafete çağrılmış.

    Kızın padişah babası söylenen günde avanesiyle birlikte ziyafete gelmiş. Padişah ve beraberindekiler sofraya oturduğunda yemekler sırayla gelmeye başlamış. Ama kız, aşçısına bütün yemeklerin tuzsuz olmasını tembih etmiş. Padişah hangi yemeğe saldırdıysa eli geri gitmiş, yemeklerin hiçbirini yiyememiş.

    O sırada küçük kızı padişahın sofrasından ayağa fırlamış. Padişahım, duyduğuma göre sen küçük kızını seni tuz kadar seviyormuş dediği için öldürtmüşsün demiş. Padişahın söz söylemesine fırsat vermeden işte o küçük kız benim demiş ve bütün yemekleri tuzsuz yaptırdım ki kıymetimi anlayasın sözlerini eklemiş.

    Padişah yaptığından utanarak küçük kızının boynuna sarılmış, tuzun ne kadar kıymetli olduğunu anlamış. Ondan sonra yeni bir dönem başlamış.

    eski sevgılıme bu hıkayeyle ne kadar sevdıgımı anlatmıstım

    • E o zaman biz de anlattırıııız :)

  • ben hep tuz kadar seviyorum derdim

    • çünkü tuz olmadan hiç birşey olmaz salata yaparsın tuzsuz birşeye benzemez yemegin tuzu vardır yeşil erik bile tuzlayınca daha güzel olur

    • Neden tuz?

  • Simdik sevgiline burdaki cevaplardan birini söleyip oda burdaysa vay senin haline...benim kizimin bize sevgi göstermesi söle oluyor: Kollarini acip bana sarilir ve anne sen benim "En"cok sevdim annemsin...2 yasindaykenede böle kollarini acar ve iste seni bu kadar cooook seviyom derdi ikisinden birisini de...dermisim... :-)))

    • Olur mu olur sevgilim cin gibi her an bir yerden ç ıkabilir :D

  • senin beni sevdiginden ne 1gr asagi ne de 1gr yukari esit agirlikta seviyorum seni derdim

    • eniştain güzel noktayı dile getirmişsiniz :)

    • sevmek miktarla olsaydı. ALLAH görünür ve insan zekası da sınırsız olurdu.

  • senin mutluluğun için senden vazgeçebilecek kadar seviyorum..

    • Bu da harika bir söz tebrikler +1 benden

    • vay bunu sevdim :)

    • oo bu ağır geldi bana...öyle bi duruma düşmem inş.

  • Ben kızıma soruyorum, beni ne kadar seviyorsun?

    - Amerikaya kadar seviyorum

    -hımm demekki çok seviyorsun beni

    -Amerika çok uzak di mi anne?

    -:)))))

    • Vay canına figüran ismini ilk defa duyuyorum çok hoş :) Allah bağışlasın :) Ha bi de ben istiyorum öyle bir kızım olsun bana da bağışlasın Allah'ım :) +1 de benden :)

    • amin:)

    • İsmini figüran mı koydunuz :D :D :D Allah bağışlasın. Fotoğrafını görmek isterdim :)

    • Öncekileri Göster
  • senin ona vermen gereken cevap seni hayatımdaki herkesten çok seviyorum olacaktı.şimdi sen ona şunu sor hayatında verdiğin önem açısından ben senin hayatında en önemli kişimiyim yoksa kaçıncı sıradayım:)

    • Evet işte ben öyle sevdim ceynrose hanım kendi canımı vermemi gerektiren bir durum olursa hem de hiç düşünmeden kendi canımdan vazgeçerim

    • herkesten çok sevmek kendindende çok sevmek anlamına gelmez ama gelse nolucak biri bana seni kendi canımdan bile çok seviyorum dese eriririm valla.

    • ozamanda kendisinden çok seviyor ulurdu. kendini sevmeyen insan başkasını asla sevemez haberin olsun.

  • ölünceye dek

    • Hakikaten ölünceye kadar demek sınır koyuyor ..

    • ben sevdiceğimi ahiretten sonraki zaman sınırlamasındada sevicem. yeniden görebilirsem :(

  • ölsen bile sana kavuşmayı isteyecek kadar çok.herşeyden çok

    • teşekkürler:)

    • xxxx burada da güzel bir noktaya değinmişsiniz tebriklerimi gönderiyorum :)

      son 23 sizi de tebrik edemeden duramaadım :)

    • :_=)

    • Öncekileri Göster
  • Seninle evlenecek ömrümü geçirecek kadar çok seviyorum de,tek taş al benimle evlenir misin de:)bunu bekliyor sanırım:)

    • Benim yaş 19 daha üniversite okuyoruz :)

    • yok artık yaşlara başsana. evlencek yaşda deyiller daha.

  • ne tur bır fantezı dunyanız var sızın...

    • Ben böyle şeyleri çok yapmacık buluyorum ilişkilerde..

    • Farklıyız galiba :D

    • bızzat kendım höykure höykure söyluyorum :))

    • Öncekileri Göster
  • arkadaslarin söyledigi her öneriyi söylemissin zaten..valla anlamadim sevgilin daha ne istiyormus :D:D sen bizlerden daha cok taniyorsun, aslinda ne duymak istedigini cözmen gerekiyor... biz herseyi denemisiz, önerecek cümle kalmadi :D

    • Aynen öyle katılıyorum size :D Ne yapalım gaye romantik olmak :D

  • dünyalar kadar çok de :D

    • Güzel noktayı kaçırmamışsınız ayddem bey ::D :D :D

    • ozaman da bi sınır var dimi. biz sınırsız bi aşk acısı içerisinde kalmış bi arkadaşa "sevgiline sınırsız bi aşk mesajı verecek bi cümle kur" dedik sen gelmiş dünyalar kadar diyorsun. katılmıyorum sana.

    • dünyanin degeri ne derse o zaman ne diyecek ))))))))))))))

  • sen ağladığında bende ağlıyacak kadar çok de

    • E bunu da dedim vay arkadaş yaaa söylencek söz kalmamış :D

    • ben dizide/filmde her yerde kim aglarsa bende agliyorum. Ben simdi çokmu insanseverim acaba.

  • ölüm kadar de.. snçta hayatta ölumden başkası ylan dersn neden dıe sorarsa:D

    • Bu olmaz sanırsam çok çok özgün ve romantik birşey olmalı :)

  • Hayatımın sonuna kadar yanımda olmanı isteyecek kadar çok seviyorum demeni bekliyor olabilir.Tabi bu da bir nevi evlenme teklifi sayılır:))

    • Aynen öyle yapacağım psikolojisi bozulsun :D

    • Hee hepsini peş peşe söle de belki bi daha seni bunaltmaz ))

    • Buradaki bütün sözleri söyleeğim yine de:)

    • Öncekileri Göster
  • seni herşeyden ve herkesten çok seviyorum demelisin. ama yalan olmasın. doğruysa söyle

    • İşte gaye romantik olmak ne yapaalım :)

    • oooo senin sevgilin de senin benim gibi insan olduğuna göre hepimizin kurduğu cümlelere o da mahkum :)) o zaman sen de ona sor? sen beni ne kadar çok seviyorsun de :)) çok şımartmayın şunları ya sonra havalanıp uçarlar :)))))))

    • Bana şimdiye kadar hiç söylenmemiş söz lazım :)

    • Öncekileri Göster
  • "sen beni ne kadar seviyosan bende seni o kadar seviyorum"u dene bide..

    • :) rica ederim ne demek

    • Sevdim bu cevabı :)En iyi cevap ünvanı sana geçti :) Teşekkür ederim :)

    • bi ömür gözüm senden başkasını görmicek, kulağım senden başkasını duymicak, ellerim senden başkasına dokunmicak, burnum senden başkasının kokusunu almicak, dudaklarımda senden başkasına güzel cümleler kurmicak.. işte seni o kadar çok seviyorum.. artık buda olmazsa benden sana hayır yok :)

    • Öncekileri Göster
  • aman salla hayatinin sonunda cevabi sor söyler sana. tabi biraz gec olur ama olsun senin kafani yordugun seye bak ya ne kadar sevdigimi bir ben birde allah bilir de gerisi vizzzzz

    • rica ederim :)

    • AŞk böyle birşey yaa :) Baksanıza gözümden uyku yaşları akıyor ben hala sorunun cevabındayım :) Gerçekten teşekkür ederim :) :) :)

    • ehehe :D cok karamsara bagladim sanirim :) neyse seninkisinde ask da var sanirim ozaman soruya cevap aramak bile heycan vericidir :)) sen askina bak ... bu arada soruyu düsünüyorum pf ne kadar zormus :D

    • Öncekileri Göster
  • hıc sevmıyorumu dene:))

    • xxx tebrik ederim iyi çevirdiniz soruyu

    • oo ho ozaman ne işe yaradı o kadar seni seviyorum cümlesi. sende varya hayat kurmaya çalışıyoruz biz sen " ben bahvedecem" oyunu oynuyosun.

    • seni sevmiyorum... deli gibi seviyorum diyecektim dersin artık ıslak ıskla bakarken öyle...

    • Öncekileri Göster
  • memnuniyetsizmiş. aldığım nefes kadar gibi klasik birşey bekliyordur belki. onu nasıl bi cevap tatmin eder bilemedimki.. şu yeryündeki yaşayan yaşayacak herkesten çok ta olabilir..

    • Düşünün artık o derece. Hatta günün sorusu seçtirdim bu soruyu :D

    • o zaman hepimiz düşünelim. içten gelmeyen o asrın sözünü bulalım oda mutlu olsun... yazık

    • Daha mükemmliyetçi bir şekilde söylenmiş söz onu tatmin edecek yani asrın sözü olmalı bu

  • Senin yaşlarinda bunu söz olarak beklemesi normal

    Bizim yaşlarda olsa davranışlsrindan zaten çözerdi.

    Pek alengarli laflar diyemem sen uydur en süslusunden

    • Soul yaşlılık degil bu olgunluk sensin yaşlı boö

    • O kadar çok şey söyledim ki artık aklıma birşey gelmiyor bana şöeyle asrın sözü lazım gibi birşey :)

    • generation gap'e vurgu yapmasan olmaz di mi. yaşlı cadaloz seni:) karşılığında sen de bana bunak ihtiyar falan diyebilirsin penti.

  • askini dolu ve guzel yasayanlar icin bir olcu olamaz ...

    • Olmadı tabii :D

    • buda mı olmadıııı

    • Offff of bunun benzerini de söyledim :(

  • bir kilo yüz gram

    • hah bu en güzeli

    • :D

    • İnanır mısınız bu şakayı biraz önce yaptım :D :D :D

  • canımdan çok diyebilirsın ama önemli olan bunu hissetmen

    • Malesef bunu söylediğim yıllar oldu

  • çook

    bir ömür geçirecek kadar

    benimle evlenirmisin

    bunları da denediysen aynı soruyu sen ona sor

    • Ben de istediğim cevabı alamadım derim ama sevgilim çok iyi şüphecidir ve dikkatlidir gözünden kaçmaz. Yani umudum yok ağzından kaçıracağına

    • ee daha ne istiyor ki sen sor bir de ve istediğim cevabı almadım de bakalım belki doğru cevabı ağzından kaçırır :)

    • Bence sadece ömür geçirecek kadar değil de ömrümüz bittikten sonra da sevecek kadar

  • Hiçbir şeyle kıyaslanamayacak kadar..

    • Çoktan dedim onu

    • Ölümüne de

    • Ya şimdi bir tür eğlence ve son 24 saatim var. Bİr gün sonra onu zor durumda bırakacak bir soru soracağım işin içinden çıkamayacak çıldıracak :)

    • Öncekileri Göster
  • Sağlam bir tokat istiyor olabilir diye düşünüyorum.

    • Haksız yere kimseye sert çıktığımı düşünmüyorum. Eğer varsa bir yerde hakaretim yönetime bildirebilirsin. Bunun dışında belirli çizgiler içinde kendi doğrularımı savunurum.

    • Ben o soruya cevap vermedim soru saçma kabul ediyorum.Az önce soruyu buldum dediklerin doğru,cümlelerinden hiç bir şey anlaşılmıyor.Birazda gelen cevaplardan işine gelmeyenleri aşağılamış.

      Neyse biraz daha humanist ol yinede, bu kadar sert çıkma insanlara.

    • "Bayan mühendis, kız mühendis" demiş. Bununla dalga geçmeyeceğim de ne yapacağım? Türkçesine hiç dikkat ettin mi? Noktalama işaretlerine, büyük-küçük harf kullanımına? Arada ettiği küfürleri okudun mu? Önüne gelene saydırdı. Bu kızımız mühendis olacak abisi. Ben de mühendis olacağım. Utandım böyle insanlarla aynı işyerinde çalışacağım için. Anlatabiliyor muyum?

    • Öncekileri Göster
  • verdigin cevaplari yaz önce. oybirligiyle karar verelim (:

    • @bencanandım çok teşekkür ederim :)

    • günün sorusu olması için 250 xper puana karşılık günün sorusu isteğini yönetime mesaj atabilirsin

    • Off yaa olcak işmi :(

    • Öncekileri Göster

Erkekler Ne Diyor 41

  • *hayatta sevginin sınırı yoktur ve bir şeye oranla kıyaslanabilecek bir ölçüsü de yoktur. ne kadar sorusuna karşılık verebilecek bir cevabım da yok. çünkü her şeyin bir sınırı ve ölçüsü var. ama benim sana olan sevgimin ne sınırı ne de ölçüsü var. bu yüzden ne kadar sorusuna verebilecek bir cevabım yok. ama hiç bir şekilde ne sınırı ne de ölçüsü olmadığı kadar çok seviyorum seni

    *hiç bir şekilde katlanılmaz olduğun o anâ bile katlanabilecek kadar çok seviyorum seni

    *ne zaman olursa olsun, ilişkimiz bitti dediğinde bile buna inanamayacak kadar çok seviyorum seni

    bu kadar yeterli mi? ya da etkileyici mi?

  • -Beni ne kadar seviyorsun ?

    +Benden bu sevgiyi üç kelıme ıle anlatmamı bekleme hayatım :-*

  • -seviyormusun beni dedi

    +evet dedim

    -peki ne kadar seviyorsun dedi

    +Minik bir sercenin goz yasi kadar dedim

    -o kadarcikmi seviyorsun dedi

    +bende serceler aglayinca olurler dedim

    -sustu

  • seni seviyorumdur.

  • seni çok çok seviyom olabilir

  • Gitar mıknatıslarını sevdiğim kadar

  • TAHAMMÜL EDEMİYECEĞİN KADAR SEVİYORM bunu görmen için gözierinin görmesi yeterli de sevgilin insan sa donar kalır...

  • Dünyadaki bütün seni seviyorum cümlelerini toplasan, benim sana olan sevgimin yanında bir nokta kalır,

  • öldükten sonra hurilere bile bakmayacak kadar çok seviyorum seni de bence :D

  • heryerde gizliyim..ama iyiki seninleyim de

  • benim sana olan sevgimi bugüne kadar hiç bir şair şiirlerine sığdıramadı . . .

    Hiç bir kalem yazmadi . . .

    Hiç bir gönül tatmadı . . .

    • buda bana kapak oldu kızı sen kaptın tebrik ederim =)

  • sevdigim bir şarkı sözüdür ki bence yakışır ( tek bir lafına can kurban tek gözyaşına silerim herkezi ! )

    • senin sözde güzel dostum . . .

  • bo?unu cıkarack kadar sevıyorum dıyebılırsın :D

  • cevaplarımı beğenmiyosun cevap düşünecem diye seni sevmeyi unuttum sevmiyorum lan de :)

    • şaka olduğunu belli etmezsen ciddiye alıp noktayı koyabilir :)

    • Güzel espiri :) demek lazım tepkisi nasıl olcak diye :<d

  • Benim gibi yapsana :)

    sevmesem 5 dk yanında dururmuyum :)))))))

    • Eşim soruyor bazen "beni seviyormusun" diye:D

      Sevmesem 5 dk durmam burada diyorum :))))

      yada sevmesem çekilir misin diyorum.

      daha ne kadar seveyim :))))))

    • Eleştiriye açık cümleler söylemek yok :)

  • Senin beni sevdiğin kadar gibi bir cevap verebilirsin =)

    • Klasik cevap farklı ve özgün olmak şart

  • son olarak "seni hayvanlar gibi yerlerde tepine tepine seviyorum" de bakalım işe yarıcak mı? :)

    • Güzel şaka :)

  • Geçen bir yerde taha yazdım bizim insanımız hiçbirşeyin ayarını bilmez artık seni seviyorum kelimesi bile yetmiyor ayarı bozulmuş insanların Artık kelimeler bile anlamı kalmamış gerçekten de bakıyorumda eski filimlere 1-2 ay düşünüp seni seviyorum diyorlar.Şimdi dizilere bakıyorum

    -Seni seviyorum aşkım

    -Bn daha çok

    -Hayır ben

    -Hayır beennn

    -En çok ben seviyorum

    İşte iş böyle cıvıyıp gidiyo

    YAZIK ÇOK YAZIK

    • Dostum ben

    • Dostum ben utandım sevgilime 3 yıl açılamadım yani sevdiğimi söylemek için 3 yıl bekledim bilgin olsun

  • tarif edecek kelime bulamıyorum dersin

    • Çok kalsik özgün olmak şart

  • Benim için en büyük nimet sensin de.

    • başka ne diyebilirim

  • dünyalı, sevgiyi senin bildiğin anlamda kullanmıyorum, o yüzden sadece seviyorum dediğimde bile bendeki anlamını bilseydin düşüp bayılırdın, kalbin bu yükü taşıyamazdı. Anlayamıyacağın bir sevgiyi taşıyorum, zorlamak sadece aklını kaçırır. gibi bişey mesela.

    • Olabilir aslında bu

    • ama yine de saçma muhabbetler söyliyim.

  • Tuz kadar.

    • Uzun hikaye. Böyle bir masal vardı çocukluğumda okuduğum. Kralın biri tebasını tebdili kıyafet teftişe çıkımış ve tuzla geçinen fakir bir alienin yanına misafir olmuş. Ailenin genç oğluna kralı ne kadar seviyorsun diye sormuş. O da kendisi için en değerli olan şey tuz olduğu için tuz kadar cevabını vermiş. Ama bunu anlayamayan kral genci cezalandırmış. Hikaye devam ediyor ama hepsini anlatamayacağım.

    • Neden tuz?

  • senin beni sevdiğinden daha çok demek yeterli

  • seni annem kadar seviyorum de o zaman anlar senin sevginin yüceligini

  • sen küçükken kaç yaşındaydın de:D

  • 6,02ÇARPI10uzerı 23 kadar de zaten bı daha senı bırakmaz :D

    • Bilgisayarcı olsaydın

      6.02*10^3 yazabilirdin :D

    • avakadro sayısıydı dimii :D

      1 mol gaz atomu sayısı :D

  • Bu dunya seni sevmeme yetmeyecek gibi hissediyorum. Ahirette de esım olur musun? Espri amaçlı söylüyorsa ne söylersen söyle yeterli gelmeyecek. İstediği cevabı vermen mümkün degil. Nasıl hissettiğini bilmemiz hedefliyor. Yoksa ne söylersek söyleyelim yeterli olmayacak.

    • Cennetim... Ben de kullanabilirim degil mı :)

    • Muhtmemel en iyi cevap :) yalnız ahiret kısmını cennet olarak değiştirdim

  • Seni bir fok balığından bile fazla seviyorum. Ama çok ciddi söyle. O kadar ciddi ol ki sanki memleket meselesi konuşuyomuş gibi. Hatta üzülme numarası yap. Çok üzülüyorum de sana sevgimi ispat edemediğim için bir türlü. Uygun cümleyi bulamadığım için sevgimi tarif edecek... Öyle bi üzülme numarası yap ki kız bir an tereddütte kalsın inanıp inanmamakta.



    NOT : Kız durup düşünecek ne saçmalıyo bu diye :) verdiğin cevap ve yüz ifadesi gayet absürd olduğundan heralde kendi sorusunun da ne kadar absürd olduğunu anlayacaktır. Umarım yani :)

    • Sinir etmek için ideal bir soru :D

  • yağmurlu bi havada ellerini havaya aç.. tutamadığın yağmur damlacıkları kadar çok seviyorum .. de... bundan qüzel cevap ta glmez bence :)

    • Söylnememiş söz lazım tamamen özgün olmalı )

  • ne kadar saçma bir soru ... bu tamamen egoistliğe giren bir durum.sonuçta seni seviyorum denen şey içten gelen bir durum hatta seni seviyorum demek bile bazen içindeki sevgiyi anlatmaya yetersiz kalır. kim sevgilisine seni aslında çok sevmiyorum der ki kaldı ki aslında bunu söyleyen adama adam derim ben gidipte öyle salakça aşk oyunu oynayanlara değil ... bu soru sorulduğunda zaten soran kişi bilir alacağı cevabı ve cevap verildiğinde de sanki çok duygulanmış gibi sevinip atlar karşı tarafın boynuna ... sen öyle şeyler yaşar ve yaşatırsın ki zaten "seni seviyorum " cümlesi bir anda çıkar ortaya hiç beklemediğin bir anda işte o gerçek olanıdır ... ha yok biz romantik olmak istiyoruz diyorsanız bu egoistlerin işi değil ...

    • Romantik davranmak lazım :)

  • En az senin kadar.

    nokta

    • Daha anlamlı birşey düşünüyorum

  • 1 mol ^1mol (1 mol üssü 1mol) kucak kadar de

    (6,02x10^23)^(6,02x10^23)

    sonra bırak kendi haline

    debelensin dursun

    • :D :D :D Söylemeyi bırakın bu soruyu sorsam beni pompalı tüfekle kovalar :D :D :D

    • orda kac mol H2O vardı biliyor musun sen de ağlasın dursun :D

      yok lan ben denediğimde birinde işe yaramıştı sonra hiç bu soru ile karşı karşıya kalmadım zaten

    • :D bu iyiymiş yalnız bir bardak suyu yüzüme sebebiyet vereceği için bunu sakıncalı buluyorum :D

  • Ellerini Açabildiğin Kadar Aç Bu Kadar De

    • Bunu da denerim ama bana daha mükemmeliyetçi birşey lazım

  • bu kadar.

  • Kolarını aç bu kadaaaaar diye bağır.

    • Teşekkür ederim bu güzel sayılabilir :)

    • Espri yapmıştım. Bunu deme sakın :)

      Sevgi insanın içinde olur. Sen benim içimi göremiyorsan sen de bir sorun olduğunu düşünürüm zira ben senin gözlerinden anlayabiliyorum beni ne kadar sevdiğini de. Olayımız kapansın.

    • Bunu da denerim ama bana daha mükemmeliyetçi birşey lazım

  • Kelimelerle ve matematikle açıklanamayacak kadar çok de.

    • :))

    • Psikolojik sorunları olabilir .

    • Bunun benzerini söyledim malesef :(

  • hakettiğin kadar de çık işin içinden eziyet çekmeye gerek yok...

    • Ne yapalım bütün yolları deneyeceğim :)

    • doğru her kız kaldıramaz bu lafı... en iyi benim için ahayat 2 ye ayrılır de, sen ve senin dışındakiler...


      havalara uçar bence :)

    • Böyle dersem kendini önemsemediğimi düşünür

  • istediği cevabı arıyorsa sana sormasına gerek yokki kendi cevaplasın o zaman,önemli olan senin cevabın

    • İşte benim söylemem gerekiyor

  • 'Ay'a kadar.'

    • Haklısınız gerçekci olmak gerekir

    • güneş'e kadarda olabilir.

      samanyolunda kalmak en iyisi ama çok uzaklaşma inandırıcılığı kalmıyor.

    • Sadece bu kadar mı?

  • hala bırakmamış olman bile onu sevdiğini gösterir. böyle arıza biri olacak saniye durmam. bu arada sevgiline arıza dediğim için özür dilerim ama tamamen kendi düşüncelerim, aslında böyle bişey demek istemezdim.

    • Uğraşacağız artık hatta bu en iyi cevabı bulana kadar uykusuz kalacağım. Hatta bakın cevap kendiliğinden cevap oluştu. Ona şunu söyleyebilirim: "Benden istediğin cevabım için bile uyumadım ve sabahlara kadar istediğin cevabını düşündüm" :)

    • kendine olan sevginden daha çok seviyorum seni de.

      böyle şeyler bana göre değil ya, eğlencesine bile zor iş.

    • Anlayışlı davranmak lazım arıza demeniz problem değil. Sandığınız gibi değil durum hani bir eğlence gibi düşünün öyle şeyler yani ve son 24 saat zamanım var :)

  • Önce tarot kartlarımı açtım,sonra kristal küreme baktım.Son çare üstad Nostradamus'un ruhunu çağırdım ancak hepsi sonuçsuz kaldı.Sanırım müneccim değilim.

    • Aslında bu kahve falını evlenme teklifini yaparken bakacağım sonra da benimle evlenir misin diyeceğim :) Harika bir fikir

    • Valla ne yapalım çok kararsız kaldım ne var yok hepsini sıralayacağım. Yarın "Seni ne kadar çok seviyorum" günü olacak :D :D :D

    • @bencanandım ben her zaman iyi atarım.Kahve falına bakmaya gerek bile yok

      @smnd şair ne güzel söylemiş.

    • Öncekileri Göster
Yükleniyor...