Kıskanç erkekleri ne yapmalı ?

bu erkekler neden karşısındakı insanı düşünmeden onu bunaltıcak derece kıskanırlar ki ?

 

Cevabın Var mı?

0/2000

En İyi Cevap

  • Kaynar kazana atmalı, yandım bittim dedikçe altına odun atmalı :))

    • kazana atmadan önce doğrayın bari :P tek parça olmasın :P

    • siz baktınız olmayacak ya da beğenmediniz erkeği kıskandırmasını sağlıyorsunuz sonra erkek kontrolden çıkıyor.buna da kıskanmayı ayarlayamadı diyorsunuz..:)) valla kadınlardan korkulur..

    • biz erkeklerı kıskandırmak için uğraşıyoruz vay be . ondan mı sıkılıp kurtulma yolu ayrıyoruz . abartıyosunuz şu kıskançlık derecesını ayarlayamıyosunuz kızları kaçırtıyosunuz kardeşim :D

    • Öncekileri Göster

Erkekler Ne Diyor 16

  • Bi hayvanlara yem yapılmadığımız kaldı )))

  • sonrada ilgisiz dionuz :D sizde bi acayipsiniz :D

  • İyiliğini istiyordur senin ondan kıskanır bence...

  • ya bide ne yapmalı demiş..sevdiğinden kıskanır..laf olsun diye değil herhalde..kimseye yar edemez sen benimsin der..asıl kıskanmayı problem eden..ben özgürüm istediğim erkekle yakınlaşırım bana karışamaz.beni sevecekse byle sevsin ben böyleyim diyen kızlara ne yapmalı..o herkes öpsün koklasın hanımefendiyi sonra o kız kime yar olacak...lafım tüm bayanlara değil..herkes üzerine almasın.kıskanmak karşıtı olanlara..

    • sen ne dşyosun ya kocam mı benim nişanlımmı yada sözlümmü hiç bir şeyim değil sadece sevgılım .. yerini haddini bilecek neyı kıskanıp neyı kıskamamayı ögrenecek yanı bu budur . hasta etmeyın adamı !

  • Çok güzelsin de ondan veya çok işvelisin veya partnerinin algısı öyle bide erkekleri çok iyi tanımıyorsun. Bir erkek başka bir erkeğin ne düşündüğünü çok iyi bilir çünkü kendiside bir erkektir.

  • sevip bagrınıza basmalı :D

  • seviyoz ki kıskanıyoz..

    • sevene lafım yok ki zaten , şu kıskanmayı abartana sözüm var

  • Kıskanmayan sevgili böyle bişeymi varmış varsa da onlar sevgili değiller kankadır nokta

  • Kıskanclıgın bir boyutu olmalı. ama sevgilinin kıskandıgı seyi defalarca yaparsan hat safhada kıskanması normal

  • sevikte kardeş kıskanmayak mı

  • Takıntılarım var ondan.

  • genel cevap şudursana güveniyorum etrafa güvenmiyorumhaksızda sayılmazlar çünkü bir çok çakal birilerinin aklını çelmeye çalışıyor insanda çelişkide kalıyor çok şükür ben 18 li yaşları atlattımda geçti bu durum bendekıskançlık illaki olacak ama hastalık derecesinde de değil tabi

  • erkek dediğin kıskanır sevdiği için kıskanır tabi aşırısı olur olmaz olanına kaçmamak lazım o ayrı

  • Hiç cık cık cık

  • geberesiceler ! ! ! !

  • kıskanmak erkeğin dogasında vardır kıskanılmakta güzel bişeydir

Kızlar Ne Diyor 2

  • Herşeyin bi oluru var. Bunaltmak saçma.

  • valla şimdi yakınıyorsun yarın bir gün mumla arama da. ilgisiz olsa daha mı iyi

Yükleniyor...