Hangi kız sizi daha çok seviyor?

bir sevgiliniz var ama alışkanlıkdan devam eden bir ilişki diyelim..sevmiyorsunuz ama ayrılamıyorsunuzda sizi seviyor terkederseniz kendini öldüreceğini söyledi...ve bunların dışında iki kız daha var...birini çok seviyorsunuz teklif ettiniz ama seviyorum seni ama sevgilin var olmaz dedi ve kabul etmedi...diğer kız ise sizi sevdiğini söyledi sevgiliniz olsa dahi sizle beraber olacağını buna katlanabileceğini belirtti...şimdi bu anlattığım olayda en çok seven kişi kim...? lütfen o erkeğin yerine kendinizi koyarak düşünün ve sizi hangi kız daha çok seviyor onu yazabilirmisiniz..

 

Cevabın Var mı?

0/2000

En İyi Cevap

  • Sen Seviyorsun Ama Gerçek Olan Şu Ki Bazen Mecbursundur Kalmaya Ama Çoktan Gitmiştir İçinde Olanlar .Erkeğin Durumuda Bu .Çok Seven Kızın Sevgisi Faydasız Bu Sevgiden Aptallığa Dönmüş Affet Nolur Kırıcı Ama Gerçek Sevseydi Başkası Değil Tek Olurdu Sevilen Bi Şair Ne Güzel Söyleyip Özetlemiş Şu Şiirin DeBilmeli Bazen Vazgeçmeyi Yetinecek Kadar Da Yoksa Zorlamamalı Geleceği Işık Yoksa Tropası Da Yoktur Bilmeli Bazen Vazgeçmeyi İsteseydi Senin Gibi Belli Olurdu İsteği .

    • :)

    • peki söylerim:)

    • Ama Yukardaki Attığım Mesajı O Çok Seven Kıza Okursan Sevinirim Aklını Peynir Ekmekle Yemesin Çok Üzülür Sonra Çünkü Boğazın Da Kalacaktır Lokmaları .

    • Öncekileri Göster

Erkekler Ne Diyor 28

  • birinci kiza bittim ben benim icin olmeyi goze aliyorsa tamamdir adresini ver gideyim

    • :))

  • bence ayrilmayan kiz sevgilin olsada seni severim diyen hakikatli kiz

    • teşekkürler

  • seni seçerdim pikachuu :D hangisi sensin burda :D

    • yolladım :( inşallah rezil olmam

    • o zaman bana arkadaşlık teklifi yolla...hadi bu şansı kaçırmaa:)

    • hayır şuan bunları söyledikten sonra kendimi açarsam millet dalga geçer

    • Öncekileri Göster
  • cok benzerini yasadm ,ama benım kı zorunlu ayrılıktı ve ve ayrılınca olecegını yazdıı, dedıgınıde yaptı. Bana gore ayrılınca kendını oldurecekolan kız daha cok sevıyor. ama ılıskısı olsada onunla olmayı kabul eden kısı de en az olucek olana kadar sevıyor gıbı..3 kısı ıse sevıyor paylasamadıgından olamıyor da olabılır.. cok karısık yahuuu :)

  • ben sevdiğimi ve beni seveni tercih ederdim.intahar ayakları hikaye..

  • Kendimi öldürürüm hikayeleri eskidi artık. Bunun bilincinde olun. Her erkek en az bir kız arkadaşına bunu demiştir. Seni yanında tutabilmek için zaten bunu demekte sana . Gitme ona kıyama die bulmuş zayıf yanını çökmüş duygularının üstüne silkin bi kalk hele artık sevgide yoksa arada bitirmenin zamanı gelmiştir. ne onu kandır nede kendine eziyet çektir. Önünde sonunda ayrılacaksınız. Evlenmiceksiniz çok geç olmadan birbirinizi daha fazla üzüp yıpratmadan hayatınızı etkilecek olaylar olmadan ayrıl derim ben .Sevgiliniz olsa dahi sizle beraber olacağını buna katlanabileceğini belirten zat diye düşünmüyorum.. O gönül eğlencesi istiyor bence :) Yada dişiliğiyle kandırmak istiyor die düşünürüm beni. Öteki kıza yoğunlaşırım o düzgün bişeyler istiyorki kız arkadaşın var olmaz diyor. ayrıl gelki beraber olalım hesabına getirdiğinden Benim oyum masum küçük kızdan yana

    • Ama şimdi ben haltlar olmadan konuştum. Bu masum gözüküpte halt yiyen kızların alayının köküne kibrit suyu !

    • o dediğin kız çokda masum değil ama yediği haltları bilmiyorsunuz.:))

    • Ulan okadarda özenerek yazmıştım . Bakmadın bile.

  • sevgilin olsa dahi beraber senle beraber olacağım diyen kız rememberme90 salak demiş bence çok ağır söz belki çok güzel günler yaşadı unutamıyor onu herkezden çok sevdi sevdiği kişi verdiği sözleri tutmamış olabilir bu salak kelimesi yakışmadı bence bu kız sen olduğunu biliyorum

    • kız arkadaşların hayatımı ;D

    • olayda ben yokum..yanlış düşünmüşsün..

  • Şöyle ki, herşeyden önce benim sevdiğim değil, beni sevene öncelik tanırım şahsen... Bu durumda sevgilim olmasına rağmen beni sevdiğini söyleyen kişi +1 puan önde olmasına karşın, karakteri gereği hayatıma sokmayacağım kişidir...Benim teklif ettiğim ve beni de sevdiğini söyleyen ama sevgilim olduğu için kabul etmeyen kişi +2 puan öndedir ve ona hayranlığım iki kat artar...Ve ben tüm bunları yaşarken bunları gören bilen ve buna rağmen beni seven, benden ayrılırsa öleceğini söyleyen kız +100 puan öndedir ve yaptığım eşekliği gözüme soktuğu için de ayrıca diğerlerini unutup kendisine dönmeme sebep olur...Bu kız candır... Ama kıymet bilene... Herkes sen değil, herkes ben değil...

  • Kendimi öldürürüm dien kız öldüremez benm başıma çok geldi ama gözle görülür kendine zarar weriosa yaptığı yanlış ama sewiodur diebilirim.Sewgilisi olduğunu bildiği halde beraber olmak isteyen kızda sewebilir ama paylaşmayı kabul ettiği için fazla sewdiğini düşünmüorum buda başıma geldi:)Sewgilin war die kabul etmeyen kızı tebrik ediorum we onun en çok sewdiğini düşünüorum..bu başıma gelmedi:(

    • İnsanlar birbirini sewebilir katlanıp beraber olması gerekmio.ben onu 1.seçtim:)

    • seviyorsa katlanması gerekmezmiydi o kıızında..

  • yapılacak en mantıklı şey üçünü de kırmamak ve üçünü birden idare etmek :D

    • :))

    • allah kahretmesi beni emiii :D

    • çok iyisinn:)

    • Öncekileri Göster
  • sevgilin olsa dahi beraber senle beraber olacağım diyen kız = çok sevdiğini düşünüyor ama yanılıyor.. yarın aynı şeyi sana yapmayacağı ne malüm.teklif ettiniz ama seviyorum seni ama sevgilin var olmaz dedi ve kabul etmedi=yapabileceğinin en iyisini yapmış.sizi seviyor terkederseniz kendini öldüreceğini söyledi.bunun söyleyen birini asla bırakmamak lazım.bu devirde sana değer veren birinin olması gerçekten güzel bişey olur.

  • sevgilin olsa dahi beraber senle beraber olacağım diyen kız = çok sevdiğini düşünüyor ama yanılıyor.. kısacası salaksevdiğim kız beni seviyorsa ve sevgilim var diye benle birlikte olmuyosa zaten doğrusunu yapıyor..ee sorunun cevabını düşündüm ama veremedim ://

    • rica ederim.. saygılar..

    • teşekkür ederim.

  • biz bi tane bile bulamıyoruz millet utanmasa 4lü yapacak mk

  • bu anlattığın hikayeden sevgi değil karakter tahlili çıkar...intihar edeceğini söyleyen kız: zaten yenilgiyi baştan kabul etmiş onu konuşmaya gerek yok...sevgilin var olmaz diyen kız: normal biri, büyük ihtimalle bu erkeği tanısa terk eder zaten...sevgilin olsa da olur diyen kız: bu kız zaten metres gibi bir konuma isteyerek gelmeye niyetli...erkek: bu erkek bir kere intihar ederim yalanına inandığı için ya çok saf, ya da çok çakal salağa yatıp kızla takılıyor.bu ilişkide ileride sevme ihtimali olan tek kız sevgilin var diyen kız. geri kalan hepsi kendi hastalıklı egolarının peşinde

    • teşekkürler

  • ben o intihar edecek sevgilime "yaglı urgan" alırım ki acı cekmesin kendini asarken..o mevcut sevgilimle birlikte kendisini de idare etmemi isteyen kızla da düşer kalkarım beraber olurum nasılsa migdesi genişmiş sorun yok ; o öbür hani mevcut sevgilimden ayrılmadan benle ilişki yaşamayacak olan da yaşamasın nabıyım yani cok da tınn..ben zaten 3 ünü de sevmiyorum başka göz koydugum bi kız vardır muhtelemelen bunların 3 ü de öyle kafa yorulacak rol model kızlar degil..

  • sanırım diger iki kızdan beni seven olurdu

    • peki teşekkürler..

    • sevgilin olsada buna katlanırım diyen en çok seviyordur ama erkek için sevgilin var seninle olamam diyen hep daha ıymetli olacaktır

    • anlamadım

  • bak şimdi bi yerden sonra çekilmiyo ne olursa olsun nişanlıydım 3 sene önce zaman içerisinde bazı şeyler ters gitmeye başladı ben soğudum evlenmeden ayrılmaya karar verdim aileler araya girdi falan derken bi süre daha devam etti tabi ben iyice darlandım dedim ya bu iş biter yada ben köprüden atarım kendimi. sonuçta sevgi bittiyse pohpohlaya kadarda bi yere kadar gider

    • pek inandırıcı gelmedi neyse

    • soruyorum işde aklıma geldikçe özel bişey yok.

    • senin sorular hep erkeklerle alakalı kafana takılan yada bilmek istediğin tam olarak nedir erkeklerle ilgili

    • Öncekileri Göster
  • Şimdi ilk başta alışkanlıklar biyerde biter aşk ve sevgi çok bşka kavramlarşığsevdi bir erkek yerine olumlu sıcak düşünen ve tek eşililigi kabul eden bir erkek bulmalısın + bence herşeyi bir kenara bırakıp 3 yada 4 ay yanlız yaşamanızı tavsiye ederim böyle ilişkilerin sonu hüsrandır + herşeyi kabul eden kız en çok sevendir yani katlanan :) aşk kurul ve engel tanımaz

    • teşekkürler..

  • bunu bilemeyiz ama .sevgilimiz olan kişi bence takıntı olmuş ya da kimseye yar edememe gibi durumlar.belki terk edeceksin ama olmuyor..diğer kızlardan sevgilin var diyen karakterli kızmış ya ben olacağım diyor ya da olmaz diyor.öbürü ise kuma gitmeye razı karakteri olmayan biri.bana göre sevgilin var olmaz diyen kız daha çok seviyordur.

    • rica ederim :)

    • teşekkürler..

  • öldürmeyi göze alan yahu daha ne olsun her ne kadar onaylamasamda seviyor işte bundan güzel bir şey varmı dünyada

    • omu diyorsun peki sağol.

  • bence ne seni mutlu edicekse onu ya mutsuz olucğm bir ilişki olmaz

  • en çok seven kız devamlı ilişki içerisinde olan kızdır hayatında zaten bunca kız olduğunu bildiği halde devam ediyor ve kendine bağlamışsa erkeği kendinden kopartamayacak kadar en çok seven kişi odur diğerleri de ilişkinin içerisine etmeye çalışan kişiler onlardan hayır gelmez bence şöyle sıralayabiliriz 1. harbi sevgi 2.dürüst ve mantıklı 3.kaşar diyim :D

    • teşekkürler..

  • kendini öldürmeyi göze alanı bırakmazdım.gerçek sevgi onda.

  • Çok karışık yea :\

    • aslında karışık değil..hadi bi daha oku cevap ver...bekliyorum:)

  • Bu paradoksta en çok seven kız: ''diğer kız ise sizi sevdiğini söyledi sevgiliniz olsa dahi sizle beraber olacağını buna katlanabileceğini belirtti...'' bunları söyleyendir.

    • Rica ederim.

    • teşekkürler..

  • AAAAHHH MELVEDA AAHH...HALA KARSIK DURUMLARDASIN

    • valla solemzsn bende bole yorumlarım yapcak bısey yok...solersen bılırım..bı eklemedın kı !

    • ben çaba sarfetmem hiç işim olmaz o tür şeylerle..olayları bilmiyorsun.

    • hee..hemende lafı yapıstır yanı :)
      bizde de oylede..fakat ben bıseyın farkındayım bunu zor yoldan tecrube ettım maalesef..bı ınsanı ne kadar da sevsen gokten melekler ınse o olmaz dedıkce kendını degıstırmedıkce olmuyor..cunku o bır INSAN. bunu unutma asla.
      hıc bır zaman da bır INSAN için karsılıksız olarak İNSAN USTU CABA SARF ETME

    • Öncekileri Göster
  • allah bilir :)))

    • neden ama ben kahkaha atasınız diyemi ? yorumda bulundum haksızmıyım :)))

    • :))

    • sen veya o , bu , şu olarakda degerlendirmeyin lütfen . bitr yorum yapmam gerekirsede . burada herşeye ragmen seni seviyorum ve razıyım katlanabilirim diyen görünüşe ve duruma göre o erkege en cok ilgi ve alaka duyan kişi . sonuç olarak neye istineden tercih sebebini bilmedigimiz : içinde yorum zor . asliye hukuk mahkemelik bir durum :)) ben olsam 3 ünüde sevrim 2 günde bir bir kız düşüyor . hava degişimi . güzel olurdu yani :))

    • Öncekileri Göster
  • sen o diyer kızsın değilmi

    • yok değilim.

Kızlar Ne Diyor 3

  • erkek üçündende vazgeçemiyor gibi :D

    • evet:)

  • sevmediğim biri kendini öldüreceğini söylese bile yürümezdi o iş.

    • sözde hayalürünü olan sorular soran üyelerin anlayışına da hastayım ha bu arada:D

    • nolurdu sevsen yani:( :P

  • burada erkek hangisini daha çok seviyor onu merak ettim

    • tabii kide büyük göğüslü olanı

    • erkeğin sevdiği sevgilin var ben senle yapamam diyen kız.

Yükleniyor...