• Sor
  • Bence

Neden erkekler kendinden 9-10 yaş küçük kadınla evlenmek ister?

bizim ülkemizde evliliklere bakalım genelde erkek 9-10 yaş hatta 15 yaş büyük oluyor eşinden .bir araştırmaya göre gelişmemiş ülkelerde durum böyleymiş .yani gelişmiş ülkelerde çiftlerin yaş farkı daha azmış .bizim türklerde bu genel birşey .kadınlar evlenirken sadece mantık diyor sanırım .30 yaşına gelmiş erkek 30 yaşındaki kızla evlenmek istemiyor .20 yaşındakıyle evleniyor .ama 20 yaşındaki kız 30 yaşındaki erkekten daha hareketli oluyor haliyle .mutlu edebiliyor mu acaba tabiki hayır .siz ne düşünüyorsunuz ?

Görüşün nedir?

0/2000

En İyi Görüş

  • valla küçük yaşta kadınla evlenir bi beş on yıl anca kendini mutlu ederr. amaaaaa ondan sonrada kadın kendini mutlu ederr kimse kendini kandırmasın.

    • güzel cavap en iyi seçiyorum bunu harbisin .

    • Öncekileri Göster
    • kadınların yaşam haklarını elinden alma zihniyeti doğruda benim zihniyetim mi yanlış geldi sana. kart papazların canı cıtır ceksin alsın girsin koynuna kadınlarr bişe yapınca zihniyetlerr yanlış bırakın alla aşkına artıkk bunlarııı...

    • haklısın arkadaşım 16 yaşında isterim demiş biri .sanki o kız isteyerek sana varıyor hem istese ne olur 16 yaşında çocuğun aklı sonuçta .o gün isteyerek evlendi belki yarın vazgeçti başkasına aşık oldu ben yadırgamıyorum.burda suç çocuk yaştaki kızla evlenen koca adamlarda .

Erkekler Ne Diyor 17

  • Siz kızlar erkeklerden daha çok stiyorsunuz bunu.Kendinizden büyük erkeklerle çıkıyorsunuz

    • bende öyle bir durum yok .o isteyenler rahat rahat yaşayayım nasılsa benden büyük olunca işi gücü düzeni oturmş olur bende hazıra gelirim düşüncesi

    • Öncekileri Göster
    • Benim aklım başımda olsaydı kendimden 4 yaş büyük biriyle çıkmazdım.

    • olsun alla alla kendinden 4 yaş küçük briinle çıkıyorsa bir kadın erkekte çıkabilir

  • 10 çokta şuan evlenmeyi düşündüğüm kız arkadaşım 5 yaş küçük bayanın biraz küçük olması iyi bence.

    • 5 yaş normal birşey zaten .ben 9-10 hatta 15 ve üstü için dedim

  • Kadınlar fıtrat itibarı ile erkeklerden daha küçük yaşta olgunluğa erişirler, Erkeğin büyük olması ise her zaman kadına güven vermiştir.

  • Kadınların daha erken yaşta olgunlaştığı düşünüldüğünden dolayı 30 yaşındaki bir erkeğin 24-35 yaşındaki bir kadınla aynı derecede olgun oldugu sanılmaktadır. Bu duruma bende katılmaktayım %100 ü olmasada büyük bir kesim bu şekilde.

  • Genelde o kadar fark biraz köylü kızı dediğimiz kızlarda oluyor sonuçta liseden sonra okumayan evlenip evinin hanımı olmayı düşünen. Erkek de bıkmış oluyor bekarlıktan bir yandan da 30 yaşında bekar çoğu şeyi yaşamış kadın istemiyor, belki sindiremiyor bilmiyorum 20 lik kızla evleniyor tabi sıkıntı oluyor sonuçta kadının gözü kayıyor dışarı evlendikten 5 sene sonra bile güzel ve taze olabiliyor gözü kayıyor kocası beklentilerini karşılamıyor. Ama 5-6 yaş fark normal o kadar oluyor genelde kızın okulu bitirmesi adamın okul askerlik işi halletmesi felan buluyor epey zaman.

    • evet mantıklı bir yorum .adam herşeyi yaşamış görmüş oluyor kendi yaşıtlarıyla .bakıyor genç bu tazecik diyor birşey yaşamamıştır alıyor evlenior sonrada meftaa

    • Öncekileri Göster
    • bence sevgi önemli .birbirini gerçekten seven can yoldaşı olmak isteyenler evlensin gerisi evlenmesin

    • Olurmu ya öyle birbirine hayatlarının kazığını atmak için bekleyen kaç çift var :P evlenmeli bunlar :P

  • kim ne derse dein arkadaşım bir kızın en güzel çağı 17-25 yaş arasıdır , bu yaşlar arasında evlenmediyse ondan sonra doğru düzgün erkekler tarafından beğenilmeside çok zordur

    • ne alaka yaa

  • 9-10 abartma canım olanlar var fakat 3-7 diyelim tabi ki erkekler daha iyi yönlendirmesi yada avucunun içine alabilmesi, bilmedikleri konuda eğitmesi için v.b. içinler çoookkkk :P :))

  • eşşek gibi çalışayım. kazanayım. erken öleyim. kadında bir manita yapıp paralarını yemesi için sanırım.salakça bir durum işte. sapık adi herifler

    • sonları bu oluyor zaten .yada kadın genç sevgili bulup kaçıyor

    • Öncekileri Göster
    • 16 yaşındaki çocukla evlenen 70 lik dedelerde vardı bu ülkede hiç şaşırmıyorum

    • bu ülke genel olarak kan tahlili yaptırmalı..
      anne babası orijinal mi ona baktırmalı. adilikten başka birşey değil.

  • evet türkiyede durumlar böyleymiş bende merak ediyorum bunu.

  • Bunun yaşlılığını hiç düşündün mü? Erkek gelecek 60 yaşına ayağı tutmayacak. Hanımı daha 50 de o adamın elinden birisinin tutması lazım.

    • orasını bilemezsin .kimin hasta olup olmayacağını hayat bu

  • bence yaş okadarda önemli değil önemli olan kişiliklerin uyuşması yaşta güzel bir birlikteliğin pek bir bağlantısı yok

  • Öyle birşey olsaydı daha orta okula giden birisi ile evlenmek zorunda kalırdım.Hatta 15 demişsin.Yani ilk okuldaki insan ile mi evleneyim ? Saçmalama.

    • yaşı büyük olan erkeklerden bahsediyoruz zaten .

  • aynı yaştaki kadını doyurmak zor olduğu için

  • bende bu erkekler içindeyim20 yaşından daha genç istiyorumçünkükız ne kadar küçükse okadar daha değerlidirsevgilisi olmamış oluyorbakiredir namusludurdaha güvenilirdiryaşı büyük kızlar ise hayatını yaşamıştırbir çok sevgilisi olmuşturtabi genel olarak konuşuyorumherkezi kapsamaz bu söylediklerim

    • şimdiki kızlar 15 yaşında seks yaşıyor sen nerde yaşıyorsun .asıl yeni nesil fena

    • Öncekileri Göster
    • evet bakir bir insanım
      21 yaşında bir kızı seviyorum
      16 yaşında bir kız beni severse evlenirim
      ailenin rızası olucak tabi

    • arkadaşım sus bir yaa şunla atışmayın arkadaşlar gerek bile yok .16 yaşındaki hiç bir çocuk seni istemez rahat ol

  • Bunu yapan erkeklerin aradığı aşk/sevgi değildir, işini görecek bir kadındır. Ve bunu genelde cahil kesim yapar. Okumuş etmiş adam evine köle değil hayatına arkadaş arar. Şu şu yaşlarda kız olsun diye sipariş vermez, aklının yattığı, sohbet etmekten keyif aldığı, hayatını birleştirmek istediği kızla evlenir.

    • evet buda güzel bir yorum .kesinlikle öyle .

  • sebebi çok açık uzun yıllar genç biriyle evli kalmak

  • ama 20 yaşındaki kızda 30 yaşındaki adamla evlenmek istiyor..

    • e 30 yaşındaki adamın parası pulu düzenli bir işi maaşı var ondan istiyolar

    • e ozaman alan razı veren razı no problem

    • problem olur mutlaka ama neyse

Kızlar Ne Diyor 5

  • Bu genelleme yapılamaz bence.Erkeğin birkaç yaş büyük olması daha iyidir ama 10-15 yaşta çok höh yani...Ayrıca bu durumda dayım yaşında adamla mı evleneceğim peh...

    • bu bir genelleme değil araştırma sonucu .

    • "bizim türklerde bu genel birşey " demişsin ya.

    • evet genel .araştırma yapılmış bakabilirsin netten

  • Şöyle bir şey var. Erkekler eşleri hep bakımlı güzel olsun istiyorlar. Onlar yaslanıyorlar ama kadınlarını her zaman böyle görmek istiyorlar.Kendi yaşlarındaki birisiyle evlenirlerse eşleride onlar gibi yaşlanacak. Ama kendinden daha küçük 9-10-15 yas aralıgı birisiyle evlenirse adam ne kadar yaslansa bile kadın genç kalıcak. Adamında gözü böylelikle dışarı kaymayacak çünkü karısı zaten çıtır olucak. Kendinden 9-10-15 yas büyük birisiyle beraber olan kıza/kadına gelirsek ise.Kendisi olgundur bir birey oldugu için yasıtlarıyla kafası uyusmuyordur. bu yüzden olgun aklı basında biri daha cazip gelir.İlla maddiyata vurmamak gerek.Her insanın duyguları vardır.

    • nedense hep işi gücü iyi olan adamlar tercih ediliyor bence maddiyattan .kimse kendini kandırmasın öyle 15 yaş büyük adama kör kütük aşık olamaz hiç bir kız .bakım olayına gelince yaşla ilgisi olduğunu sanmıyorum zira 19 yaşında kıçı başı salmış göbekli tiplerde var herkes aynı değil .

    • Herşey para demek değildir.İşte bu önyargılar yüzünden kaybediyoruz. Kötü tarafını düşündüğümüz kadar iyiyide düşünmek aklımıza gelmiyor.9-10-15 yas kendinden küçük biriyle evlenen adam için bakım tabikide geçerli. Yoksa ne yapsın adam o yastaki kızı.Göbeğine mi vurulsun.Hee duygular varsa farklı ama. Bence olmayacak bir şey değil. Önemli olan yaş değil kafaların uyumu. Arada 20 yasta olur 10 yasta yeterki kafalar kalpler bir olsun.

    • önyargı değil bence gerçek .maddi anlamda rahat etmek için kendinden büyük adamları tercih eiyor genç kızlar

  • yaşla alakası yok...sadece sanıyorlarki ne kadar küçük o kadar az şey yaşamışdır felsefesi var..halbuki çoğu hayalkırıklığı o işlerin.

    • aynen şimdikiler 16 yaşında başlıyolar valla kardeşimin arkaaşlarının hep sevgilileri var

    • Öncekileri Göster
    • kandırmak isteyen yüz kişiylede yatsa bakireyim diye kandırır zaten o bir kıstas olmamalı

    • valla mı?

  • sizin ülke nere türkiye de pek nadir o dediğin olay

    • sen bu ülkede yaşamıyorsun sanırım araştırma sonucu bu

    • Öncekileri Göster
    • hadi ordan diyerek kocaman bir araştırmayı bir kalemde siliyorsun yani neyse gerçekler bunlar maalesef

    • sen inanmaya devam et...

  • mesela bende en az 6 yas büyük olan biriyle evlenmek istiyorum. nedenini bende tam bilmiyorum. Ama bana olgun bir erkek daha cekici geliyor. anyi yasta oldugum biriyle yapamiyorum. Ben ciddi düsünebilecek ve olgun birini sitiyoru,m, kendi ayaklarin üstünde durabilen birini. Ve benim yasimda olan erkeklerin cogu öyle degil. Kadinlar erkeklere göre daha cbauk olgunlasiyor, yani erken yasta belli bir olgunluga sahip oluyoruz (cogumuz) ama erkeklerde bu daha gec oluyor. O yüzden bir yas farki bence iyi...tabii genelleme yapmamak lazim.

    • sen ayakların üzerinede dur başkasına ihtiyacın olmasın bence .erkekler bir gün var yarın yok okadar erkeklere güvenmekte hata

    • Öncekileri Göster
    • ne bileyim 5 yaş falan iyi benim için yukarsı olmaz bunun yaşlılığıda var .şu an çekici gelir ama ilerde o insan yavaşlar değişir ayak uyduramaz .5 yaş falan iyidir bence

    • ee yani sinir 7 bende daha büyük birini bende istemem...

Yükleniyor...