Gelinlik içi çamaşır seçimi nasıl olmalı?

2 Aya kadar düğünüm olucak..gelinliğimi straptez beğendim ama iç giyim konusunda hiç bişey bilmiyorum nasıl seçim yapmalıyım evlilerden tecrübelilerden yardım rica ediyorum..Gelinlik içi çamaşır seçimi nasıl olmalı ? bide göğüslerim çok küçük çirkin olurmuyum nişanlım bu kadar küçük olduğunu bilmiyor

Cevabın Var mı?

0/2000

En İyi Cevap

Erkekler Ne Diyor 19

  • ben goguslerının kucuk oldugunun nişanlın tarafından bılınmemesıne takılmış durumdayım,netde falanmı tanıstınız arkadas:S

    • hayır tanıştırıldık ama desdekli çamaşır kullanıyorum..özel bir birliktelikte yaşamadığımızdan bilmiyor

    • Öncekileri Göster
    • kardeşinin de iyi bir yuva kurması için böyle bir girişimde bulunabilirsin.

    • tabııkı kardeslerımde hep severek sevıserek evlendıler

  • gelinliğin içinden askısı görünmeyen sütyen olur yada hiç giymedende olur ve silikonlu sütyen gece için siyah ve kırmızı olur

    • gelinlik beyaz ama ?

    • link boyle birsey alabilin

  • Şık ve destekleyici işini görür.. link link link

  • Allah mesut etsin darısı başımıza :))

  • iç giyim hakkında da mı buradan bilgi alıyorsunuz. Bu kadınları anlamak gerçekten çok zor. Jartiyer senin işini görür :D

  • öncelilke allah nesut etsın iç çamaşırı olarak tanga tarzı dene ilk gece için hem sexi olur göğüsler için destekli sütyen kullan

  • gerdeği adetliyken denk getirmede ne yaparsan yap.

  • Bence ne giyersen giy ama:1- Hem rahat olsun ( gelinlikle beraber sıkıntı olabilir bu gönderilen çoğu şey )2- Çabuk çıkarılabilir olsun3- Renk beyaz olsun.Ufaklıklara gelince, 85şin altında değil ise sıkıntı yok. Hem ufak olsun varsın ne olacak yani :)Saygılar.

  • valla dantelli iç çamışlarını tercih etmezsen iyi olur

    • neden ki ?

    • benim düşüncem bu hem senin sağlığın içinde çok önemli burdan genç kızlara ve evlenecek veya nebiliyim bütün kızlara sölüyorum dantelli içi çamışır alırken çok dikkat edin veya çok kaliteli bir şey tercih edin

  • kaçarı yok öğrencek küçük olduklarını..ne giyersen giy

  • siyah güzel.. kendı görüşüm

  • Göğüslerinin küçük olmasının sorun teşkil edeceğini sanmıyorum. Kafana takma . link Şu yukarıdaki gibi bir şey alabilirsin. İlk geceden aşırı seksi olma. Masum daha iyi.

  • sadece tanga giysen ne olur..

  • evlı degılım ama dantellı beyaz alırsan fwna olmaz

  • Babydoll veya jartiyer takımı.Mümkünse beyaz veya siyah.

    • gelinlik icine siyah ? :)

    • kız tarafını dusunemıyorum bile:D

  • commando

  • link seksi çamaşır şart

  • Siyah kullan.

Kızlar Ne Diyor 16

  • Büstiyer giyebilirsin hem daha dolgun gösterir gögüslerini link

  • Hemen gelinlikle sevişecekseniz jartiyer falan giymelisin ama yok bi duş alır hazırlanır gelirim dersen gelinliğin altına rahat bişeyler giyersin daha sonra hazırlanır istediğin iç çamaşırını giyersin

  • link link bu siteleriincele derim. özellikle yeni inci veya magic formdan al derim. ikisi de çok güzel ve kaliteli.

  • Straplez bir gelinliğe bence fildişi bir bustiyer giyebilirsin ,oldukça etkileyici olur ve gelinliğin içinde kendini daha çekici hissedersin.Beyaz bir modelin linkini verdim,ama fildişi tercih etmeni tavsiye ederim;İnci markasında bulabilirsin. link

    • çok hoş görünüyor teşekkürler :)

    • Rica ederim

  • evli değilim ama evlenen yakınlarım kırık beyaz ve beyaz renklerinde jartiyer giydiler bedenleri var mutlaka ölçülerine göre bulursun kötü duracağını sanmıyorum ve gelinliklerinin altından hiç belli olmadı zaten gelinliğine göre alman lazım. bence jartiyer gayet hoş duruyor.

    • iyi bi secim:)

  • Straplez gelinliklerde genelde iç çamaşırı kullanılmıyor korse formunda olduğu için zaten kendi desteği oluyor içinde extra bir çamaşıra ihtiyaç duyulmuyor.Küçük olmasına gelince zaten evlendikten sonra öğrenecek 5 saat önce 5saat sonra ne farkederki ? Fikrimce strapleze takılma gir bir gelinlikçiye sor böyle böyle durumu anlat sana vucuduna en uygun modelin ne olduğunu söyleyecektir zaten.

    • sırf yıllarca best fm ve melon şapka dinleyici olduğum için nickinizden dolayı size yazma gereği hissettim ortak bir dinleyen çıkınca mutlu oluyor insan :)

    • Demek sadece ben hatırlamıyorum melon şapkayı ne kadar güzel :)

  • Jartiyer takımlar olmalı kesinlikle gelinlik içine...

  • gelinligin icine rahat edebilecegin, gelinligi kotu gostermeyen ic camasırı giymeni tavsiye ederim.gelinligini cıkardıktan sonra begendini giyip hazırlanabilirsin

    • hazırlanıcam ortamı nasıl yaratacağımı inanın bilmiyorum.. ben de evlilik korkusuda çok var..teşekkür ederim bilgi için

    • ortamın nasıl hazırlanacagı hakkında yorum yapamıyorum su an.
      Gelinligin icine giyilecek ic camasırını gelinligine gore secmeli, o camasırları giyerek prova yapmalısın, farklı modellerle prova edilirse gelinlik giyildiginde degiskenlik gosterir.Dantelli, bustiyer v.b. modeller yerine daha cok sutyen-kulot-jartiyerden olusan saten-ipek kumaslar oneriliyor.Renk olarak yine gelinlik rengine uygun ya da ten rengi modelleri onerebilirim

    • Ya bana ne gelinlikten.. Kırmızı saten çarşafların üzerinde ter damlalarını birbirine karıştırırken, siyah daha bir muntazam duruyor..

      asghg :))

  • bu arada allah tamamını erdirsin.mutlu mesut ol inşallah.göğüsler problem değil bunu sıkıntı yapma.gelinlik iç giyim içinde özel iç giyimler var.evlilik öncesi alışverişte bakarsın.alırsın

    • teşekkürler güzel dilekleriniz için :)

  • link böyle olmalı

    • baş döndürücü::

    • Öncekileri Göster
    • Nilca boşver ağzını yorma :D:D

    • çamaşır mı kız mı böyle olmalı :S

  • öncelikle şimdiden hayırlı olsun Allah mutlu mesut etsin bende 1 buçuk sene önce evlendim ben kapalı olduğum için gelinliğimde kapalıydı sen hazırmı alıyorsun veya dıktırcenmı bılmıyorum ben dıktırmıstım gelınlığı diken kadın jartiyerli bi takım almamı soylemişti üzeri sadece sütyendi ve destekli sütyen almamı soylemıstı cunku benımde gögüslerim küçüktü 75 takıyordum sonra ben çamaşırı beğenıp aldım üzreimde o camasır varken gelinliği prova yapıp dıkmıstı birde çamaşır hiç rahatsız etmemişti eğer gelinliği diktiriyorsan aldıgın çamaşırı gelinligin içine giyip denemelisin eğer straplez bi gelinlik aldıysan veya düşünüyorsan sadece beyaz güzel dantelli ve jartıyerli alt çamaşır al bence ama straplez almazsan gelnliği veya straplez alsanda illa sütyen takıcam diyorsan destekli sütyen alsan daha iyi olur ama yınede bı gelinlikciye sorsan sana daha çok yardımcı olur.. bırde bence gelinligin altında jartıyer herzaman güzel olur kullandım memnun kaldım tavsıye ederim dediğim gibi hiçte rahatsız etmiyor :)

  • kendini en rahat nasil hissediyorsan onu giy cünkü bütün gece oynaycaksin dügününde ve destekli ic camasari aldin mi olay tamam sonra eve git bir güzel yat uyu ben olsam öyle yapardim onca yorgunluktan sonra gerisinin de sabah düsünürsün artik hehe

  • küçük olsun bosver bence buyuk gogusler cok ıtıcı..desteklı bı sutyen alırsın olur bıter.genelde jartıyer tercıh edılır ama benım hosuma gıtmedıgınden sade beyaz bı takım terıh etmıstm nbb marka.programmer88 güzel bi örnek vermiş..

  • Straplez gelinlik içine birşey giyme bence gerek yok kendi desteği var içinde zaten korse formunda. Heleki jartiyer sakın giyme patlarsın gelinliğin içinde kat kat sadece altına boxer formunda bir külot giy araya falan kaçmasın düzgün bir model al çok uğraştıryor sonra düğünde rahatsız oluyorsun herşeyden önce rahatlık önemli...

  • filmlerdekinin aksine ben daha gelinligin icine jartiyer , kombinezon vb giyen gelin pek gormedim. bustiyer korse (ki ozel dikimlerde hep bunun ustune calisilir, ayrica sutyen kismimoldukca da destekli olur) ve iyi bir alt isinizi gorecektir. dugun gecesi eve dondugunuzde enerjiniz varsa hala baska bir alternatifi giyilmek uzere odanin mustesna bi kosesine koyabilirsiniz tabi:) ama gogusler icin yapilcak birsey yok maalesef

    • teşekkürler marka olarak rahatlıkla tercih edilebilir örnek varmı peki * küçük göğüs konusunda çok takıntılıyım :(

  • Staplez styen alacaksın. Küçük olmasına gelince.Evlenince büyür.

    • eşim sıkıntı yaparmı diye endişe yapıyorum daha çok

    • evlenince büyür :d:d

Yükleniyor...