Kreşte oğluma vurmuşlar :(

dün oğlumun kreşe gitmemek için ağladığını napabilirim bu konu hakkında diye sormuştum. akşam eve gittim dün oğlumun kreşteki 3. günüydü, daha eve girer girmez anneeee ben okula gitmiceemm diye ağladı aldım karşıma oğlum noldu neden böyle yapıyosun dedim sevmedinmi okulunu dedim hayır dedi öğretmenini sevdinmi dedim hayır dedi şaşırdım çünkü ilk gün eteğinden ayrılmamış dedi müdür. noldu oğlum yoksa seni dövdülermi dedim eveeettt :,( dedi. kim vurdu dedim öğretmenim dedi nerene dedim bacağını ve kafasını gösterdi neden vurdu diye sordum ağlıyorum diye cevap verdi nezaman vurdu peki sana dedim götürürken vurdu dedi sabah ben onlara verdiğimde sınıfa götürürken ağladığı için sus! diyerek vurmuş :(( uyduruyomu haklımı bilmiyorum ama artık seni götürmicem dedi çocuk havalarda şuan :(

 

Cevabın Var mı?

0/2000

En İyi Cevap

Erkekler Ne Diyor 19

  • çocukları küçümsemeyin yalan bile atabilirler sormak lazım.

  • sende git onlara vur :D

  • Bence bir öğretmenine sor sonra da müdüre bu konuyu anlat

  • Annesiniz sizi anlıyorum aama ..ordaki eğitimcilerin de durumu gözönüne getirin onlarca laf anlamaz ağlasa susmaz çocuk..kolay değil işleri..eteğinden ayrılmaması öğretmeni sevmesinden değil..muhtemelen sizin olmadığınız yerde onu bir büyük yada anne sıfatına sokması ve yanında kendini güvende hissetmesindendir.

  • Bence hemen karar vermeyin çocuklar baskı altında çok fazla yalan söyleyebiliyor hatta kendilerini bile inandırabiliyorlar, öğretmeni ile yüzleştirin ama iyice bir cesaret verin gel bizde ona vururuz gibisinden eğer gerçekten böle bir şey varsa, siz aradan çekilin kocanızın dayanamadığını ağladığı için kreşe vermek istemediğini söylemiştiniz sanırım, çocuğuna bakmaya bile kıyamayan bir babanın çocuğuna vurmak hangi çılgının hayatına susamışlığı olduğunu anlatsın o öğretmene.

  • dövdü dememiş ki,sen sormuşsun dövdü mü diye o da evet demiş;öğretmeniyle konuş var mı bir sorunu diye

  • Cok uzuldum yaaa. tekrar krese vermek istersen pc den ve destekleyen telefonlardan izleyebilcegin canli yayin kamerasi olan kresler var. onlari tercih etmelisin. ayrica pc ye kayit yapabiliyor ve dinleyebiliyorsun.

    • Ya da onceki kreste yasananlari anlatarak yeni bir krese ver.

    • bende biliyorum ama oda bütçemi aşıyor maalesef :(

  • o kadar el kadar çocuk yalan söylemez.Dövmüş olabilir.Üstüne gidin bir noktadan sonra ortaya çıkar peşini bırakmayın

  • Bu konuyu öğretmeniyle konuşman gerekiyor. Çocuk zaten gitmemek için tüm enerjisini harcıyor ve hastalık dahil her türlü bahaneyi ileri sürecekleri bilinen bir gerçek. Benim tahminim çocuğun bu konuda yalan söylediği yada kendisine kızılmasını abartarak dövdü şeklinde aksettirdiği yönünde. Yinede ne olursa olsun çocuklar olunca akan suların durduğu gerçeğiyle ihtimali göz ardı etmeyip öğretmeniyle konuşmakta fayda var. Gerekirse kreş müdürüyle konuşarak çocuğun kreş için bahanesi olduğunu düşündüğünüzü ancak yinede sınıflarda kamera sistemi olup olmadığı, yoksa düşünüp düşünmediklerini konuşup sorabilirsin. Bu soru en azından dayak ihtimalinin aklınızı kurcaladığını, bu işi takip edeceğiniz anlamınıda taşır.

    • rica ederim.

    • öğretmeniyle kesinlikle konuşucam tabiki teşekkürler...

  • okula git bir görüntü yap öğretmene karşı tekrarlarsa gerisi senin vicdanına kalmış olur

  • bence siz doner bicaklariyla dalin hocaya

  • kreşteki çocuğa vurulurmu la siz yinede bi dövün hocayı.

  • Git bi öğretmenle konuş. Çocuk yalan söylemiş olabilir.

  • Vursunlar biz de az dayak yemedik

  • ben dün demiştim dimi dövmüştür öğretmen diye.çocuk yalan söylemez.göndermeyin kreşe.

    • evet o iyi fikir.orayı deneyin bide.baktınız orada mutlu orada devam etsin

    • yarı inanıyorum yarı inanmıyorum aslında. göndermicem ama kuzenimin oğlu bi kreşe gidiyo oranın müdürüyle bi görüşücem 1 günlüğüne yollicam bakalım yine dövdüler dicekmi

  • okula git, öğretmene sulan

  • gitmemek için sallamış olabilir.

  • eğer gerçekten bir dövme olayı varsa ben o öğretmenin kafasını asfalta kazırdım ya.. şu an çok sinirlendim..

  • ates ollmayan yeden duman çıkmaz ama çocukların lafınada pek güvenilmez :(

Kızlar Ne Diyor 10

  • hocasıyla konuş bence çocuk okula gitmemek için sana oynuyor olabilir çocuklar çok zekiler ailelerinini nasıl parmaklarında oynatacaklarını iyi bilirler

  • Arkadaşlarıyla anlaşamadığı için yalan söylüyor olabilir. Ogretmeniyle konuşun önce.Ayrıca "dövdüler mi seni" diye sorarak çocuğun aklına bunu sizin sokmuş olma ihtimaliniz de yüksek.

    • Rica ederim dossill hanım.

    • Teşekkür ederim floydian8 bey.

    • Artıladım.

  • şikayet et belki başkalarıda şikayetçidir

  • çocuğun seni kullanmasına izin vererek nasıl bir hata yaptığının ve ne yarattığının farkında mısın?

  • çocuktan al haberi bence doğrudur ağlama şeklinden anlarsın zaten. kıyamam yaa :s

  • Cocugun dedigini dikkate al..kizariklik varmi bak..ve ogretmenine olayi sor..olayi anlatma..nasil vakit gecirdigini sor

  • derhal milli eğitime şikayet etmelisin o öğretmeni ciddiyim benim çocuğuma vuracak ... arabanın arkasına ayağından bağlar çakıllı yollarda sürütürüm

  • Bende kreşte öğretmenlik yapıyorum. Bazı çocuklar okula girerken annelerini bırakmakta gerçekten zorlanıyolar. Bu sebeple çocuğun okula gitmemek için kendi kafasında kurduğu bir şey olabilir. Aslını astarını öğrenmeden öğretmeni suçlamak doğru olmaz. Bunun için ciddi bi araştırma yaptıktan sonra gidip yetkili kişilere şikayette bulunabilirsiniz. Kreşlerde genelde kameralar oluyor. Eğer o kreşte de varsa kamera kayıtlarına bakabilirsiniz.

    • Gidip öğretmenle konuşun. Diğer velilerle de iletişime geçmeniz size yardımcı olacaktır.

    • malesef kamera yok tabiki gidip konuşucam

  • öğretmeniyle konuşmayı denesen mesela?

  • gitmememk için söylemişte olabşl haklıda olabilr. diğer velilerle bi iletişime geçmelisin bence.. ama eğer haklıysa o öğretmeni varyaaaa ...

Yükleniyor...