Kızlar banyodan sonra saçlarınız ortalama ne kadar dökülüyor ?

Banyo yaptıktan sonra saçlarınız ortalama ne kadar dökülüyor ?

 

Cevabın Var mı?

0/2000

En İyi Cevap

  • Son bi' kaç aydır hava değişiminden dolayı baya bi' döküldü. Ortalama 100 tel dökülüyormuş duşta.

    • Kıyamam :(

    • :(

Erkekler Ne Diyor 6

  • benim bile baya bi fazla dökülüyor

  • 100 tel falan hikayeen garanti bir yöntem var benim keşfettiğimarkadaşların sen kelleşmisin demeye başladığı zaman çok dökülüyordrdemiyorlarsa hüsniye kuruntudur

  • dökülen saçlar zaen 1 ay içinde cıkıyr

  • gunde 100 tel e kadar dökülmesi normal unutmayın her dokulen saçın yerine saç çıkıyor yoksa saç kalmazdı kımsede demi

  • günde 100 tel normalmiş dökülmesi

    • azi zarar cogu ?

  • Banyodan sonra saç dökülmez saç kırılır.

Kızlar Ne Diyor 9

  • Zaten azıcık saçım var, onlarda dökülüyor.

    • hadi ya. bu yasta mi?

  • önce,sonra o sırada kısaca 24 saat dökülür. ama bi anormallik oldugunu düşünmüyorum.

  • Benim 1 avuç falan dökülüyor. :/

  • Zaten el kadar saçım var onlarda dökülüyor mübarek.

  • hic dokulme olmuyor diyebilirim de tararken kopma cok oluyor

  • Cooooooooooooooook normal insanin saci kadar

  • kavgada eline kalın bi tutam dolayıp koparmış kadar çok dökülüyo

  • Çok dökülür oldu bu aralar, nazar değdiriyor heyvanlar...

    • hepsinin soyu kurusun beyb

    • Amin :(

  • bu aralar normalindende fazla dökülüyo bikaç defa biryantin kullandım o mahfetti saçımı.dökülmemesi için bişey yapabilirmiyim bilginiz varmı

Yükleniyor...