Rüyamda erkek arkadaşımı gördüm. Ne demek?

rüyamda erkak arkadasimla yüzmeye gittim, orda bir kiz vardi ona bakdi hep ve ona gitdi, bende dedim ona niye o kiz gidiyon diye, o da demis kiz güzel diye, kizinda body´´si cok güzeldi ve esmer.. o ne demek oliyor?

 

Cevabın Var mı?

0/2000

En İyi Cevap

Erkekler Ne Diyor 14

  • senin kafa güzelmiş baya ya :)

  • kesın aldacak senı sA:D AS:D

  • Rühyamda derken ?

  • son kullanma tarihin gelmiş olmalı ;))

  • bence senin bilinç altına yerleşmiştir ve sen bunu rüyanda görmüşsündür ama tabi benim tahminim

  • oo sen uyumadan önce aklında gecirdigin küçük bi an arkadaşım demekkı cok kıskanıyosun korkacak biseyyok rahat ol yani

  • güzel body nerde olmak herifler orda olmak be bacı :)

  • link daha türkçeyi çözememişiz osmanlıcayı soran arkadaşlar var...!

  • 3 vakte kadar senden ayrılacak.

  • Rüyalara inanmayın ya off.

  • seni aldatabilir bence dikkatli ol

  • var sen yabancı uyruklu olmak yada yurt dışında yaşamak?

    • insan çıkıntı olmasın.

    • İnsan zeki olmasın.

  • hönk ?

  • berlinden mi katılıyosun kardeşviyana mı?

Kızlar Ne Diyor 5

  • Konuştuğun dili bilmiyorum, Türkçe konuş.

  • Body'sini beğenmiş.Kötü birşey yok.

  • ne biçim yazmışsın hiç bi b.k anlamadım düzgün yaz ya türkçen yok mu ?

    • çok biliyosun her soruyu gizli sorarımve cevabımda gizli olur oldumu

    • kardeşim arkadaş ukalalık yapmıs b.k falan kendıne yakıstırmış demekkı

    • bunu neden gizli olarak dile getiriyorsun ki?
      yazdigin b.k kelimesinden oturu mu?
      eger oyleyse moderatorler zaten goruyor bunu. kendini kandiriyorsun.

  • rererö?

  • ruhya ruya nın ablası herhalde

Yükleniyor...