Ağlamak istemiyorum. Ne yapmalıyım?

Duygusala bağladım. Oturdum ağlıyorum. Ağlamak istemiyorum. Ne yapmam lazım ağlamamak için :(

 

Cevabın Var mı?

0/2000

En İyi Cevap

  • Tosunpaşa izle

    • yedi bela hüsnüyü izle

    • düşündüm de izlemek gelmiyo

Erkekler Ne Diyor 20

  • ağla ağla bazen iyi gelir ağlamak

  • neden ağladığını bilmeden nasıl ağlamamayı başaracağını söylemek biraz zor :)

  • Neye duygusala bağladın kendini? Neden ağlıyorsun?

  • Bir isteğim var. Eğer senin isteğin olmazsa/kendini durduramıyorsan benim yerime de ağlar mısın ? link

    • Evet bence de güzel. Soruna gelince..:Ağlamak kadar güzel bir şey var mı ya ? Toksin atılır aglayınca doğal olarak rahalatır. Burnun kızarır önce sonra akmaya başLar. ağLamanın süresı uzarsa gözlerde kızarmaya baslar yavas yavas...Sonra ağLamaktan yorgun düşersin ve kuru hıçkırıklar ve ıpıslak yanaklarınla uykuya dalarsın. uyandığında ise geriye sırılsıklam bi yastık,kan çanağı gözler ve yorgun bi sen kaLır.
      bir de az biraz rahatlamıs bir yürek..

    • güzelmiş :))

    • "Evet şimdi ne yapacağım ?"

    • Öncekileri Göster
  • zeus kabadayı dan gitme 3 ü dinlemelisin kesin çözüm

    • biliyorum tabiki :D rap dinlemem pek arada denk geldkçe. düzeldim zaten.

    • ben dinleyip iyice bunal diye dedimde biliyomuşun şansıma :D
      Bunaldıysan keyifle şeyler yapman lazım şarkı olabilir mesela komik şeyler..
      Ben genelde bunaldığımda sago dinlerim moral verir. Dinlerken vay be adamda benim yaşadıklarımı anlatıyo resmen derim. Tabi edebi anlatması daha bir hoşuma gider. Bu kişiden kişiye değişir neyi sevdiğini yada neyin morel vereceğini düşünüyorsan onu yapmanı tercih ederim

    • arşivimde olan bir şarkı. ama dinlersem daha kötü olurum.
      Tıpkı bi sigara gibisin içime çektikçe ölüyorum
      Ama nerdedir diye soruyorum herkese cevap alamayınca gülüyorum
      Alışkanlık degil zamanla unut delir
      Kahkahalarca guluyorum herkeze napiyim elimde degil
      Bu beni anlatır işte..

  • yak bi sigara :)

    • ikisi de güzel :)

    • İyiymiş bende parlement veya marlboro :)

    • parlıament night blue :)

    • Öncekileri Göster
  • insan durduk yere ağlamaz.vardır bir sebebi elbet

    • yaşın kaç?bu soruya dayanamıyorlar:))sarımsak görmüş vampir gibi oluyorlar:))

    • neee :D

    • dileğimiz o yönde;)geçen bir deneme yaptım bu tipler için .kendilerine sorulduğunda onları en sinirleten şeyin ne olduğunu anlamak için:)ve bil bakalım ne çıktı

    • Öncekileri Göster
  • sakin ol ve neşeli müzikler dinle gir 9gag a komik şeylere felan bak

    • hiç içimden gelmiyo şu an :/

  • seni eğlendireyim mi ;)

    • dominant kız arıyorum ama olmadık yerde karşıma çıkıyo :(

    • cinselliğe xperin yetmiyo burda mı aranıyorsun. kısmetini yemeden defol.

  • parmaklarını sık , dişlerini sık kapıya duvara yumruk sık ama ağlama içine at

    • bundan daha beter şeyler denedim ama pişmanlık sadece..

    • denersen anlarsn

    • neden?

  • ağla, ağlamak insana iyi gelir, rahatlatır. tabii her gün değil.

    • tamam sadece bugün ağlıycam

  • kukuleta yap

    • birazdan deniycm onu da :)

    • evet durum ciddi:) uyu sen uyu ağlaya ağlaya uykun gelir zaten

    • o saçmalarkenki halim komedi sanırım gülüyorum bi anda yüz felci geçiriyo gibi yüzüm değişiyo tekrar ağlyrm :)

    • Öncekileri Göster
  • :( aglama

    • :(

  • youtube a gir mustafa karadeniz izle ciddiyim kafanı boşaltırsun bu dünyada hiçbirşye için aşırı üzülmeye değmez

    • :))

    • peki :))

    • tabiki öyle olacak hadi neşelen gayri canını sıktıgın şeye bak hele :))bir daha olsa öyle bir şansım valla yine giderim insan yaşadıgı anın kıymeyini bilmeli

    • Öncekileri Göster
  • link Beraber dinleyelim garip nicki arkadaşım .s

  • İçinde biriken çok şeyler var bunu baskılamak yerine serbest bırakmalısın. Arkadaşların dediği gibi kısa ve öz eylem Ağla ;)

    • tamam :/

  • uyumaya calıs

    • sağol iyi geceler

    • peki sorunun herneyse artık canını sıkan sey ins gecer iyi geceler.

    • ona göre ilaç var araştır ya da doğal yollar dene

    • Öncekileri Göster
  • Ağlayacaksan bile neye ağladığını bil ama aynı şeye ikinci kez ağlama.

    • yok ya saçmalama o kadar yardımcı oldunuz hepiniz :)

    • Bugün uyku haram bana,motora atladım iş yerine geldim sabah uyanamam diye,şimdi de iyice uykum kaçtı yollara çıkasım var.Sitede kimse olmayıncada öyle seni rahatsız ediyorum kusura bakma :)

    • şu an susmuş bulunmaktayım umarım tekrar başlamycm :)

    • Öncekileri Göster
  • kedi doğra .

    • sorun değil sen kusura bakma. iyi geceler..

    • gelir gelir merak etme =) umarım diledğin gibi olur herşey kalp kırmışsamda demin için affola .iyi geceler.

    • o gün gelsin başka bişe istemiyorum zaten

    • Öncekileri Göster

Kızlar Ne Diyor 11

  • şarkılar dinle

  • ağla

    • bitti

    • bittiyse simdi film izle

    • başka bişe yaptığım yok :/

  • saat önce ben de nedenini bilmediğim bi şekilde ağladım.şu anda da pek iyi hissetmiyorum nedense.

    • sağol sende iyi ol.

    • farklı şeyler mi düşünüyorum bilmiyorum ki.neyi düşünüp ağladığımı da bilmiyorum.uykum var uyuyamıyorum da.ne oldu bana.pff.neyse umarım sen de iyi olursun.

    • nedenini biliyorum ama bilmek istemiyorum ben. çok kötüyüm. senin ağlaman geçtiyse düşünme. farklı şeylerle uğraş bence. ben susmak istiyorum ama olmuyo.

  • tam tersi iyice ağla da iyice dök içini çırpınma ağlamamak için bence onun da modunu yaşa =)

    • sigara yakp duruyorm da alkol ilaçtn dolayı almak istemedm :D

    • yak sigara varsa alkol aç bir ruh haline göre müzik öyle sıza kal ohhh yarına bişeyin kalmaz :D

    • ama bitmek bilmiyo :)

  • birgün bende ağlıyordum ,o an aklıma geldi sorunu okuyunca:) 19 yaşımda felandım,yaşlı bir turist yanıma geldi oturdu.. bana bakıyor gülümsüyor ,bana dediki ne güzel ağlıyorsun..içimden dedim heh bir sen eksinktin ,neresi güzelki ağlamanın.. bana aynen şunları söyledi. 2 oğlum var evlendiler gittiler,bir kaç yıl sonra eşim öldü ,yalnız kaldım dedi.. ve yaşlandım.. ağlamak için bir sebebin olması bile güzel dedi.. ya ben gibi olsaydın ?kıymetini bil,gün geliyor ağlamak için sebep bile kalmıyor,ağlama konusu heleki aşk ise ,ağla dedi.. dolu gözler,boş bir yürekten daha anlamlı gibi güzel güzel konuştu,ben susmuşum fark etmedim..uzun oldu belki tv açıktı .. sorunu görünce paylaşmak istedim..:) belki haklıdır kadın kimbilir..:)

    • sizede :)

    • çok teşekkürler size iyi sabahlar :)

    • sabahın ilk ışıkları yakın :) iyi oldu tebessüm ettik.elimize sağlık :)

    • Öncekileri Göster
  • Regl doneminin gecmesini bekle,cikolata ye,issiz bi yere git ve bagir, bi de bi kum torbasi bul ve deli gibi yumrukla duzelirsin.

    • denerim.

  • ağla boşver. rahatlarsın.

    • peki. teşekkür ederimm.

    • insan aglayınca tazelenmiş oluyor. az basın agırır yarın. biraz uyursun gecer o da.

    • hala devam ediyorum zaten yarın da suratımdan sonra dışarı çıkamam herhalde.

  • uyusak mı napsak

    • içersem daha çok dağıtırım zaten ilaç alıyorum şu günlerde içmemeye çalışcam. sigarayla devam :(

    • iyi fikirde alışkanlık haline geliyo sonra ya üzüldükçe hep içiyorsun kaçmak için bence içme

    • içsem mi diye düşündüm bende :(

  • agla.

    • tamam

    • ağlıyorum.

  • ağla rahatlatıyo. bazen sırf ağlıyım diye uğraşırım

    • :(

  • durup dururken mi ağlamaya başladın?

    • geçti gibi.sağol.

    • o zaman ağlamaya devam et, sakinleşirsin

    • yok. bazı nedenler var. içime atıp duruyodum. bugün patladı :(

Yükleniyor...