• Sor
  • Bence

Göğüs kafesi altında ağrının sebebi ne olabilir?

göğüs kafesimin altında ve tam ortasında bitişmenin çok kötü bir ağrı var. ağrıdan doğru düzgün yazamıyorum bile şu an. kramp giriyor gibi, ve migdemde bulanıyor aynı anda. basınca uyguladıkça orta kısma bitiştiği yerde daha çok ağrı yapıyor. sizde yaşadınizmi bu olayı? neden kaynaklandığını biliyormusunuz?

Görüşün nedir?

0/2000

En İyi Görüş

  • bilmiyorum sorunun bumudur ama gecenlerde muhabeti acildi aile icinde bi akraba da ayni buna benzer bi sorun yasiyodu bunu dilegetirdi sohbet edenlerden biri senin gobegin dusmus dedi ilk basda espiri mahiyetinde sandim ama boyle birsey varmis yani migde ters bir harekt veyahutda baska birseyden dolayi yukari cikiyo ve mesajla yerine getriliyormus . sagliksal acidan bi zarari yokmus sadece o rahatsizliklari belli bi sure daha yasarsin kendilignden duzelmesini beklersen ama dedigim gibi gobek dusmesimi yada adi baska birseymiydi tam hatrlamyrm boyle bi sorun var migde bulantisi agri vs yapiyo tamda migdenin oldugu yer agriyi

    • kucuken cok duserdi gobegim, biliyorum bunu ama genelde karin agrisi yapardi. cok tesekur ederim, birazdan deniycem ozaman

    • Öncekileri Göster
    • onmli değil yardimci olabildysem ne mutlu

    • :)

Erkekler Ne Diyor 11

  • Göğsünü üşütmüş olabilirsin soğuk alarak..

  • Miden bulanıyorsa işin kötü derim.Ağrının sebebi ağırlık altına girme,ağırlığın üzerine çık o zaman ağrıların kesilecektir.

  • Genelde Reflü belirtisidir bu sorunu yaşayan biri olarak çok iyi bilirim. Mide yanması sorunu yaşıyor musun?

    • yok mide yanmasi yok, sadece bu agrilar var iste, asittende suphe etmistim

    • Öncekileri Göster
    • hadi ya :( dogru, cok asiri stressli donemlerden gectim geciyorum, her anim stress. ustelik annemdede reflu var, yani genetik olarakta bende olma sansida var. tesekur ederim onerin icinde, eczanelere sorarim:)

    • Bu rahatsızlık genetik olarak geçtiğini sanmıyorum ama eğer fırsatınız varsa öncelikle bir doktora görünmeniz sizin için daha iyi olacağını düşünüyorum. Size bahsettiğim antiasit ilaçlar bir yanetkisi olmayan ilaçlardır. Gaviscon şurup olarak var veya renni, talcid gibi çiğneme tabletleri de bulabilirsiniz. Geçmiş olsun

  • sigaradandır.

  • Arada bana da olur.

  • Üşütmüşsün. Kas gevşetici iç.

  • Üşütmüş olabilirsin, psikolojik sıkıntı olabilir, kalbinde sorun olabilir. Doktora başvur.

  • ben göğüs kafesimde kuş besliyorum sorun yok

  • panik atak,

  • Torbalar ağırlık yapıyordur.

  • Aşk acısıdır o sana oyle geliyor.

    • ask acisi cekiyorum, dogrudur

    • Zaten normal birinin burada işi olamaz. Her şey unutmak için.

Kızlar Ne Diyor 3

Yükleniyor...