Sevgilimi kendime nasıl bağlarım?

bir haftadır birisiyle çıkıyorum. tabii 2 ay konuştuk onu tanımaya çalıştım zamanla da tanıycam ama erkek arkadaşımı kendime nasıl bağlayabilirim? Ne yapmalıyımm?

 

Cevabın Var mı?

0/2000

En İyi Cevap

  • sucuklu tost yap. alışınca bırakamaz

Erkekler Ne Diyor 11

  • Cevap:Değerlerinden taviz verme "kişilik sahibi biri olduğunu göstermiş olursun"Haftada üçten fazla buluşma yok "boş biri olduğunu düşünmesin"Kendi hesabını ödemeye bak, hiç olmadı kısmen "onun parasına ihtiyacın olmadığını anlasın"Evliilikten bahsetme" bahsini getirse de düşünmediğini soyle ki kaçmasın :D"Yaşın genç birilerini bağlamana ihtiyacın yok; bırak onlar seni bağlamaya, mutlu etmeye baksın :)) Bol şanss ...

  • JOKER e katılıyorum :) bana da eksi ver çekinme :)

  • Sağlam bir halat ve denizci düğümü işi çözecektir :))Bu sorunun cevabını o ilişikiyi yaşamayan bilmeyen insanlara sorup cevabı doğrultusunda hareket edecek olmak bence saçma ;)

  • arada bir şımartmayı dene bence :)

  • çok sıkma,ilgiyi abartma birde seni seviyorum kelimesini çok fazla söyleme..sonra çok sıradan bir cümle gibiğ geliyor insana..örnek ben...

  • bak Sevalcım..hahaha...bu işler öyle senin dediğin gibi olmaz hemen...bek ben İrmanımı kolay tavlamadım dimi İrmaaann...

  • Yatakta elleri bağla seviş. Bak yeminle bağlanır o aman sana..gözlerini de bağla..bir de arkadaşını getir. 3 lü yapın. Kölen bile olur o zaman :)

  • büyü yap bari olmazsa:) ya hey Allahım... olduğun gibi görün... sempatik sevecen ol... aynı zamanda zor ol herşeye rağmen... bağlanırsın zaten...

  • "Halatla bağla" diyecektim ama arkadaş zincir kullanmış, o da iş görür.Kazığa eşek mi bağlıyorsun arkadaşım? Kimse kimseyle iyi anlaşmak zorunda değil, kimse kimseyi sevmek saymak hastası olmak zorunda değil. 6 milyar insan var şu dünyada, neyi paylaşamıyorsunuz bırakın gitsin başkasını denersiniz yani eninde sonunda ortak paydalarda buluşup anlaşacağınız biri çıkacak karşınıza. Zorlamayın bu kadar, keyfinize bakın.

    • Kızdığım için değil, bazı şeyleri daha net görmen için biraz sert yazıyorum. Senden yana yumuşak bir tavır sadece senin fikrine karşı durabilecek herhangi bir fikri görmemene yol açacaktır, mazur gör. Yardımın hası sırt sıvazlamakla olmaz, acı ve tecrübe getirerek olur.

    • kızılacak bir soru sorduğumu sanmıyorummm . yinede cevabın için saol

    • fanteziye bak zincirle bağlamak... whuuuu:D

  • zincirle bağla :)))

  • götür çocuğu nikah dairesine bas nikahı olsun bitsin.

Kızlar Ne Diyor 6

  • Çok saçma sorular var .Bağlansın dıye şu bu yapılmaz zamanla ıkınızde bırbırnıze hıtap eden ınsanlar olduğunuzu anlarsanız zaten ayrılmak ıstenmez illa söyle yap bağlanır dıye bır sey yok

  • telefonda konuşmaları uzatma işim var sonra tekrar konuşuruz de sohbetin en güzel yerinde merakta bırak. her gün aynı saatlerde güzel bi günaydın mesajı veya akşam iyi geceler mesajı at böylece her gün bu mesajı bekliyecektir. arada iş yerine öğlen arasında sevdiği yiyecekleri alıp süpriz ziyaret yap. ondan bir konuda yardım isteyip kendini kanıtlamasını sağla sonra da teşekkür et o olmasa bunu asla tek başına yapamıyacağını falan söyle

  • Al ipi bağla :D

  • Zaten bırlıkte olmaya karar vermıssınız ya.. olurna bırak ustune fazla dusme..

  • bu zamanla olabilecek bir şey.içten davranmalısın.kendime bağlıyacağım diye yapmacık haller sergilersen anlar

  • Bir anda bağlamak istiyorum diyip bağlayamazsın içten gelen davranşlarınla sözlerinle bağlayabilirsin.Yoksa yapmacık olursun o zaman karşındaki insandan senden uzaklaşır.

    • haklısın

Yükleniyor...