• Sor
  • Bence

Ondan hoşlanıyorum ve ona kendimi nasıl sevdiririm?

arkadaşlar ona hoşlandımı söyledim red etti çünkü başkasından hoşlanıyodu 2 gün sonra o çocukla çıktı ve yine 2 gün içinde bitti ilişkileri hala... Daha Fazla

Güncellemeler:
yalnız söyliyeyim ilk buluşmamda yeniden teklif etmicem sadece benden hoşlanmaya başlamasını sağlamam gerek

En İyi Görüş

  • sakın hediye alayım demeyesin sana söylym. Öyle şeyleri bırak hediye yi çıkarsanız alırsın o da sene de 2-3 kere flan. Jest yapacaksan bunu, ona duyuracağın güvenle ve samimiyetle yapabilirsin. En önemlisi güzel konuşmaktır. Arada şair gibi konuşmak çok hoştur. Kızlar etkilenir. Açık konuş kızla ben seni sevdim yalan değil utanmam da bunu söylemekten flan de. Senden beni sevmeni beklemiyorum sadece zaman vermeni bekliyorum flan gibi cümleler kurabilirsin.

    • işte ilk buluşmada söylersem kız bir daha buluşmak istemeyebilir her buluşmada böyle yapacağımı sanar yani hediye derken benim dedim çikolata seviyo sevimli bi kutuda çikolata ikram etmek

    • Öncekileri Göster
    • alma demendeki sebep ne

    • Kızlar sevmez öyle erkekleri ısrar etme kardeşim. Sakın hediye flan alayım deme sünepe görmesin seni. Hediyeyi kızlar alır.

Kızlar Ne Diyor 1

  • kendin gibi ol.göz boyayıpda sonra farklı biri gibi davranırsan gösterdiğin kişi gbi dvranmaya çlşmak seni yorar eğer senin normal ve doğal halinden hoşlanırsa zaten biribirinize göresinizdir

Erkekler Ne Diyor 2

  • Çok ciddi ve dik olmanın yani sıra bütün içini dök...Sanki o yokmuşta duvara konuşuyormuşsun gibi davran...

Yükleniyor...