Gelin olacak bir kız kendi kına gecesinde türkü söyler mi?

Genellikle arkadaşlarımın yakınlarımın kınalarında türkü söylerim ... Çoğunluk kına yakılırken felan.

Velhasıl kınam yaklaşıor. Annemle ailemle bu gün muhabbeti geçti annem " E artık kendi kına türkünü de kendin söylersin" dedi. Nasıl yani felan baya bir muhabbet geçti anlıcanız.

Bana sorarsanız, söylerim herkesinkini söylüyorum benim başım kelmi? :D Bence değişiklik olur.

Ama başka görüşlerde merak ediorum nasıl karşılanır?

Bu sadece bi fikir ... Ayrıca kına yakıldığında söylemem zaten hani başlarda felan yani kına haricinde ...

Güncellemeler:
Yorumlar icin hepinize tesekurler.

Erkek tarafindan hic kiksm olmicak ve yaslilar da olmicak arkadaslar yani fazla yasli olmicak..

Ayrica bizim burda ki kinalarda gelinle yerinde durmazlar millette artik kuduruk gelin gormeye alismis. Yani pek oyle gelin oturur suzulur buzulur diye bi durum yok kendi kinalarini kendileri yapiolar.. Oyle yani.

0|0
63|50

En İyi Kız Görüşü

  • Bizim aileden örnek verim herkesin sesi harikadır düğünlerimizde bile çıkıp söylenir ( damat , gelin her kimse ). Kuzenimin kınasında kendi şarkı söyledi 2 tane , 3 kardeşi söyledi , yengesi söyledi ..

    Yani gayet normal sen eğlenmek için yapıyorsun bunu sorun etme.

    1|2
    2|0
    • bence olmamalı taş yerinde ağırdır gelin gelinliğini bilip otursun sesi güzelse başka zaman söylesin

    • Hepsini Göster
    • iyi de kınanın özelliği ağlamak değil midir özellikle gelini ağlatırlar.söylenilen türküler de hüzünlü ayrılık temalı türkülerdir.kına zaten kızın anne babasından ayrılmasının hüznünü temsil eder gelinin şarkı söyleyim eğleneyim tavırları racona ters düğünü bekleyin :)

    • tamam miraa terlik atmakla tehdit ediyorsan sustum zaten küçüğüm ezilirim pestilim çıkar

Erkekler Ne Diyor 50

  • Daha önce söyleyeni hiç görmemiştim

    1|0
    2|0
  • tabiki söylenir. sonucunda o gece senin gecen istediğini yaparsın. gönlünce eğlenmek ve vakit geçirmek sana ait. ve de o gece senin gecen. o gecenin organizatörü de sen ve ailen olmalı başkalarının görüşleri seni ilgilendirmesin

    1|0
    0|0
  • yahu bazı yörelerin adetlerinde kına yapılırken gelin bırak şarkı söylemeyi hiç konuşmaz bile sen şarkı söylemekten bahsediyorsun :)

    2|0
    2|1
    • Sayin malcolm abi ben zaten kina yakilirken söylemicem ki.

      Uhuu sen bizim kinalari görsen kimse yerinde durmuyo özellikle gelin kizlar.

      Sadece kina yakilinca agliolar

    • Hepsini Göster
    • neyse aslında ben kulaktan dolma bilgilerle konuşuyorum hiç kına ortamında bulunmuş değilim.kafanıza nasıl esiyorsa öyle yapın soran bayan :)

    • Yok est. kiz yazik adami söyledine pisman ettik hahah:D

      Hayir ya tabi görüsünü söylicen ona görede degerlendirme yapcam dedigim gibi

  • gelin dediğin ağlar naz yapar falan. turkü söylemekte neymiş. eve gelince evdekilere söylersin.

    1|0
    2|0
    • Okuyunca imicimden skici diye gecti ama sulugozum oyle aglar sizlarim zaten her ne kadar kurtlarimi dokecem desemde :))

    • :))

  • Bence kınada bırak türkü ağlanması bile saçmadır. O gün bir kız evladı için en güzel günlerden biridir. Ben eşimin üzülmesi yerine mutlu olmasını tercih ederim. Bu yüzden evlendiğimde ağlama yada türkü merasimi diye birşey olmadı. Tam tersi geçti ortaya elinde kınayla tek başına kopardı ortalığı herkes hayran kaldı kınaya. Bazı bilinç altına yerleşmiş şeyleri kendi hayatınız için yıkmak en doğrusu

    1|0
    0|0
    • Yukarda yazdigin yoruma binaen.. Valla ben kina dan cikinca hic "birsey anlamadim" dememisimdir genellikle "ohh kurtlarimi iyi doktum iyi geldi valla stressi 0 ladim" demisimdir.

      Acikcasi kina gecelerini dugunlerden daha fazla seviorum. Dusunsene dugunum hakkinda dogru duzgun hayal kurmazken kinamin en ayrintisini dusunuyorum (:

  • söylenir.uzun havadan başlanır önc herkez katledilir ve yavaş yavaş halaya doğru kayma yaşanır. :):)

    1|0
    0|0
  • adet üzerine kına yakılırken asıl amaş gelini ağlatmak.ama söylenmeli tabikide evlenme evden ayrılma hüzünlü olmakla birlikte yeni bir hayat başlangıcı ben olsam söylerim hemde çatır çatır :-)

    1|0
    0|0
  • şahit oldum arkadaşımın ablası söyedi kendi kınasında :) hani ilk gördüğümüz için şaşırdık ama söylenirmiş demekki..ağlamadı bile maşallah :)

    1|0
    0|0
  • bizim türklüğümüzün sembollerini bilmeyen anlamayan karşı olanları bunu böyle düşünen türkiyede % 10 luk bir bölüm var %90 ı saygı gösterir %10 kısımda bizden değil zaten ne istiyorsa yapsın onları takan yok sorunun cvbı iste evet bence söylemelisin yenilik iyidir :)

    0|0
    0|0
  • soruna 5 yıldız

    bu hayat senin

    istediğin zaman türkü söyleyebilirsin

    hele ki kendi düğününde

    söyle elbette :)

    mutlu olmanı dilerim.

    hakkında hayırlısı olsun.

    2|1
    2|2
  • "Nasıl yani felan" görünce okumayı bıraktım

    0|0
    0|0
  • Benim bildiğim kadarıyla kız kınanın büyük bir evresinde başında tül kafa önde takılır . Ama yeni bir trend için al mikrofonu eline derim :) .

    1|1
    2|0
    • Bizim buranin kizlari cingilli valla durmazlar yerinde :D Biraz daha serbestiz yani suzulmek zorunlulugumuz yok

  • düğün senin düğünün hanğoverda neler neler oluyordu sen niye türkü söyleyenressin ki++

    1|0
    0|0
  • Hayır genelde rap yapar.

    link

    1|0
    2|0
    • Hahahahahah harika :D Iste bende boyle birsey dusunuyorum! Dermisim :D

    • Hep aynı monoton olmuyor ki sıkıyor bi noktadan sonra =))

    • Evettt yaaaa bende ayni o yuzden diorum ... Aceba rap mi yapsam ne hahahah

  • Kendin Söyleme Bence :) Ailenden Başka Birisi Söylesin :)

    1|0
    0|0
  • Bence DevilMayCry Arkadaşımıza Katılmıyorum Gelenekde Vardır Ağlamak.Eğer Sen Eşinin Ağlamasını İstemiyorsan O Başka :)

    1|0
    0|0
    • bide düğün kına yapanın halini gör. Millet kıçını sallicam diye maymun oluyorlar çıkışta diyosun nasıldı diye. Walla hiç birşey anlamadım diyo geneli. Yani ben burada gelenek uğruna milleti eğlendirmeye karşıyım. O benim en güzel günüm sonuçta biz evleniyoruz 10 yıldır konuşmadıklarımız gelip göbek atıyor gelin damat perişan

  • Ciddi bir konu :)

    1|0
    0|0
  • Acayip hayvanlara benzeyisen i söyle.

    2|0
    0|0
  • Tek derdiniz bu sanki ha günlerdir günün sorusu bu

    2|0
    0|0
    • Valla haklisin ben gunun sorusu istedim hafta oldu

  • söylememli yaa bence babası annesi var orda kızın zorlarına gider..kızımızn etekleri zil çalıyor diye

    1|0
    2|0
    • Iyide ben tarkanin sarkilarindan bahsetmiorumii uzun hava tarzinda turkulerden bahsediorum.

    • Hepsini Göster
    • Senin kulturunle benimki ayni hatirladim sen balgatlisin. Ama benim yasadigim yerde bizden baska pek ankarali yok ... Yurtdisinda ol unca surali burali olmuyo gardas her memleketten insan gelcek

    • aslen nereli oldumu bilmiyosunki bence yapma sen bilirsin yinede

  • ben şahit olmadim söylediklerini :) sen biraz kafani öne eğip ağlaman gerekiyor gördüklerim böle idi

    0|0
    0|0
    • klişeleri yıkmak lazım

    • ne yapilabilir başka :)gülse oynasa şarki söylese bu seferde amma merakli gitmeye diye dedikodu yaparsiniz :)

  • Söyler

    1|1
    3|0
  • söylersen evlenmeyi çok istiyomuş(kocayı çok) istiyomuş süsü verirsin senin için iyi olsa bile millet başka bişey söyler milletin ağzı kum torbası değil ki bitane çakasın

    4|0
    0|0
  • kınayı getiiirrr aneeyyyy kınaayııı getiirrr aneeeyyyy parmaiyyy batıırr aneeyyyyy

    3|0
    2|0
  • Değişiklik iyidir

    0|1
    1|0
  • o gazla düğünde coşmayacaksan olabilir. "hani ellerrrr" :)

    2|0
    0|0
  • niye söylemesin kendi kına isterse amuda kalkar

    1|0
    0|0
  • Erzincan yöresinde sölemezler. Sadece otururlar. Kaynana isterse oynar gelin. Eger kendı kendıne oynamaya çalısırsa kaynana ona kaşlarını çatar. Gözlerıyle öldürcekmiş gibi bakar ve gelın bu korkuyla yerıne oturur :)

    0|1
    1|0
  • bu soruda günün değil haftanın sorusu galiba. yeterin nan! :)

    2|0
    0|0
  • bence türkü söylemek o kadar kötü bir şey değil hem sen gelin alırken türkü söyleyip söylemediğine göremi alıyorsun eğer saygısızlık olduğunu düşünüyorsan başka konulara bakman lazım gerektiğini düşünüyorum yani kısacası çok normal ve masumca

    0|0
    0|0
  • Erkekler Devam
    20

Kızlar Ne Diyor 63

  • Kına gecesinin formatına aykırı olur bu ...

    1|1
    1|1
  • Benim kınayada gelsene:):):)

    1|2
    2|1
  • gelin olanlarda azıcık ağırbaşlılık olsun istenir. aslında eğlenebilirsin ve ilginçde olur ama karşı taraf, birileri bu durumu hoş karşılamazsa canın sıkılabilir sadece.

    1|1
    2|0
    • Karsi taraftan hic kimse olmicak canim onlar turkiyede.

      Genellikle agirbasliyimdir ama kinamda butun kurtlarimi dokmeyi dusunuyorum aslina bakarsan :D

    • tercih senin :) evlenen sensin kına gecende eğlenmek hakkın tabiki. canın ne istiyorsa onu yap.

  • Ben söylemem komik olur yaw :D

    1|1
    0|2
  • söylenir

    1|0
    1|0
  • nefret ederim nişanında, düğününde şarkı söyleyen tiplerden...

    2|0
    0|0
  • söylemez

    1|0
    0|0
  • bence söyleme.

    1|1
    2|0
  • ooooo kendi kınanda söylemedikten sonra ne anlamı kalır ki? söyle sen ağzına sağlık, allah mesut bahtiyar etsin :)

    2|0
    0|0
  • içinden geldiği gibi yap hem farklı olmak iyidir değil mi:))

    allah mutlu mesut etsin

    1|0
    0|0
  • kına yakılması dışında söylersin ama o gece senin eğlendireceğin gece değil, eğleneceğin gece. ben gelini ortada salınırken coşarken görmeyi tercih ederim sahnede değil

    1|0
    0|0
  • degisik olur.ama yok yaa yapma bence.bi baskasi söylesin sen aglamakla mesgul olacaksin :)

    1|0
    0|0
  • benim bildiğim gelinler oturuyor diğerleri söylüyor.d

    2|0
    0|0
  • durum kaynanan ve yakın arkadaşları tarafından sert karşılanır " aaa kıza bak evden kurtuluyo diye gibi vsvsvs.. " sen yine arkadaşlarınınkinde söyle. bende gelinlerin az ağır başlı olması taraftarıyım

    3|2
    2|0
    • Erkek tarafindan hic kimse olmicak. kaynanam felan da olmicak. Bide gaydiri guppa cemilemi söylemicemki agit türünden söylicem :(

    • Hepsini Göster
    • Yok kiz ruhlari bile duymicak.

      Hahah tamam o zaman gaza getirdin beni :D

    • tabi kızım sesin güzelse al mikrofonu duygusal yada rock ne bileyim ama sahne senin olsun.. o senin gecen nasıl hatırlamak istiyorsan öyle davran ;)

  • o gece senin gecen, gönlünden nasıl geçiyorsa öyle yap bence. klişe ve standartlara sıkışıp kalmak zorunda değilsin :)

    1|0
    2|0
  • böyle saçma soruları nerden buluyosunuz ?

    1|0
    0|0
  • o türkü hep gıcıklığına okunuyormuş gibi gelir bana sen oku daha iyi olur:))

    1|0
    0|0
  • yok ayıp kaçarr bence

    2|1
    2|0
  • Bence söyleme biraz komik olabilir.

    2|1
    2|0
  • Bence söyle madem sesin güzel hem güzel de anı olur.

    1|0
    0|0
  • normal hatta hoş bile olur

    1|0
    0|0
  • neden solemesin harika olur bence...bende ağlamayacamı bilsem bi türkü patlatırım ama dayanamam yaa ayrılık gelir aklıma acarım muslukları :( :)

    1|0
    0|0
  • he ne alaka o onun kina gecesi anisl istiyorsa onu yapar kinasi naislolsun istiyorsa ona göre davranir

    1|0
    0|0
  • Söyler nalaka.

    1|0
    0|0
  • kendi kına türkünü söylemen yakışık kalmayabilir... ama çok istersen başka bir türkü daha sonrasında söyleyebilirsin... ama bu kına türküsü olmamalı :(

    1|1
    2|0
  • bence soylenir

    1|0
    0|0
  • Tabikide söylemelisin . Benim sesim güzel olsa bnde kesin söylerdim :D

    1|0
    0|0
  • böyle bir yeteneğin varsa neden olmasın...

    1|1
    2|0
  • Bence bunda bir sakinca yok sonucta KİNA gecesi gelinin yani senin gecen sesinde guzelse seviliyorsa neden olmasin?

    1|0
    0|0
  • ortada otururken söyleme tabi nasıl ağlıcaksın yoksa olmaz öyle şey.ama bir ara söylersin madem içinden geliyor çok da güzel olur herkes de anlatır gelin şarkı söyledi diye

    1|0
    0|0
  • Kızlar Devam
    33
Yükleniyor...