Sitede en güzel bulduğunuz bayan üye kim ?

Arkadaşlar bu sorum hem kızlara hem erkeklere. Sitede gözünüze çarpan güzel bayanlar kimler? :))

Güncellemeler:
Bazı arkadaşlar yanlış anladılar galiba.. Ben sadece kimleri güzel bulduğunuzu merak ettiğim için sordum bu soruyu .
Keşke gizli sorsaydım. O zaman da kendine güvenmiyor diyecektiniz. Ne yapayım ? :(
Tartışmayı bırakırsanız sevinirim ..

Soru amacının dışına çıktı zaten yeterince .

1|0
16|40

En İyi Erkek Görüşü

Erkekler Ne Diyor 39

  • Güzellik görecelidir.

    3|0
    2|3
  • sorunun meali: arkadaslar hadı resımlerıme bakın bana cok guzel oldugumu soleyınnn

    yermıyız ulen bız bu numaraları ppeeahhh

    5|3
    2|4
  • hepsi çirkin... söyleyeyimde sinekler üşüşsün hemen...pışık

    1|0
    0|0
  • söylemem.

    1|0
    0|0
  • malesef siteden ayrıldı kendisi ;)

    2|1
    3|2
  • kişiye göre değişir beğeni

    0|0
    1|0
    • Bende şahsi görüşlerinizi sordum zaten..

    • doğru diyorsunuz sizde güzel görüniyorsunuz ama keşke her kezde kendi resmini kullansa gizli olmasa daha iyi biliriz

  • çiçek çirkinsin işte kasma daha fazla.

    4|2
    2|3
    • Tamam canım olabilir. Ben birşey mi dedim :D

      Kimi güzel buluyorsam söylersin. Kimseyi ilgilendirmem .

    • inan kimseyi güzel bulmuyorum. kimin profiline baksam ya avril lavigne yada hadise var. yada 3 yaşında bebek resmi var. hal böyleyken bize yorum yapmak biraz abes kaçıyor.

    • evet haklısın

  • Benim gördüğüm kadarıyla bir kaç kişi var ama sizde güzel ve alımlı gözüküyorsunuz ALLAH sahibinize bağışlasın.

    1|0
    0|0
  • o kendini biliyor <3

    4|0
    4|4
  • butun kızlar güzel

    1|0
    0|0
  • arkadaşım pinzoe bence. Gerçi şu an profilinde resmi yok. Ama arkadaş olarak ilk eklediğimiz dönem de vardı. Abartı makyajı yok ve duru bir güzelliği var.

    0|0
    0|0
  • Nur

    1|0
    1|0
  • Burnun, saçların ve kalçan daha düzgün olaydı eh işte derdim senin için ama şu an çirkinsin.Güzel bulduğum kişi var bir kaç tane.

    3|2
    2|3
  • yüz orta fiziginde orta.

    0|0
    1|0
  • bu resmi bu soruyu sorarken mi koydun acaba?

    2|0
    2|0
  • sarışın yeşil gözlü o kendisini biliyo benim için en güzel o ...

    1|0
    0|0
  • en güzel kim bilmiyorum ama sen bu sitenin güzellerinden birisin yağcılık falan yapmıyorum ona göre

    1|0
    0|0
  • Sen.SEn.SEN...:) dur bakim hakketen sen ama saç rengini değiştir benden sölemesi..yoksa bk diğer kızlara yenilcen

    1|0
    4|3
    • Hepsini Göster
    • Kendi rengi zaten siyah. Yani siyahtan biraz daha açık.

      Sarıyı denemek istedim :D

    • ozamn hemen gidyosun bir kuaföre satanist siyahı yaptırıyorsun.resminide yüklüyorsun.en güzel kız sen oluyosun:)

  • cicilibicili

    lokum

    nilca

    elmalı turtilim:-)

    2|0
    4|2
  • çirkin kızlar photoshop yapıp kafamızı karıştırmasın.

    1|1
    2|4
  • valla genelde kimse resimlerini koymuyor , sende bir özgüven eksikliği var yalnız , resimdeki bayan sen isen alımlı ve şehvetli görünüyorsun . yüzün ve saçların birbirine uyumlu evli olmasaydım bir erkek olarak eğer yüz güzelliğini içinede yansıdıysa da sana aşık olabilirdim , yeterli olmuştur umarım yazdıklarım...

    1|0
    4|4
  • Level 7 kadar gelmişsin seni daha önce görmemiştim ben. önceden görseydim seni söyleye bilirdim :P

    0|0
    1|0
  • ben görmedim .

    0|0
    1|0
  • Eksi Sözlük olmuş burası, herkeste eksiler bol

    0|0
    1|1
  • bu arada hadi söliyim benim ilgimi çeken ve gerçeketen çok mhoşlandığım biri vardı noloveforme,ama artık yok:)

    1|0
    0|0
  • çirkinler içinden en güzel bulduğum üye

    link

    link

    0|0
    2|3
  • tavsiye ettiğin sitede ya neden hep beni asyalı kızlar ekliyor çözemedim asyalılara benzerliğimde yok

    0|0
    0|0
    • Hepsini Göster
    • Üye değilim :)

    • niye beni yaban ellerin kucağına attın be güzelim o halde, tek başıma sıla hasreti çektirdin.

  • Ben biliyorum ama sülemem o güzel benimmm :((((

    0|0
    2|1
  • o fotoğraftaki sensen türk kızlarını beğenmeme kararımı tekrar gözden geçirebilirim :)

    2|0
    4|6
  • Siz :)

    1|0
    4|4
  • Erkekler Devam
    9

Kızlar Ne Diyor 16

  • Açılımı " hadi bana güzel olduğumu söyleyin "

    6|1
    2|5
    • Hepsini Göster
    • hem öyle, hem de gerçekten aptalca muhabbetlere girmek zorunda bırakılıyor bu kızlar.. yani burada sanal bir kimliğiz biz bizim gözelliğimiz resmimizle yorumlarımızla ölçülmez ki.. görmek duymak tanımak lazım.. o yüzden boş bacım bu sorular boş :)

    • Dış güzelliktan bahsediyorum. Tabii ki tanımadan kimsenin karakterini bilemeyiz.

  • Güzel olduğumuzu kanıtlamak için fotomu koyalım bizde , ya da millete kendimizi mi gösterelim , komingsan .

    4|1
    1|4
  • 2|1
    1|2
  • siz bu siteye ne yapmaya geliyorsunuz Allah aşkına..

    4|2
    2|8
    • Sadece merak ettim ve soruyorum. Sitedeki kullanıcıların güzellik anlayışlarını merak ediyorum. Ne var ki bunda ? :(

    • Hepsini Göster
    • yokk gerçekten öyle yok güzel miyim yok en güzel kim yok ölçülerim nasıl ? hergün hergün.. gerekliliği iltifat almak ise böyle sorularla yapmasın bunu.. daha farklı lanalarda sorularla ve şu görselleriyle zaten saygı duyulur bu hanımkıza.. kasmasın yani :))

    • onu bırak (burda bişi dicem de yazmim sen bilirsin ) leopar desenli bir donumuz bile yok :((

  • Sen olmadığın kesinde.Diğerleri sen kadar cesaretli olup resimlerini koyamıyorlar zati.

    4|1
    1|4
    • Hmm. Sağol

    • Hepsini Göster
    • Kıskançsınnn :)

      Ama sende idare edersin teyze :D

    • Safol evladım..

  • Gördüler de güzel bulacaklar...

    0|0
    1|0
  • Tuhafnick çok tatlı bir şey. Onu çok beğendim...

    2|1
    2|3
  • sen dersem bir çıkarım olucak mı

    0|0
    1|0
  • en güzel benim canım...baksana tipime seksilik 10 numara..:))

    1|1
    1|0
    • az giyin üşütücen :D

    • Hepsini Göster
    • aaa çok güzel çıkmışsınız resminize aşık olaiblir miyim :D

    • aaa niye kızdırdım şimdi (çok pis salağa yatarım)

  • sensin ablacım :))

    1|0
    0|0
  • çok zor bi soru sormuşsun... :)))

    1|0
    2|3
  • sen güzelsin...

    1|0
    4|4
    • Teşekkür ederim

    • Hepsini Göster
    • bende anlamadım niye eksi veriyorsunuz bari onuda yazın... soruyu soran kişinin amacı ne olursa olsun beni ilgilendirmez, profil resmi koyanların içinde en güzel kız bu bence...

    • neyse versinler sorun değil dediğim gibi soruyu soran bayanın amacı beni hiç ilgilendirmiyor en güzel kız bu şimdilik :))

  • Bence rüyasultanı en iyi cevap seçmeliymişsin yaa :((

    0|0
    1|0
  • tunika cok guzel

    1|0
    3|4
    • Hım.. Tanımıyorum ama güzeldir sanırım. Zaten çirkin diye birşey yoktur ki bakımsız vardır :)

    • Hepsini Göster
    • @muhalif tezimi de "tunika kim nerden bulabilirim" yorumunla çok güzel ispatlamışsın...

    • sen bi kere önce düzgün konuşmayı öğren muhalif.. yorumlara bakarsan kimse senin kadar avamlaşmadı.. neyin merakı kardeşim üstelik de sevgilisi var diyorlar sana neyin merakı senin kızkardeşini sevgilini biri merak etse "aaa ne olmuş sadece merak etmiş" mi dersin.. bırak bu işleri herkes gayet akıllı bir sen değilsin yani...

  • profildeki sensen guzel birisin

    1|0
    4|5
  • sen güzelmişsin canım fotoğrafına baktım da... :)

    1|0
    4|5
Yükleniyor...