Birini sürekli düşünüyorsanız..

Katılıyor musunuz?

Yoksa bu , buna inanmak isteyenlerin uydurması mıdır? :)

Psikolojik araştırmalara göre, birini sürekli düşünüyorsanız ve bunu engelleyemiyorsanız, sebebi düşündüğünüz kişinin de sizi düşünüyor olmasıdır.

 

Cevabın Var mı?

0/2000

En İyi Cevap

  • Bu konunun doğruluğunu ya da araştırmalarını bilmiyorum ama Çekim Yasasıyla ilgili ayetler var..

    • YA KANDIRMA BENİ BEN GECE GİREMEMKİ EVDE PC YOK GÜNDÜZ YOKMUSUN

    • Saat 00:00 sularında burdayım..

    • yarın kaçta burada olacaksın

    • Öncekileri Göster

Erkekler Ne Diyor 31

  • vallahi yalan ben şimdi gördüm kızı çok beğendim ispanyol o beni görmedi hep benimi düşünüyor :D bole bişe olsa plantonik aşk olmazdı bence:D ben şimdi parayı düşünüyorum cansız varlık oda beni düşünüyormu sahibim olsun varim kendine harçasınmı beni diyor :D

  • arkadaşlar herkes ben şunu düşünüyorum oda mı beni düşünüyor ben o ünlüyü düşünüyorum o da mı bni düşnüyor diyor saçma sizin söyledikleriniz yukarıdakini kalbinizle okumamışsınız okusaydınız anlardınız orada tanıdıklarınız diyor onunda sizi tanıması gerekiyor şimdi bazı arkadaşlarınkini okudum ben Allah'ı düşnüyorum diyor Allah seni düşünüyor olabilir çünkü Allah(c.c.) Hazretleri bütün insanları eşit derecede sever ve ayrımcılık yapmaz bu demektir ki Allah hepimizi düşünüyor bu arada bazılarınız demişki oda mı beni tanıyor ama düşnüüyor olamaz bu da sizin platonik aşkınıızn mükemmel derecede yüsek olduğunu gösterir (bence) çünkü 4 yıllık bir platonik aşık olarak kızın beni sevmediğine eminim ancak ben onu düşünmekten kendimi alıkoyamıyorum aşk bir isanı ölesiye sevmektir , yani siz bir kişyi düşünmüyorsanız onu gerçekten sevmiyorsunuzdur tamam dersiniz benim zamanım yok kim düşünecek işte sizin zayıf noktanız ne kadar meşgul olursanız olun mutlaka istesenizde istemesinizde bilinç altınızda o kişyii düşünüyorsunuzdur bu nedenle hiç yeri olmadaığı halde bir su içmek için masadan kalktığınızda hala iş düşünüyoruken hiç yeri olmadığı halde aklınıza gelir ve herşey dağılır gerçek sevmek budur ben biriciğimi ölümüne seviyorum onu her an düşnüyorum bilmiyorum oda beni düşünüyor mu ? ama düşünse benim için hiçte kötü olmazdı kardeşinize mutluluklar dileyin :D :D :D bu arada bazı yazım hataları olmuş olabilir çok özür dilerim

  • Yalanın dibi

  • kalp kalbe karşı derler doğru olabilir

  • yalan kesinlikle:)

  • Yalannnnnnnnnnn

  • Yalan bu.

  • Telepati. Mümkündür, varlığıda yokluğuda %100 kanıtlı değildir ve kanıtlanamaz ama dediğin gibi yapılan araştırmalarda bir insan birini düşünürken (tanıdığı birini) onun da kendisini düşündüğü baya kişi var. Şöyleki biri arar ve tam aklımdan geçiyordun dersin, yada mesaj atar bende seni düşünüyordum falan dersin, yada sen arama falan yaparsın karşı taraf bunu sana söyler. Herkesin başından geçmiştir. Ben olduğuna inanıyorum

  • bence doğru reiki diye birşey var sonuçta

  • kesinlikle doğru.hatta o düşünmelerin sonunda telefona sarılıp aramalar ve karşıdan gelen cevap: ''tam da seni aramak üzereydim veya telefona bakıyordum'' gibi şeyler bu düşünmelerin sonucudur.

  • İnanma evladım

  • Adriana lima benimi düşünüyomuş şimdi alllllllllaaaaaaaaaaaaahhhhhh:-)

  • onu araştıran araştırmacıı book yesin :)) yalaaaan

  • Kessinlikle, kesssssinnnnlikle ve de kesssinlikle uydurma...

    Diyelim ki Johny Deep. Sabah akşam bizim kızları mı düşünüyor?

    Geçelim lütfen...

  • Şimdi tövbe yarabbim ataist filan diye düşünmeyin de ben sürekli genel olarak Allah'ı düşünüyorum ne yani şimdi yaradanın işi gücü yok milyarlarca kulu arasın da beni mi düşünüyor sadece.Tövbe tövbeeee çarpılacam şimdi

  • Kesinlikle katılmıyorum

  • vala bence saçma

  • bana bir masal anlat, yalan dolan bunlar bence. Ne şımdı jennıfer lopez benı mı duşunuyor?

  • Yalan

  • e o zaman el hareketleri yaparken düşündüğümüz angelina jolie ler adriana limalar da bizi arzuladı zamanında

    • Bu yorumun altına cevap yazdığıma inanamıyorum... Bi yörü git! :D

  • Biliyordum Diana Kruger'in da sürekli beni düşündüğünü <3

    Çok mesudum..

  • Saçmalık.

  • :D bazen bunları okuyunca bir nargile yakıp gülesim geliyoorr :)

  • yalaanın daniskası :DDD

  • Hikaye masal..

  • yok öyle bişey ben karşılıksız aşk yaşayan onlarca kişi tanıyorum inanma kandırmışlar seni

  • buna inanıyorum ama emin değilim .3 senedir birini unutamadım onunda beni düşündüğüne inanıyorum.sencede böylemi

  • Ben hep Kim kardashian veya Adriana Limayı düşünüce o da mı beni düşüncek. Hadi geçtim sen onu düşünüyosun onun seni düşündüğünü nasıl bilcen :D

  • Böyle bir araştırma yok ve bu araştırmanın doğruluğu yok.

  • saat 12 12 aaa biri beni düşünüyor bırak ya uydurma hepsi

  • cok guzel sallamislar oyle olsaydi tum platonikler gobek atardi

Kızlar Ne Diyor 18

  • Peki o kişi beni neden düşünüyor ben onu düşündüğüm için mi? O zaman ilk düşünmeyi kim başlattı? Kısır döngü oluyor. Inanmayı çok isterdim. Hem de çok. Ama düşünüp durduğum kişi beni düşünemez imkansız.

  • yalan dostum aşk diye bişşeeeey yoook

    yalan ya :D

  • saçmalık,avuntu.

  • yalan ya öyle bişey olsaydı platonik aşk olmazdı

  • saçma, inanmıyorum şahsen. ben onun hakkında kötü veya iyi düşünüyorsam o da aynısını mı düşünüyormuş bari :)

  • yalan inanmıyorum ben,m düşündüğüm beni düşünmüyo

  • Ne alaka ya :D Mesela biz ameliyat olan bir adamı düşünüyoruz diyelim o da bizi mi düşünüyor bayılttıkları halde bence buna inanmak isteyenlerin uydurması :D

  • böyle olduğunu sanmıyorum eğer böyle olsaydı beni dün akşam aşırı derecede üzen sevgilimi sürekli düşünüp ağlayan ben sevgilim tarafından düşünülür bu duruma düşmezdm çokta doğru değil ağlağım kadar gelirdi yanıma şuan trip tartışma içinde olmazdım sanırım çokta mümkün değil bu eğr düşünce gücüyle bişiler yapılabilseydi bukadr sevgili hep birbirini düşünürkn af dilr kapısına gelir arardı kimse yalnız olmazdı ben onu düşünüyorum ondaysa çokta tınn

  • ölmüş gitmiş adam ya

  • bi sevişsek geçer aslında.

  • saçmalık bazen düşündüğün kişinin umrunda bile olmuyosun..

  • uydurma...

  • uydurma. İnanmadım.

  • Pozitif düşünce, dallanıp budaklanıp bu hale geldi demek. Neler düşünüyoruz kimin haberi varmış :(

  • muhtemelen böyle bir araştırma yok.olsa bile inanmıyorum.birisini günlerce gecelerce düşünsen bile onun senden bihaber olması daha mümkün.

  • birini düşünmeyi bırak sıra ona geçer..o seni düşünmeye başlar..ben buna inanıyorum.

  • Böyle bir araştırma olduğuna inanmıyorum.Züğürt tesellisi bunlar.

  • Hiç sanmıyorum:)

    • aynen hiç alaksı yok

Yükleniyor...