Sevgilim mesajlarıma geç cevap veriyor

Sevgilim mesajlarıma geç cevap veriyor sizce bu normal mi ?

 

Cevabın Var mı?

0/2000

En İyi Cevap

  • takmıo

    • Pardon ekliyorum kabul et

    • gizlisin farkındasn demi

    • Nasil yani ozelden yazar misin ?

    • Öncekileri Göster

Kızlar Ne Diyor 11

  • Sende ona geç cevap ver empatiye zemin hazırla biraz.

    • tamam :)

  • belki bi işi vardır nedenini ona sor

    • tamam

    • denerim

    • soramaz mısın buluştuğunuzda falan gözlerinin içine bak öyle sor gözler yalan söylemez çünkü

    • Öncekileri Göster
  • Her zaman mı geç cevap veriyor ? Yanında ailesi varken ya da işi varken geç atabilir de , hiç mi yalnız kalmıyo.

    • ewt her zaman

  • Müsait olmadığı aklına geliyor mu ? yada sevmiyordur mesaj işini ...

    • Sevmiyordur boşve , ara konuş daha iyi ...

    • geliyo ama sürekli öyle

  • sor neden miş?

    • anladım tamam boşver eğer hep böyle yaparsa,sen de aynısını yap işe yarıyor:)

    • işim var diyo

  • İşi vardır,gücü vardır,müsait değildir..

  • mesj atmktan sıkılmış olblir

  • ailesi falan yanındadır gayet normal

  • uff çok saçma siz erkekler neden böylesnzz..? ya geç cevap verdi diye illa altında bişeymi aramak gerek biraz anlayşlı olun ya bu ne.. bu şeklde anca kızı sıkıarsın yapma..

    • rca ederimm..

    • tamam saol

    • daha yeni.s bu konuyu onunla konuş.. neden geç cevap verdiğini sor anlayışlı bi şeklde..

    • Öncekileri Göster
  • babasının yanındadır, bulaşık yıkıyordur, anası vardır, misafir vardır, çay demlior ve dha nler nler... böyle şeylere yormayın kfanızı yaw. kşke benim sevdiğimde bna yazsa 4 saat snra cevap wermesine ble razıyım arkideş :D

    • Biraz gec cevap oldu ama neyse :D

    • memmun hıhhı :D

    • Memmunsun yani :D

    • Öncekileri Göster
  • cok anormal.kesin aldatıyor.

    yahu belki işi vardır.müsait değildir.anlayıslı ol biraz.

    • hımm belki konusmak istemyr olablr

    • Saat basi felan

    • ne kadar gec misal?

    • Öncekileri Göster

Erkekler Ne Diyor 5

  • hemen ayrıl

  • normal ya hıc vermese :)

  • Ben işimi gücümü bırakıp mesaj atıyorsam.Oda zınk diye atacak.Tabi atması için.Önce öyle birinin olması gerekli.

  • Biz normal desek , kafaya takmıycan sanki bunu :)

  • en uyuz olduğum mevzu.. bakalım gerekçeleri neymiş..

Yükleniyor...