Sevgiliye alınacak özel hediyeler nelerdir ?

Saat, gömlek, parfüm dışında daha akılda kalıcı ve daha farklı ne tür hediyeler alabilirim ?


0|0
6|11

En İyi Kız Görüşü

  • bence bir kutuya 30 dilde seni seviyorum yaz ve hangi ülkeye ait olduklarını kağıdın arkasına yazmayı unutma. ve kutunun en dibinde de seni her dilde ve her renkte seviyorum yaz. bana yapılmış olsa çok hoşuma giderdi :)

    2|0
    0|0

Erkekler Ne Diyor 11

  • Değişik ilginç hediyelik eşyalar alırken arasıra kullandığım bir site var www.1dahasoyle.com hediye alınan kişilere göre farklı kategoriler de var. Fikir edinmek için de işine yarayabilir

    0|0
    0|0
  • özel bir şey istiyorsan almamalı kendin yapmalısın. emeğin olmalı içinde. ona bir video hazırlayabilirsin, bir slayt gösterisi hazırlayabilirsin anladın mı bunun gibi şeyler. yada onun için ufak notlar yazıp her gün onları güzelce derleyip verebilirsin. parayla alınan şeyin içinde duygu yoktur. sadece maddi değeri vardır maneviyat olması gerekir özel olması için

    0|0
    0|0
  • Onu düşünmüş olman yeterli, fazlakasma bence...!

    Özel ilgi alanındaki bir konuda yoğunlaş , illa da bişi alacaksan...

    0|0
    0|0
    • Tamam kızmayın.

    • Hepsini Göster
    • :)

  • hobisi varsa onla ilgili bir şeyler seçebilirsin :)

    0|0
    0|0
  • Ilgi alanıyla ilgili birşey al mesela futbol seviyorsa tuttuğu takımın forması

    0|0
    0|0
    • Takım tutmaz kendileri.

    • O bir örnekti zaten ilgili alanıyla ilgili dedim takım tutmasına gerek yok mutlaka ilgi duyduğu bir alan vardır

  • ekle ozelden soyleyebilirim... abaza değilim rahat ol... ama alenen soylersem herkes bunu yaparsa bi ozelligi kalmaz:))... ozelden yaz anlataym;)

    0|0
    0|0
  • Ben kız arkadaşıma buradan hediye seçtim. Tavsiye ederim

    sevgiliyehediyefikirleri. net

    0|0
    0|0
  • isim yazdırılan hediyeler

    0|0
    0|0
  • Geçenlerde biri uzaktan kumandalı helikopter alıcam yazmıştı bence güzel bi hediye olur.

    0|0
    0|0
    • Benim sevgilim o tarz şeylerle pek ilgilenmez.

  • Enteresan hediyelik eşya ve ilginç ürünler satan www.1dahasoyle.com var, fikir edinmek için de yardımcı olabilir. istersen kapıda ödemeyle de alabiliyorsun.

    0|0
    0|0
  • kelepçe, kırbaç, kamçı

    0|0
    0|0

Kızlar Ne Diyor 5

  • Derimooood :D

    0|0
    0|0
  • ikinize özel bişeyler olabilir mesela bir puzzle'da ikinizin fotoğrafı ya da bugüne kadar yaşadığınız herşeyi küçük bi kitap şeklinde fooğraflarla yapabilirsin

    0|0
    0|0
  • Müziği seviyorsa parmak bateri alabilirsin.

    0|0
    0|0
  • Fotoğraf Makinesi :))

    0|0
    0|0
  • hurma al :) ramazan ayındayız iyi olur hem tatliş yer tatli konusursunuz :)

    0|0
    0|0
Yükleniyor...