Hangisini gerçekleştirmen durumunda hayat sana güzel olur?Hangisini gerçekleştirmen durumunda "hayat sana güzel" olur? Kapat

Evlenme teklifi Sözden önce mi edilir veya hatta nişanlıyken mi?

Evlenme teklifi Sözden önce mi edilir veya hatta nişanlıyken mi?


0|0
9|10

En İyi Erkek Görüşü

  • evlenme teklif edilmese niye sözlenilsin nişanlanılsın

    1|0
    0|0

Erkekler Ne Diyor 10

  • Önce teklif edilir,kız kabul etmez.

    O halde sözlensek ya la, der erkek,kız annemgile sorcam der,sorar..

    Aile nice doktorlar,mühendisler diye söze başlar(adettendir)kızı verirler,bazen başlıkta istedikleri görülmüştür.

    Kız verilir,gerdek gecesi evlenme teklifi edilir,kız utanıyom diye kabul etmez.

    Kabul edene kadar zina sayıldığı söylenmektedir..

    2|1
    0|0
  • :)) anladım anladım yel değirmenide suyu nerden geliyor...

    ya arkadaş milletle dalgamı geçiyorsun yoksa hakikatten bukadar safmısın..söz nedir?nişan nedir?evlilk nedir? sizde yaa sizin oralarda ne yapıyorlar önce nişanlayıp sonra sözmü kesiyorlar en sonudnada evlenme teklif ederler allah birlir yaa

    0|0
    0|0
  • Sevgili gizli kullanıcı... Evlenme teklifi sözlenip, nişanlanıp evlendikten sonra gerdek gecesine müteakip arada uzun yıllar geçtikten sonra ikinci çocuğu doğurduğun hastanenin bahcesinde yapılır... Evlenme teklifi yapacak ola şahıs eline bir deve tabanı alır ki bu saatten sonra gül olmaz sana AL diye uzatarak benle evlencenmi der ondan sonrası senin kararın bak iyi düşün hee acele karar verme

    1|0
    0|1
  • soz veya nisan zaten evliligin baglayicisidir sozlu oldugun kimseye hala evlilik teklifi yapmamis olmak komik snki:)

    0|0
    0|0
  • Teklif gelir - Kabul edildiyse Söz alma babında Söz yapılır- vakit kemale erdiğinde Nişan yapılır ve Hazırlıklara başlanır ( çeyidir, evdir, mobilyadır vs. vs.) - Hazırlıklar bitince Nikah ve akabinde düğün . Allah bir yastıkta kocatsın .. Aminnnn...!

    1|0
    0|0
  • evlenme teklifi etmeden söz veya nişan olmaz.

    0|0
    0|0
  • sözden de nişandan da önce yapılır

    0|0
    0|0
  • Gerdekten ciktiktan 5 gun sonra gunesin dogdugu yone bak.

    1|0
    0|0
  • teklif edilir kız kabulederse söz nişan dugun

    0|0
    0|0

Kızlar Ne Diyor 9

  • Önce teklif edilir daha sonra bu yazdıkların yapılır ...

    0|1
    1|0
  • önce evlenme teklifi edilir sonrasında söz ve nişan yapılır

    0|0
    0|0
  • önce teklif olur benim bildiğim:)

    0|0
    1|0
  • Sevgili Gizli hadi, beraber düşünelim ;)

    Nişan ya da söz nedir? Evliliğe adım.

    Evliliğe adım atmışken evlilik teklifi yapılır mı? Hayır.

    Nişanlı ya da sözlüyken evlilik teklifi yaparsa adamın, beklerse kadının zekasından şüphe etmek gerekir...

    0|0
    0|0
  • yani söz derken canım mesela kendi aranızda aile olmadan takmışsnzdır ondan sonra edilir ama aile istemeye gelmiş söz olmuş nişan olmuşsa edilmez herhalde yani ne gerek varki ama edenlerde vardır herhalde bide benimki etse isterse nezaman etsn:)):)):):)):)

    0|0
    0|0
  • Söz ve nişandan önce ilk evlenme teklifi edilir

    0|0
    0|0
  • tabiki teklif gzl bir teklif hazrlanr sonra kız kabul eder ona göre söz nişn vs olr

    0|0
    0|0
  • İlk önce evlenme teklifi olur..Sonra kabul edersen söz, nişan olur.. Söz, nişan olduktan sonra herşey garantiyken neden formalite teklif edilsin ki? Tadı olmaz onun, zaten kabul ediceksin..

    1|0
    1|0
  • önce evlenme teklifi olur ardından diğerleri gelir,

    sen istersen tersini yap, bir değişiklik olsun.

    0|0
    2|0
Yükleniyor...