Özellikle Kürt kardeşlerim yanıtlasın (:

Bu soruyu kürt kardeşlerim yanıtlasa daha iyi olur (: ben türküm sevgilimse kürt . biz evlenmeyi düşünüyoruz. kürtler türk kızı alır mıı ?

Güncellemeler:
Arkadaşlar cevaplar veriyosunuz nıye onlar insan değil mi falan diye ben ayrım yapmıyorum saçma saçma konusmayın onlarda insan tabıkıde sadece türk kız alırlar mı diye sordum.
 

Cevabın Var mı?

0/2000

En İyi Cevap

  • kürt veya türk ne fark eder ya hepimiz aynı kandan candanız...yıllarca beraber yaşamış kız almış verımişiz sende korkma alırlarmı almazlarmı diye alırlar tabiki sevgilinle mutluluklar...

Erkekler Ne Diyor 25

  • Niye kürtler ÖCÜ mü ?

    • soruyu anlayamadın sanırım

    • Anladım sana değildir bu cevabım genelinedir

  • Senin şimdi toz pembe hayallerin var ama evlenince öyle olmayacağını bil... Aile yapıları, gelenekleri, adetleri sana ağır gelecek... en basiti bu...

  • kürt lerde türk bu vatanın ekmeğini yiğip suyunu içip ondan sonra ben türk değilim demek var mı lan.

    • cahilliğin bu kadarı fazla

  • Sen kürt çocuğu alıyorsun da onlar mı Türk beğenmeyecek. Bak bu bile aramızda biz-onlar ayrımına neden oluyor. Çünkü yaramız hala kanamakta. Aslında siz-biz diye bişey yok ama şu anki ortamda böyle algılanıyor. En ufak bir laf bile darılmamıza, öfkelenmemize yetiyor. Siz birbirinizi seviyorsanız tüm yadırgamaları geçip bir nişanlanın bakalım. Tabi ailelerinizin onayını almadan olmaz...

    • cok haklı konuştun!

  • Alır eğer kız hamartlıysa takmaz bizim kürtler cocugunu dinler ve kimi istiyorlarsa onu alırlar onlara.ama sorup araştırmadan kız mız almazlar.:)

  • Aile içinde sorun olabilir ama erkek iradeli ise alırlar ama tabiki sende adetlere uyman gerekecek biraz...YERMİ ?

  • alırlar tabiki ama hepsi için aynı şeyi söylemek zor kimisi daha radikal düşünür bu konuda

  • kültürlü, aklı başında bir insansa neden olmasın? bunu başarabildikten sonra hangi ırktan olduğu neden önemli olsun ki?

  • ya böyle sorular sormayın.Ben kürt değilim ama sana bir şey söyliyim.Kürtlerin okumuşu da var okumamışı da.Medenisi de var medeni olmayanı da.Her insanda olduğu gibi.Yıl olmuş 2012 insanları böyle bir genellemeye koymak yanlış diye düşünüyorum...

  • MERHABA. "Niye onlarda insan değilmi" dıyen kişiler aslında kötü niyetli kişilerdir. mercimek kadar beyinleriyle güya kürtleri küçümseöenın peşindeler. "benımde kürt arkadaşım var, hepımız ınsanız, ırkımızı bız secmedık, kürtlerde insan" gibi saçma sapan apsurt ve dangalakca-cahilse sözler kullananlarda hem cok komık duruma düşüyorlar, hemde kendı cehaletlıklerının farkında değiller. size mutluluklar dılıyorum. kürtler asla ayrım yapmaz ve kadınınada ölümüe değer evrır. hoşçakalın. faşistlerin artnıyetlı yorumlarına aldırmayın...

  • s.a kardeşim kürtler dunyadakı en hoşgorulu toplumlardan bırıdır. "tv dizilerınde" anlatılan saçma sapan fılmelere ınanmayın. kürtleri karalamak ıcın yapılmış olan faşizan filmlere kanmayın. kürt erkeği akdar sağlam başka erkekte bulamazsınız. sevgılnızın kıymetını bılın ve elden kaçırmayın derım. mutluluklar dılıyorum.

  • 18 yaşında evlenmeyi düşünmesen bütün site olarak yas tutabiliriz yani

  • Kürt değilim , alırlar ama sen orda yapabilicek misin ?

  • Alır ama Kürt değilim.

  • senin aklına tüküreyim, asil bir ırktan gelen biri olarak aslı nesli ne halt oldukları belli olmayan ve üstelik TERÖR'e ve TERÖRİST'lere yaltaklık eden bir milletin adamının altına yatacak olman affedilir bir şey değil, bunun bir de şu yönü var, yarın çocuğun olduğunda kendine ne diyecek, ben türküm demek var benim babam kürt anam türk ama ben babamı kabul ediyorum ben de kürdüm diyecek ben şiddetle karşıyım, özellikle türk kızlarının kürtlerle evlenmesine inanılmaz karşıyım ve bence bir cinayettir. asla derim uzak dur, türk erkeklerine kıran mı girdi,

  • Kürt olmasından çok siyasi görüşü önemli. Sürekli kürt olduğunu vurguluyorsa kürt hakları, kürtler eziliyor hatta dağa çıkan teröristlere hak veren bir tipse hiç bulaşmamak lazım. Anaşılmaz zaten böyleleyeriyle. Madem o kadar kürt kültürü hakları yok ben türk değilim niye türküm diyim falan diyorsanız evlenmeyin Türk kızlarıyla.

  • Doğru söyleyeni 9 köyden kovarlarmış zaten konuda asker olunca kimsenin şeyinde bile değil

  • bir de alırlar mı diye soruyosun yazık sana

    • yav he he.

    • la senin yaşın 24 ama aklın 5 sana başka diyecek bişi bulamıyorum

  • bu arada " kürt değilim " açıklamalarına koptum :):):)

  • alırlar almaya da. yalnız kürtlerin kültürleri çok farklıdır. bir türk bir avrupalıyla daha iyi anlaşabilir. daha yakındırlar. yaşam felsefesi olarak. ama kürtler daha uzaktırlar. sadece dinlerimiz aynı

    • kişilik insanlık olarakta aynı.!ne farkı war bi söyle bakallım?

    • Öncekileri Göster
    • benim çok kürt arkadaşım var. severm de hepsini.. ama kültür farkımız çok keskin. o dediklerim eskide mi kaldı ))) bunlar şimdi yaşanan şeyler. sen türkiyeyi istanbul sanıyor olmayasın..

    • eksilemişler ama doğru söylemişsin kardeşim koyu kürtler var ya asıl onlar sorun hemen. ben çok rast geldim artık uzak duruyorum özellikle hak hukuk adalet barış istiyoruz diye yırtınıp işine gelmediği zaman aşiret olduğunu vurgulayan tipler var. özellikle damat olarak gittikleri zaman o ataerkil ve kaba kültürü eşine karşı da uygulayıp eşini mutsuz edip canından bezdirenler var, temkinli olmak lazım.

  • bence kürt se uzak dur..faşist değilim. sol görüşlüyüm ama aileler anlaşamaz..sen uyum saglayamazsın...inan 1 sene onlarla kaldım mahalle bile leş gibi kokuyodu..

    • empose ağır ol leş gibi kokuyorda ne la onlar hayvan besliyorlardır qel onlar kadar kendine bakabiliorsan ne istersen vericem sana la!

    • Öncekileri Göster
    • osmaniye...
      karaboyunlu mahallesi..
      genellikle urfalı, diyarbakırlı ve siirtliler oturur.. zaten o mahellede benden baska türk de yoktu cunku barındırmıyorlar. hıı sen nasıl durdun dersen, oranın yerlisinden tanıdıklarım vardı onların kollamasıyla durabildim..

    • solcuyum diyenden korkacaksın, nasyonal sosyalist!

  • sen o kürtlere gidiyon da onlar mı almıycak. seni onlara baban nasıl veriyo kızım yaa

    • niye insan degilmi onlar.

    • Öncekileri Göster
    • bizene vekillerinden!

    • yineben içindeki faşistliği "benim de kürt arkadaşlarım var" diye gizleyemezsin. zaten bu cümleyi duymaktan bıktım artık. varsa o zaman kürt arkadaşların aşağılama tutarlı ol. elin avrupalısı türkün tipiyle dalga geçer elin türkü de kürtlerin tipiyle dalga geçiyor. hadi avrupalıya göre çok farklıyız da bizlerin arasında pek fark yok.

  • Ben TÜRKÜM hiç bulaşma bence onlara güven olmaz askerime kurşun sıkan millet değiller mi ?

    • Allah akıl versin size... başka bir şey de demiyorum... yazıklar olsun .

    • lan şimdi ağzımı açtırıcan la onlardan bizene onlar düşündükleri topraklarını savunuyorlar sen herkesi dağdakiler gibimi yapıyorsun!:@

  • Alır alır birşey olmaz

  • sen kürt olana varıyorsan, kürt de türk kızını alır rahat ol. ne biçim bi soru bu yahu?

Kızlar Ne Diyor 11

  • Kürt degilim ama ailesine göre değişir ki bu.

  • tabiki de alıyoruz da veriyoruzda :)

  • Saçma olmuş be canım ..

  • Her milletten kız alırlar sıkıntı yapma..

  • Kürt olmak Türk olmak insanın elinde olan brsey değil. ben de Kürt doğabilirdim. Bence eğer terörist değillerde alırlar neden almasınlar ki :) Öylelerse zaten sen onlardan uzak dur.Bu arada Türk üm :)

  • alıyolar..

  • İs buraya kadar geldi ki yau.

  • kürtlükle türklükle alakasi yok. sevgilin almaz seni.

    • kopuk alnından optum yaa bu ezik kızı kim alır ki haklısın

    • Öncekileri Göster
    • (: ne demek şizofren olduğun kesin dışardan da anlaşılıyodur (:

    • elbette. yalniz hangimiz daha sizofreniz onu cözemedim. soru ''sevgilimle evlenmeyi düsünüyoruz, kürtler türk kizi alir mi''
      1. madem evlenme teklifi etti demekki aliyorlarmis
      2. ailesini kasdediyorsan onun aciklamasini da sevgilin yapmis olmaliydi sana evlenmeyi düsünüyorsunuz ya hani?
      3. belki de sevgilin yok bunlar kaderin bir oyunu sana?
      hangisini secelim.

  • almayanlarını da gördüm.

  • alırlar

  • iki dakka saçmalamayın ya. iki dakka sadece. nolur ya:(

Yükleniyor...