Erkekler yemek yapmayı bilmeyen kızlarla evlenir mi? :)

diyelim ki evleniyolar, bir kez daha mı düşünürler

Güncellemeler:
ağustosta evleniyoruz. nişanlım yemek yapamadığımı öğrenince resmen yıkıldı. bu kadar önemli mi

0|0
1944

En İyi Erkek Görüşü

  • Hani birsey soyliyecegim boyle erkekleri nereden buluyorsunuz adamin dert ettigi sey bak ,numune yani arasan bulamazsin butun samimeyetimle tebrik ediyorum seni ...

    Evlilik bir baslangictir gizemli olmasi ordadir herseyi ama herseyi birlikte ogreneceksiniz.

    Senin yemegi yakman bile guzel bir olaydir ,kotu yapman ,lapa yapman bile...Bilemiyorum anliyormusun beni ...

    Ona kendine gel huuu komsu de .

    Evlilik sevilince guzel.seveni oldugu zaman guzel ve hayat cok ama cok guzel...

    Bir erkegin bunun icin evliligini dusunmesi kesinlikle saka gibi bir sey

    ESSEK SAKASI MI ,COCUK SAKASI MI onada sen karar ver

    saygilarimla

    2|0
    0|0

Senin görüşün var mı?

Erkekler Ne Diyor 43

  • yemek yapamayan kızlar neden bilmem ama bana çok tuhaf geliyor heleki böyle görüyorum 25 30 yaşında kadınları yemek yapamıyorlar almam ki ln ben onu kadın diye istemem öyle kadın yani büyük konuşmamalı tabi ama kız dediğin erkeğini doyurabilmeli her yönden

    0|0
    0|0
  • kız arkadaşıyla kalıp bir haftadır hazır çorba yemekten bıktım diyen bir arkadaşım vardı. birşeyler öğrenmeye çalış bence

    0|0
    0|0
  • Bekarken, nişanlıyken falan mazur görülebilir, evlendikten sonra da bir müddet daha idare edilir ama cicim ayı bittikten sonra hala yemek bilmiyor ve yapamıyorsa erkek kaşlarını çatmaya, söylenmeye başlar.

    0|0
    0|0
  • ben şahsen bı erkek olarak her turlu yemeği yaparım eeşiminde yapmasını ısterımkı yapmalıda zaten bence öğrenmelısın sonuçta her zaman dişardan yiyemezsın halen daha zamanın var ıyı veya kotu öğrenmelısın bence. ama yemek yapmayı bılmıyo dıyede senı terkedecek halı yokya sorun olmaz

    0|0
    0|0
    • yapmaya çalışıyorum ama güzel olmuyo. zaten hiç sevmem yemek yapmasını. ben bide dağınık bi insanım daha onu bilmiyo. ooff bilmiyorum kafam çok karışık.

    • guzel olasada olmasada sen yapmaya çalış hoşuna gider zaten sana kötu yapmişin demezzz

  • eşime ben öğrettim yemek yapmasını bayada yormuştu beni ama şimdi beni geçti lezzet konusunda

    1|0
    0|0
  • bir büyüğüm bana; evlenince ilk 5 sene tatsız tuzsuz yemek yersiniz. buna hazırlanın demişti. elinin ayarı oturacak zamanla. kimse senden master şef yemekleri bekleyemez zaten. sabah iki yumurta kırabilsen akşam bi hazır çorba kaynatabilsen yeter. daha ne olacak.

    0|0
    0|0
  • O kadar önemli ama evlenilir yine de, sırf yemek yapamıyor diye kimse kimseyi terketmez, yani bu çağda en azından..sende öğrenmeye falan çalış bir şeyler, gerçekten büyük eksiklik

    0|0
    0|0
  • bence önemli değil, nedir yani atla deve mi? annenin evinde 1-2 ay kursa katılırsın :) çok zor bişey değil sevgilin de bu kadar at gözlüğüyle bakmasın olaya, nedir yani yemek yapamıyosun diye yıkılması? domates biber ve biraz soğan. bunları pişir (veya ne deniyosa) üstüne de yumurta kır al sana menemen afiyet olsun :)

    0|0
    0|0
  • Belki inanmazsınız ama ben nışanlımdan yemeğin tuzunu iyi ayarlayamadığı için ayrıldım herkezin bir tutkusu vardır benim tutkum yemek

    yemekte Estetiğe görünüme ve İçeriğine çok dikkat ederim seçiciyimdir herkezin yaptığı yemeği yemem 26 yaşındayım birgün bile dışarda yemek yemedim

    yeemk zerafet ve beceri ister bilgini ve ruhunu katmazsan yaparken o yemek sana zehir olur :=)

    0|0
    0|0
  • yeteneği varsa becerebiliyorsa önemli değil netten tariflere bakarak yapar.yetenek yoksa bende yıkılırdım :(

    0|0
    0|0
  • calısan bı bayansa bısey dıyemem. ama hem evde oturysa hemde yemek yapamıyorsa tuhaf gelırdı bna ama yıne evlılığı ıstememe sebebım bu olamaz

    0|0
    0|0
  • Öğrenilir..Ben üniv de 1 hafta makarna yiyince anladım yemek nasıl yapılır.şimdi elime mi sağlık ne

    0|0
    0|0
  • ben hıc dusunmem sonunda ogrenır yanı hem ben bır erkegım ve yemek yapmayı cok ıyı bılırım hatta hobımdır ben yardımcı olurum bıde sevgımın onune bır yemek mı gececek ne kadar sacma :)

    0|0
    0|0
  • Kötü yemek yapacağına hiç yapmasın bence daha iyi...Sorunun cevabına gelince de bence git nişanlının annesinden ayrıntılı 5-10 tarif yaz,sana yeter,zamanla geliştirirsin..

    0|0
    0|0
  • neden evlenmeyelim ki? bence nisanlin, nisanlanana kadar soylemediginden yikilmistir. adama hazir yemekleri mi kakaladin?

    0|0
    0|0
  • çok önemli tabi :) ama zamanla öğrenirsin ne olacak. Benim annem de pek bilmezmiş yemek yapmayı şimdiki hali için şöyle diyeyim elimde olsa direk annemin ev yemekleri diye dükkan açarım kısa sürece zincir oluruz o derece

    0|0
    0|0
  • Çok önemli evet.

    0|0
    0|0
  • evlenir tabi canım yemek yapmıyo diye sevdiğinden vazgeçicek değilsin beraber mutfağa girip halledilir yemek dediğin nedir :)

    0|0
    0|0
  • yemek yapmasını bilmiyorum diyen kızsa biraz düşünülür. ama aşık olduysam ne olacak canım dışarıda yeriz derim :D

    0|0
    0|0
  • yemek yapmayı bilmiyorsa sorun yok öğrenir, fakat yemek yapamıyorsa beceremiyorsa elinden gelmiyorsa...işte şimdi kızdım !

    0|0
    0|0
  • Erkekler Devam
    23

Kızlar Ne Diyor 19

  • Sırf bu yüzden aşcıyla evlenicem :D

    1|0
    0|0
    • ha ha mantıklı ::D ma bencilce

  • Hizmertçi tutacak gücü yoksa önemli tabii bir de erkekte bilmiyorsa yemek yapmayı. üstelik kız çalışmıyorsa .. Para da yoksa her gece dışardan yemeleri mümkün olmayınca kavga gürltü tripler ..

    1|0
    0|0
  • evlenirde,ilerde homurdanır :))sadece eşin değil,eve gelecek misafirler vs..aboo geline bak gele yemek yapmayı bilmii dır dır dır:)) öğrenmek iyidir ..:)

    0|0
    0|0
  • Ömrünün sonuna kadar makarna yemeye razıysa evlenir :)

    0|0
    0|0
    • nıye bugun heryerde hazır donmus yemekler satılıyor. ben yıllardır onlardan yiyorum anne yemeğini de hiç özletmiyor :D

    • pislik ortamlarda pis ellerle yapılırsa pisler yer :D pis pis gülüyorum şimdi:D

  • yemek yemek ve yemek yapmak sanattır. yemek yapmadan olmaz. sen ağustosa kadar geliştir kendini. birşeyle yapmaya bak. pilav yapmayı sulu yemek yapmayı öğren muhakkak. ki çok da kolay hepsi biribirne benziyor korkutma gözünü

    0|0
    0|0
  • zor değil merak etme bukadar gözünde büyütme şimdiden ufak denemeler yap ilkin yakarsın tutturamazsın ama alışırsın hepimiz zamanla alıştık önemli tabi aç yaşanmaz ama imkansız bişey değil rahat ol

    0|0
    0|0
  • benim sevgilim yemekleri kendi yapıyo ama zamanla öğreniceksın bende ondan öğreniiyorum yemek yapmayı :)

    0|0
    0|0
  • Ögrenilirr cok zor degil.

    0|0
    0|0
  • evet evlenirler

    0|0
    0|0
  • kardeşimin eşi hiç blmiyodu şimdi maşallah çok güzel yemekler yapıyo

    0|0
    0|0
  • bilmesende öğrenirsin nolcak ya.

    0|0
    0|0
  • yemek yapmayı bilmeyen kadını napsın allah aşkına

    0|0
    0|0
  • Öğrenir.Herkes profesyonel aşçı olarak doğmuyor.

    0|0
    0|0
  • bence onemli

    0|0
    0|0
  • Bizim annelerimiz de anadan doğma yemek yapmayı bilerek doğmadılar.

    0|0
    0|0
  • Erkekler bile artık ymek yapıyor utanın bilmeyen kızlar

    0|0
    0|0
  • kız gizli daha buralarda dolancağına gitte öğren :DD

    0|0
    0|0
    • yapamıyorum. yapıyorum da güzel olmuyo.

    • öğrenirsin yahu nişanlında anlayışlı olsun biraz. annem ilk evlendiği zamanlarda bi pilav yapmış tencereden kesmişte koymuş babam çatalı batırmış tüm tabak gelmiş atsan insanın kafası yarılır onunla diyip gülüyorlar ama şimdi döktürüyor maşallah, zamanla olur zamanla..

  • Başta umursamasalar bıle sonra pişman olurlar tabıkı yemek yapmak onemlıdır

    0|0
    0|0
  • evlenmek zorundalar cogu kız bılmıyor:)

    0|0
    0|0
Yükleniyor...