Şu öpüşürken dudak ısıran erkekler ne iş ?

böyle bişey var hiç duydunuz mu öpüşürken dudak ısıramak falan öpüşme bu dudak ısırılır mı hiç bence çok saçma sizce ? neden ısırıyolar onuda anlamış değilim ya.


0|0
11|20

En İyi Kız Görüşü

Erkekler Ne Diyor 20

  • daha dun gece ısırdım :) ama yanlıslıkla oldu sabaha kadar agrıyor askım dedı durdu .

    sonuc : ozur -uzgunum :)

    0|0
    0|0
  • Isırmak derken? Hafif diş hissettirilebilir de bayağı ısırıyorsa vampir falan olabilir. Dudak dansını hafif diş ve dil işleri ile süslemek gerekir ki.

    0|0
    0|0
  • zaten ordada salya şepil gibi unsurlar daha önemliyken neden ısırmak konusuna takıldı bu kız anlamadım

    0|0
    0|0
  • eski kız arkadaşım öpüşürken hem dudak hem yanaktan ısırırdı...

    fantazi olduğunu düşünüyorum :) sonradan bende ona benzedim :D

    0|0
    0|0
  • :) cocuk ne güzel istekli sen bunu anlayamıyor musun ?

    0|1
    0|0
  • yalama taraftarıyım

    1|0
    0|0
  • Ağızdan öpmek falan da ne öyle aslında, kaldırılmalı.

    1|0
    0|0
  • Yemek istemiş :)

    0|0
    0|0
  • Kadınların neden öpüşmekten anlamadığını şimdi daha iyi anlıyorum

    0|0
    0|0
  • french kiss

    0|1
    0|0
  • Oda onun fantazisi sanırım .p

    0|0
    0|0
  • sadece erkekler mi ısırıyo kızlardan ısıran yok mu yok dersen ben de var derim. :)

    0|0
    0|0
  • sence saçma ama hoşuna giden kızlarda var sonuçta

    0|0
    0|0
  • bilmiyorum ki nasıl öpüşülüyor dudak felan ısırılır mı biri bana uygulamalı ders verse ya :(

    0|0
    0|0
  • senin hep ısırıyolar galiba :))

    0|0
    0|0
  • Acıkmıştır.

    0|0
    0|0
  • Dudkta snirler var oneden

    0|0
    0|0
  • olurr olurrr biraz can acıtır süper olur

    0|0
    0|0
  • haz alıyordur. kızların haz alma biçimi farklı erkeklerin farklı. bırakın da rahat rahat yaşayalım. dudak ısırmayı sorun etmeyin bare...

    0|0
    0|0
  • fantezi

    0|0
    0|0

Kızlar Ne Diyor 10

  • Kesnlikle güzel bir şey ama sert olmadığı ve can yakmadığı sürece ;)

    0|0
    0|0
  • ısırmak emmek yemek serbest..öpüşmek özgür olmalı.tabuları yıkın artık.

    1|1
    0|1
  • zevke gelmiştir

    0|0
    1|1
  • İlgi alanım dışında , bilmirem :((

    0|0
    2|2
  • Çok ısırmadığı sürece kötü değil bence

    0|0
    0|0
    • naturel ve sade bencede zaten ısırıpda kpartan erkege daha rastlamadım bunu hannibal versiyonunda bile görmedim allah inandırsın

  • hic öpüsmedim ):

    0|2
    0|1
  • bırakınız yapsınlar bırakınız geçsinler :D

    0|1
    0|1
  • zevk meselesi sen sevmezsin başkası sever .

    0|0
    0|1
  • erkeklerinkini bende bilmiyorum , ama bir kadın olarak sevişmek isteyipte bu isteği bastırmam gerektiğinde erkek arkadasımın dudagını kanatıyorum ısırmaktan:)

    0|0
    0|1
  • öpüşmeyi dudakları birbirine değdirmek sanan kezbanlar bi bitse ya artık:(

    1|5
    1|1
Yükleniyor...