Dışarda göğüs dekolteli ve mini etekliler size de itici geliyor mu?

Erkeklerin bu konudaki düşüncesini merak ediyorum.?

ben mesela avatarlarda olsun dışarda olsun erkeklerin çıplak resim koymalarından rahatsız oluyorum..eşofmanla bile resim koysa daha çok hoşuma gider..vucutları görünmemeli...peki erkeklerde aynı şeyi düşünüyormu..mesela dışarda göğüs dekolteli ve mini etekliler sizede itici geliyormu yada seksi poz verip profil yapan kızlar..filan..erkeklerin düşüncesi ne acaba bu konuda.?

 

Cevabın Var mı?

0/2000

En İyi Cevap

  • Pek takılmıyorum bu konuya. Pek takılmadığım profil fotoğrafımdan belli sanırım.

    • sağol...:))

    • Evet, Ray Ben 3447.


      Ben model numarasını bulmakta epey zorlanmıştım (malum gözlükçüler model no. vermiyorlar) bu nedenle beğenen arkadaşlar kolayca bulsun diye modelini de yazdım.

    • senle bi alakası yokdu..şimdi bu resim çıplakmı:) gözlükler güzelmiş..raybanmı?:)

    • Öncekileri Göster

Erkekler Ne Diyor 18

  • Anlık bir tahrik edicilik yapar ama bizi asıl etkileyen kızların yüzüdür.güzel bir yüz rüyalarımıza bile girebilir;?

  • güzel soru.. cevapları görelim..

    en sevmediğm şey çıplak resim çekilip (atletsiz bile olsa) profil resim yapmaktır..

    • aynen..:)sağol.

  • bence erkeklere seksi kız pozları itici gelmez. çekici gelir, o yüzdendir ki reklam sektörü ve medya dünyası kadın vücudunu sıkça kullanır. burada hedef erkeklerdir. çıplak veya dekolteli kadın vücudu erkekleri tahrik etmekten heyecanlandırırmaya kadar biri dizi etki yapar...

  • katılıyorum sana bende sevmiyorum o fotoğrafları

  • vücudunu sergileyen kadın bana hem aciz hem itici geliyor.

    fikri yok, konuşacak hiçbir sözü yok, insanlığa katkısı yok, varım diyebilmek için tek yaptığı vücudunu göstermek.

    örnek, cicişler, panpişler, vs.vs.vs. vücutlarını sergileyip abazanları tahrik etmeseler, yoklar.

  • Benimki nasıl :P mini filan giyip resim çektiren kızlar ciddi düşünülmemesi gereken kızlar kategorisine giriyor benim için

  • Gerçek şuki dedigin kızlar bana itci gelmiyor,nasıl isterse öyle takılsın.Ama sevgiimin o şekide giyinmesi veya resimlerini paylaşmasını asa kabu etmem

  • gögüs dekolteli yada türbanlı çokta önemli değil benim için

  • insanın sermayesi neyse onu ön plana çıkarır :) elinde ki en iyi şey o napsın

  • bence netteki dekolteli bayan avatarlarinin bircogu çakma..

    disarida ise abartmadan biraz acık cekici oluyo fazlasi ise farklı gözle bakılmasina sebep oluyo

    • açık çekici oluyor diyorsun.peki..sağol.

  • ben türbanlı resmlerini koysunlar istiyorum

    • zevk benim zevkim değilmi abartmışım pehhhh

    • sende abarttın..o kadarda değil.

  • Mini etekli göğüs dekolteli kız görünce bakarım.

    Her erkek bakar.

    Erkeklerin bakış açısını bildiğim için

    Sevgilimin de öyle giyinmesini asla istemem.

    Seksi poz verip profil fotoğrafı yapmak

    o kızın kendi tercihidir.

    Ama o zaman da aklıma hilal cebeci gelir.

    Psikolojik olarak, ilgi çekmek istiyordur.

    Bir çok erkek böyle resim koyan kızın seks istediğini düşünür.

    Kız hayır ya ne alakası var modern olun

    ne kadar abazasınız der

    Yahu güzelim o erkekler abaza değil

    Doğanın kanunu böyle

    açma da bakmasınlar.

    Sen modern olacaksın diye

    doğa kanunlarını en baştan değiştiremeyiz ki.

    Aaa şu var

    elbette ki o açık ve seksi poz verdi diye

    kimsenin de ona saldırmaya hakkı yoktur.

    • Sanırım sen anlamadın.

      Ben kadınların hepsi

      erkekler öyle baksın diye giyiniyor

      diye bir şey dedim mi ?

      O rahat olmak için giyer

      hoşuna gidiyordur

      Onun tercihidir.

      Ama bakılacağını da herkes bilir güzelim.

      Olay bu.

    • kadınların hepsi sadece erkekler baksın diye öyle giyinmezler saygılar...

    • Gördüm ve baktım, ben bu kadarından sorumluyum.

      Açık giyindi ve ona bakıldı ondan o ve eşi veya sevgilsi sorumlu.

      Ben gidip taciz ederim şunu yaparım bunu yaparım demedim.

      Bakılacağı biliniyor.

      Bakılmasını istemiyorsa öyle giyinmez.

      Bu da onun sorunu.

    • Öncekileri Göster
  • bayanların dısarıda mini veya dekolteli giyinmeleri cezbedici, özellikle yaz aylarında hormonlar tavan yapmısken tahrik edici gelirler o sekılde

    • rica ederim

    • teşekkürler.

  • bak size şöyle açıklayım gögüs dekoltesi falan filan tarzı takılan kızlara kaşar denir bakılır o kıza ama kaşar işte sonuçta . her kızın içinde kaşarlık vardır ama o kaşarlığı sadece birisine yani yarın bir gün çocuklarının babasına yapmalı kaşar olucaksan kocana kaşar olucaksın . bu sözü unutma yatakta ve batakta eşi iyi olmayan eline mahkumdur.

    • delikanlı bir adam bakmaz kızım ben anlamam öyle açık giyinen falan kız neden açık giyinir bana göre söyleyim yüzü güzel değildir yüzünün çirkinliğini götünü açarak kapatır bu budur o kadar.

    • kaşarlıkdan değil..diyelimki kaşar değil..ama açık fotosu olan yada dışarda açık giyinen iticimi geliyor çekicimi.

  • kadın zaten her yerde(Tv,Gazete;bilboard vs)yeterince cinsel obje olarak kullanılıyor ben burada bireysel anlamda kadınların da bu düşünceye destek vermesini anlamıyorum,sizlere o gözle(cinsel obje)bakılmasından memnun olduğunuzu bile düşünüyorum,bedenle dikkatini çektiğinizden ömürlük bir AŞK bekleyemezsiniz benim görüşüme göre,cevabım genel için kimse kişisel almasın...

    • çok doğru söyledin.

    • iticilikden öte korkutuyor insanı bu tür kadınlar...Erkekler öyle kadınlara bakarlar ama evlenmek için başka kriterler ararlar ve bunun adı benim nazarımda işgüzarlık,ikiyüzlülük...

    • kadınlar çıplak görünmekden bencede memnundurda erkekler beğeniyormu acaba onu merak ettim..yani itici geliyormu seksi davranan kadınlar.

  • Bu tiplere çekici geldiği tipler abazalardır.Edebi,hayası yerinde adam 2.ciye bakmaz bile.İlkinede çarpmamak için bakar.

  • Bana itici gelmiyor aksine çekici buluyorum.Tabi her mini etekli kıza kaşar yakıştırması yapmıyorum.Beğeniyorum.Sonuçta Türk erkeğiyim.Beğenmeyip itici bulan çok azdır diye düşünüyorum.

    • Beğenmeyen de beğenmez şimdi genel konuşmayayım aslında.Türk erkeği falan dedim herkesi kapsadı yanlış yaptım.Kendi adıma konuştum.

    • hım..demek beğeniliyor..teşekkür.

  • amaç ne diye soruyorum ben. Reklamları seven tipler çok oldukça. Aç insanların biraz karnı doysun yada camdan bandırsın diye de yapıyor olabilirler. Şekilcilik bana çok komik geliyor gerçekten. Neyin kafasını yaşıyolar anlamıyorum :))

    • aynen.çok kötü görünüyor ama..

Kızlar Ne Diyor 2

  • yeter ki üstünde egreti durmasın , her şey mübah.

    • Üstünde bir şey yoksa eğreti durmaz. =*

  • Kız erkek hoşuma gitmiyor.Ayyy bu sabahta pek bir hoşnutsuzluk var üzerimde:)

    • ankarada hava güneşli...yaz yağmuru çabuk geçer..bende yağmur sevmem.

    • Havalardan..İstanbulda hava kapalı ondandır.:)

    • niye ne oldu..

Yükleniyor...