Benim sevdiklerim her zaman gidiyor neden?

beni takip edenler bilir bu zamana kadar ciddi anlamda iki kişiden hoşlandım aşık oldum da diyebiliriz .ama bu iki insanda farklı niyetleri oluştu... Daha Fazla

Güncellemeler:
saçma sapan tipler lütfen yazmasın ya .tehdit falan hoop oğlum ne oluyor ?modlar sonra ben uyarı alıyorum sizide anlamadım .

En İyi Görüş

  • Hayatına 2 kişi girmesi cok güzel. Bence ender rastlanan kızlardansın. emin ol karşına cıkanlara bu sekilde davranmamalısın. Yani sakın karşındakine kendi degerlerinden hemen bahsetme. iyice emin olduktan ve o kişinin seni gercekten sevdigini anladıktan sonra onunla konuşursun.

    Zaten bu devirde erkegin ne oldugu mechul. o yüzden temkini elden bırakmamanı tavsiye ederim.

    Aynı olay degil bu 2 kişi. gercekten de o kişiler senin cetin ceviz oldugunu düşünmüişmler ve niyetlerini de belli etmişler

    sevinmelisin

    • ben bahsetmiyorum ki tabi .kendileri soruyor soruncada nasıl cevap vericeksin ki başka .yalan mı söyleyeyim .konu oraya gelince tavrımı söylüyorum bu mu ayıp anlamadım ben .

    • Öncekileri Göster
    • Yahu seni sucluyan falan yok. durduk yere tafra yapman garip. anlamadıgım kısmı cinsellighe nasıl gelmesine musaade ediyorsun hemen zaman bile gecmeden ve bakire oldugunu belirtmen zaten kötü. Karşındakinin amacını ögrenmeye calış bazen. yada amacı neyse ona göre davran.

      senin bilmen yetmiyor. karşındaki de ne oldugunu bilmeli. ama bu sekilde degil. anlatabildim mi?

    • üff ne diyorsun sen ya .hemen mi?sen ne diyorsun arkadaşım sinirimi zpıplatma .sen kimsin ya .beni yargılıyorsun .adam soruyor tabi.ciddi düşünen adam sorar öğrenir ne olduğunu .sevgilin oldu mu diyor yok deyince anlıyor tabi.müsade etsem ne olucak tabi sorucak yani .sormasa saçma zaten .hay allahım ya bi git sinir ettin