Sevgilim beni çok sıkıyor

sevgilim beni çok sıkıyor onu giyme evde otr makyj yapma dışarı çıkma ona bakma şunu giymee kıskanılmak güzzel bişey ama bana zarar veriyo ne yapmalıyım?

 

Cevabın Var mı?

0/2000

En İyi Cevap

  • oyşş :D diyorum gerisini sen anla ;) kıymetini bil aşkının :D

Erkekler Ne Diyor 22

  • Başka nediyor sevgilin.

    • sürekli telefonumu kontrol ediyo saçlarını yapma benden baska kimse görmesin güzel oldugunu ama ben zaten onun için yapıyorum

    • sanırım erkek arkadaşın hasta, üzgünüm ama ayrılmalısın bu kadarı fazla diyorum.

  • bunu ona söyle ya abartma ya da ben yokum de

    • çaksın ağzıma tokadı .d

    • ozaman katlanıcaksın ölene kadar zırlama :D

  • valla sevgilim bu siteye resmini koysa napardım bilmiyorum neyse resminde gzl bir kızsın arkadaşın kıskanmasıda normal çok sıkıyorsa sen durulmasını sağlarsın senden öncede bunları giyiyodum o zmnlar seni rahatsız etmiyodu şuandada rahatsız etmesin çünkü bn buyum dersin olur biter.

    • ya ben zatn onnla sorunlarımı çözemediğim için sizden yardım istiyorum ben onla tanşmdn öncede açık giyinmiyodum şimdide giyinmiyorum o beni diğer erkklerden kıskanıyo zatn gizli üye oldum öğrensee biterim .d

    • sen bu çocuğu seviyomusun bu kızları hiç anlamıyorum sevgilin bu siteye üye olsa ve resmini atsa çok yakışıklısın deseler nolurdu acaba her neyse eğer sorunlarını çözemiyosan kendince bütün çareleride uygulamışsan geriye bir tek çözüm kalıyo alırsın karşına buraya yazdığın gibi rahatsız olduğun davranışlarını açıklarsın düzelirsen ilişkimiz devam eder ama bunlardan bir tanesini uygularsan biraz ara veririz hata ayrılırız dersin olur biter .

    • çoooooookkkkkkkkkkk seviyorum ama on abana karışma dersem daha büyk kavglr edrzz evden çıkmıyorum fece hesbım kapalı birilryle konuşmaya ihtiyacm varr etrefmdaki arkdşlrmlada konuşmamı istemiyo yanlızlıktan ölcm sanırım tamam ben üyeliğimi siliyrm saoln

  • o sana aşık olduğunda farklımıydın? ilişki başladığında mı değiştin sonradan mı açılıp saçıldın ?

    • ya ne açılmasıı .d hayatmda sort giymedim olanlarıda ona verdim attı yaktı açık giynmiyorum ben hemde hiç zatn okulum bitince türban takmayı düşünüyorum oda onaylıyo o

    • demek istediğim seni tanıdığından farklı mı giyiniyorsun yoksa eskisi gibimi

  • Seven insan kıskanır. Biz erkekler doğal olarak hemcinslerimizin ne mal olduğunu çok iyi bildiğimizden ister istemez korumaya alıyoruz sevdiklerimizi. Ayrıca erkeğin doğasında var bu durum. Onu anlamaya çalış. Bazıları çok abartıyor ailesinden bile kıskanıyor, öylelerinden uzak dur. Ama bu çocuk sevdiğinden yapıyor bence.

    • kuzenmden kıskanıyo ve konuşmamı istemiyo konuşmuyorum bendee

  • herkes ayrılın diyecek gibi ama sanırm fazladan sevmiş seni.. ve sıktığında aslıdna büyü ksorun olacağının farkında değil ..orta yolu bulmak lazım... sen özgürlüğüne düşgün birimisin ?

    • değilm ama bukadar sıkılmaya gelemiyorum alışverişe bile göndermiyo .d ki alışverş benim en sevdiğim sey

    • Öncekileri Göster
    • off .d

    • olmadı ki bizler off çekmeyiz ... özgürlüğünün kısıtlaması seni daraltan asıl etmen ... bu da sorun yaratacak .. bence güzelce konuşun anlat ona sadakatını ve orta yolu bulun.

  • herkes ayrıl ben varım dıor bu kadar mı adamsıznız sız yaa o adamın ve bu kızın sevgısını dusunmeden yorum yapıyorsunuz.. bak kardesım sakın ayrılma gıbı bır dusunceye kapılma sevgılını ıkna et psıkolok tedavısıne gonder hatta sende yanında ol bak goreceksın ondakı degısımı guven bana sakın ayrılma gıbı nıyetın olmasın oyle bır adam bulamazsın boyle herkese yazılan ve sana sadık kalmayan erkekle hıc olmak ıstemezsın dıye dusunuyorum o yuzden sahıp cık ona ve onunla konusarak kırmadan durumdan sıkayetcı oldugunu belırt.. en mantıklısı psıkolok terapı bu ısı cozer..

    • +1

    • ikna ettim randevuda aldım 2 hafta sonra gidicezz ins düzelr düzelmesede ayrılcak değilm zaten onunda sorunları varr çocukluğundan berii yani yannda olmam lazım öyle birinin zatn bana normal davranmasını beklemyrm saolllllll

    • ayrılmayı düşünmüyorum o yavsayanlarıda şikayet ediyorum zaten sevgilimi seviyorum 8 ay olmuş sevmesem bukdar katlanmazdım yanii

  • eger böyle yaşamaya devam edersen çok ezilirsin ve çok aglarsın sızlarsın artık seninkisi gibi erkek cok bu dünyada hiç sevmem karışılmasını karım olsa hadi neyse derim ama sevgili ben ayrıl derim ondan ;)

  • Karşına al ve konuş. Her ilişkide sorunlar olur, bu yüzden sıkıldıysan konuş. Günümüz ilişkilerinde en büyük eksiklik çiftlerin birbirini tanımaması. Sen onu tüm arkadaşlarınla tanıştırıp, bir güven sağladın mı? İlk başta bence karşılıklı güven için bir zemin hazırlanmalı. Günümüzde ortam çok bozuk, erkekler biraz korumacı yaklaşmakta haklı. Sen de seviyorsan bu konuya çokta takılma. Ama karışma dozu aşırıysa karşılıklı konuş ve anlat.Sakın tersleyerek yapma, onu sevdiğini anlatarak söyle bunları. Çünkü terslersen ilişkin açmaza girer. Tek başına çıktğın yerlerde kimle olduğunu anlatırsan bir nebze rahatlatırsın.

  • Sıkmıyor kıskanıyor.ayrıl onu da yapamasın

  • asitsizkola bacı: oldu gel bide ellerimi kelepçele de

    • adım sema bu arada

    • güzel bi isim

  • ayrıl. huy değişmez.

    • ayrılamam seviyorum

    • katlan. huy değişmez.

  • kızların en sevmedıgı durum sıkbogazcılık gercı erkeklerde sevmez bunu ayrı konu ;)) duzelmez o adam.

  • sevgilin tam bir kazma. yani özgüveni yok. hemen kurtul. insan bakımlı, temiz, güzel, kaliteli olmalıdır bu seni evden dışarı çıkartmayıp kokanalaştıracak bıyıklı bir yaratığa dönüşeceksin. oysa resimdeki kız isen çok tatlısın sevimlisin gözlerin güzel burnun güzel dudakların güzel orantılı saçın güzel parlak. sana yazık günah değil mi sana böyle davranması.

    • nasıl akıl verıyorsun oyle ayrıl falan yazık lan sızın gıbı adamlara adam sevıyor kıskanıyor senın gıbı kıza yazılan oldugu surece her adam oyle yapar umarım sende hakkettıgın bır kızı seversın yazık yaa.

    • o resmdeki gibiyimdee oda çirkin bi insan değil yani koyayım resmini bak

  • önce kıskanacak bi sevgilin olduğu için şanslısın diyerek başlayalım kavga et bi raz rahat bırak de karışma de anladık aşıksında vsss başla düzelir zamanla kıskanılcak şeyler yapma tabi

    • bu tartışmaları hep yaşıyoruz ama sonucu daha kötü oluyo

    • Öncekileri Göster
    • zaten anneside söylüyo kızı çok sıkıyosun diye .d

    • bişey olmaz dedimi yap işe yaramazsa gel bursayım :D

  • Kararlar çoğunlukla saatlerimize benzerler, hiç birimizinki birbirine uymaz, ama gene de kendimizinkine güveniriz.

  • döv..

  • Sende yapma bakalım makyaj falan ölür müsün :D

    • yapmıyorum zatenn yinede yaranamıyorum ayrıca makyajada ihtiycm olduğunu düşünmyrm

  • kıskanır tabi kadar tatlı olursan. hak ver biraz sevgiline.. :D

    • :D dimi

  • Ayrıl.

  • Ayrıl tabiki, bir yere gideceği yok gibi duruyor ilişkinizin.

    • ikimizde seviyorum ama

    • Birde şöyle düşün tamam seviyorsun güzel ama, evlendiniz diyelim; bir ömür çekebilecek misin sana emir vermesini, bu kadar aşırı kıskanmasını ve seni sık boğaz etmesini? Evlendikten sonra bıkıp boşanma işleriyle uğraşmak var bir de.

    • bilmiyorum .s

  • şimdiden böyleyse ilerde daha beter olur ayrıl ben varım ben hiç karısmam sana..

    • karışmayan erkeği napıymm ! nişanlımı seviyorum dedim dimi yavşama hemen karışması hoşuma gidiyo ama çokk fazla değil

    • evlensen dışarı salmaz seni yavşamıyorum ben karışmam sana dediğim öyle her şeye karışmam ayrıl gitsin

Kızlar Ne Diyor 5

  • sende buna izin veriyorsun pardon ama kölesi misin? onun bu kadarı cok fazla kendi dediklerimi uygulasın önce bakalım ?

  • ilerleyen zamanda daha cok canını yakacak bu kadar ustune geliosa..hastalıklı oluyr böyle kıskanclıklar..

    • evet çok sorunları var onuda anladğm için ayrılmıyorum yannda olmak istiyorum

    • anlıyorum..ayrılma zaten illa kıskanıyor diye ayrılık falanda yapma.ama hafıften kıskanclıklar daha guzeldr.. asırıya kacılması hıc saglıklı degıl :|

  • kızım sana bu ilerde el kaldırır demedi deme aşalık komleksi var onda

  • aynısını ona yapmalısın bence ne kadar saçma bişey yaptığını anlasın

    • daha fazlasını yapıyorum ama erkekler sıkılır hemen çok üstüne gitmiyorum

    • Öncekileri Göster
    • evet ama sevdiğim için ayrılamıyrm bide ilk sevglm

    • ayrıl demiyorumki yaptığının yanlış olduğunu anlamasını sağla yoksa çekilmez bu böyle soğumaya başlarsın elinde olmadan

  • sevgilinle açık açık konus bence tamam kıskanıyosun beni anlıyorumda fazlası benı sıkıyoo de oda senı anllarr heralde

Yükleniyor...