Evlilikte bayanın yaşı erkekten kaç yaş küçük olabilir?

evlenecek bayan eşinden kaç yaş küçük olabilir bunun sınırı nedir yada yaşın önemi var mıdır ?

Anket Sorusu

 

Cevabın Var mı?

0/2000

En İyi Cevap

  • bazı adamlar çok genç gösterio o yüzden kişiye göre deişir bnce

    • Yaşın bir önemi yok bence de. :)

    • haha deli:D

    • +1

Erkekler Ne Diyor 27

  • : 0-3 yaş

  • 10

  • 3-7 yaş ideal.Daha büyüğü sübyancılığa girer bneim için

  • annemle babam arasında 7 yaş fark var babam büyük ama ne biliyim ben şahsım adına kendimden en fazla 2 3 yaş küçük biriyle evlenirim daha fazlası olmaz heralde :)

    • Ben de 2-3 yaş büyük ve benden 2 yaş küçük olabilir düşüncesindeyim (=

    • gayet güzel düşünüyosun ama sen büyük olma bence senden büyük olsun 2 3 yaş :))

  • çok bir önemi yok ama 15-20 de olmamalı

  • aşkın olduğu yerde yaş konusuna takılmam

  • evlenmeyi düşündüğüm kişiyle aramda 5 yaş var. benim fikrimi sorarsan 5 yaş benim son limitim daha küçük olmasını istemezdim.

  • 3 ila 7 yaş aralığı iyidir gençken yaş pek önemli değil ama bi 10 sene sonra çok büyük problemler olabilir o yüzden 3 7 arası iyi

  • 0-10 yaş arası olur genelde.

  • aşkın nasıl yaşı yok la o zaman erkek 30 yaşında kız da 45 yaşında hadi bakallım evlenionmu onla hadi! söylemesi konuşması kolay işlev önemli!

  • erkek 20 - 40 yaşları arasındaysa + - 10 yaş denilebilirkızın yaşı tabiki minimum 18-20 olması uygundur.yukarıdaki kurallar aşkın yaşı yoktur deyimi ile esnetilebilir.

  • maksimum 10 yaş

  • 8 yaştan sonra risk grubu kuşak farkı yürümez =)

  • iki kişi birbirini seviyorsa yaş filan hikaye bence...

  • Bana göre en fazla 10 yaş olabilir fazlası uçuk olur...

  • 10 yaşa kadar yolu vardır.

  • aşkın yaşı yoktur :)

  • yaşın sorunu yok yeterki karşılıklı mantıklar bir olsun

  • çok güzel bir soru bu benim açımdan bir iilişlkide yaş çok problem değildir ama en fazla 5 yaş küçük olmalıdır yani ama aşkında yaşı yoktur günümüz evliliklerinde 20-30 yaş kendinden küçük bayanlarda evleniyor ama bana göre 5yaş en ideal olanıdır

  • Yaşın önemi yoktur!

  • C-7-10

  • ne önemi var

  • adam ne kadar yaşlı olura o kadar iyidir.1: bayan rahat eder2: adamı erkenden yolcu eder mirası yer :-)

    • güzeldi:d

    • Öncekileri Göster
    • ...senn cannabs baya iyimişşş

    • ne demek istediğini tam olarak anlayamadım emmi?

  • peygamber efendimiz 15 yaş büyükle bile evlenmiş sen düşün artık.

  • 1-10

  • bizde 10 yaş fark var o yüzden 7-10 diyorum.. :D

  • 10-15 yaş farkı olması yeterli

Kızlar Ne Diyor 30

  • Anneme söyliyim boşansınlar babamdan 3 yaş büyük çünkü .Böyle bir kaide yok erkeğin büyük olacağına dair ...

    • :)

    • yok yok boşanmasın karışma

  • 5-6 yaş iyidir

  • 3-5

  • Yaşın önemi vardır.. 24-25 yasında ki, bir hatun kalkıp 50 yasında kı biriyle evlenırse büyük problemler yaşanır ilerleyen süreçte. Bizim alt katta kı komsuyla kocasının arasında 15 yas var karı bı yanda koca bı yanda...Bence en fazla 3*5 yas olmalı..

  • mesela 14 yaşında biriyle 44 yaşında biri evlenirse hoş olmaz.. ama 24 yaşında biriyle 44 yaşında birinin evlenmesi daha normal karşılanabilir. ama 24 yaşında biriyle 54 yaşında biri evleniyorsa bunun para için olduğu bariz olur ve bu da olmaz en iyisi 7 10 diyelim :))

    • güzel bir yaklaşım :)

    • teşekkürler :)

  • 2-3 yaş küçük olmalı bnce

    • neden o kadar az olduğunu düşünüyorsun

  • 7-10 arası daha iyi

    • neden peki

    • Fazlası zarar :)

  • erkek 4 5 yaş büyük olsun

  • Bence 5 yaşı geçmeyecek.Ama istisnalar oluyor önemli olan kadın bir 25 yaşını geçsinde

    • neden 25 ?

    • Kadının olgunlaşması için 25 olması lazım, artık yetişkin oluyor iyice 25 yaşından sonra, o zaman isterse 35 yaşındaki ile de evlenebilir çünkü aklı başında.Fakat normalde 3 yaşı geçmese daha iyi 5 yaş bile sorun oluyor.

  • 3-7 yeterli

    • teşekkürler

  • hiç önemi yok

  • ''Aşkın yaşı yoktur'' diye bir şey yoktur olamaz da..Olursa da çiftin aklı başına gelir ve ilişkiyi en kısa zamanda bitirir

    • tam zıt bir yaklaşım

    • gerçekçi olmak lazım bence

  • bence 2 ve 7 arasi iyi

  • 3-7

  • 0-10 yaş makbuldür

  • Neden küçük olacak diye kaidemi var ?

    • yok tabii büyükte olabilir

  • yaş önemsiz bir ayrıntı

  • Neden kucuk oluyor.Belki buyuktur.

    • olabilir neden olmasın

  • 3-7 yaş arası

  • Yaşın önemli olduğunu düşünmüyorum. Kafa yapısının aynı olması önemlidir.

  • 0-3

  • Mühim olan aşktır. :)

    • +1

  • 0-5

  • nasıl denk gelirse.madem gözü evlencek kadar kararttınız yaşa da takılmayın.

    • mantıklı

  • B dedim

  • 5 Yaş idealdir.

    • daha büyük olursa ?

    • Başlarda mükemmel olduğunu sanırsın ama sen 25 o 40 olunca.
      Olmaz:)

  • benden en fazla 4 yaş büyük olmalı daha yukarısı ıı olmaz .. zaten çabuk çöküyolar .. :S

    • yok yaa
      o kadar azmı ...

    • yani kriterim bu ama aşk kriter dinler mi ? Orasını bilemiyorum ..

  • 16 yaşa kadra normal bence..ama tabi kafaca uymak lazım..

    • 16 ha enteresan

    • annemle babamın yaş aralığı..aşıklardı.çok mutlulardıda..:).

  • 3-7 yaş en mantıklısı.

  • 18 yaşın altındasın girme buralara bak, zaten reşit olmadan senden büyük biriyle ilişkin olursa yürümez daha çocuksunuz. onların amaçları başka olur.Ablan falan varsa onunla paylaş korkma.Lütfen bak burası saçma sapan bir yer faydalı kullan burayı verilen cevaplara da inanma pek fazla. mesaj atan çok olur hepsine güvenme onların çoğu karı kız bulma derdinde.

Yükleniyor...