Akıl Sağlığınız İçin Erkeklere Sormamanız Gereken 11 İbretlik Soru

Beni seviyor musun?

Soruya bak yazarken ben bile bir garip oldum. Bunu bir de karşı cinse sorduğumu düşünemiyorum.

‘Be-ni se-vi-yor mu-sun?’ 7 hece bir insanın sinirini ne kadar bozabilir ki? Vallahi aklınızdaki tüm ifadeleri, durumları falan silin çünkü bu iki katı sinir bozuyor. Cevap mı? Cevap mevap yok, bam bam bam.

Aşkım biz şimdi neyiz?

Elhamdülillah müslümanız.. Ya aşkım demişsin zaten fazla söze ne hacet be kır papatyası.

Sarhoş musun?

Aa tabi ki değilsin. Ama yine bir umut soruyorum, hayır az önce bir fıçı bira içip masada direk dansı yaptın da, hani iyi misin diye merak ettim. Ama sen sarhoş değilim diyorsan sorun yok aşkım ben sana güveniyorum, çevreye güvenmiyorum sadece, biliyorsun.

Arayan kimdi?

Kilimcinin kör oğlu sanaaneee. Empati yapınız bu alanda kızlar, siz de hoşlanmıyorsunuz biliyoruz.

Mavi tiki neden göremiyorum?

Hadi ama sinsirella mavi tikin kapalı olduğunu sen de biliyorsun. Ne var bu kadar safa yatacak?

Bunu ne kadara aldın cidden?

Bu alanda erkek içinden gelmiştir hediye vb. bir şey almıştır. Kızımız da ya beğenmemiş olsa gerek ya da etiketlerle ilgili ciddi sorunları olsa gerek sevgilisine sorar ‘Yaa Tankut cidden buna ne kadar verdin?’ Tankut fıttırır, Tankut şok, Tankut iptal, Tankut vefat..

Yolu bildiğine emin misin?

Bir erkeğe bu soruyu sorabilecek kızın alnından öperim ben. O kız koca yüreklidir, o kız korkusuzdur, o kız var ya o kız, o kız adamdır adam. O ne cesarettir ya ben babama bile soramıyorum. Anca ‘Baba orada trafik vardır, bence benim bildiğim yerden gidelim.’ derim ve susarım. Karar mercii yine babişkom..

Sence nasıl olmuşum?

‘On numara, beş yıldız, fıstık gibi.’ der genç adam fakat bu kızımızı tatmin etmemiştir ve saçlarındaki değişimi fark etmesi için ısrarla sorar ‘Nasıl olmuş, Nasıl, Berke cevap versene, Ya fark etmedin mi yine?’ Ne vardı bu kadar soracak? Al kulaklarından duman çıkıyor işte kırdın kırdın.

Hiç aşık oldun mu?

Ya bacım sen bunu soruyorsun da sanki doğru cevap verecek. ‘Hayır olmadım aşkım, bu duyguları yaşadığım ilk kişi sensin aşkım, en çok seni seviyorum aşkım, ver bir alt duduş aşkım.’

Erkeklere göre aşk zaten çok böyle aman aman Allah katında olan bir duygu. Yaşamış olsa bile o farkında değildir. Boş ver yani bunu da sormayıver. Hem onu da darlama, hem kendin de daralma.

Sence ben kilolu muyum?

İki taraf içinde sıkıntılı bir soru şimdi bu. Erkekler bu sorunun cevabını vermez mi? Verir. Ama ne gerek var şimdi? Durduk yere hep gerilim bunlar. Boş ver bunu da sorma sen bacım.

O kız kim aşkım?

Ayy soruyu yazarken bile kalp atışlarım hızlandı. ‘O kız kim aşkım? O kız kim evet o ırz düşmanı? O kız evet o kız söylesene kim o kim?’

Eeeyy, O kıız! Sen kimsin yaaa? Seeenn kiimmsiin? Cevap vermeyiii sizden öğrenecek değiliizz. ‘Tanımıyorum aşkım.’ der geçer. Bizimki de yer bunu, üstüne de trileçe ve soda lütfen garson bey.


12|3
2225
mmathildaa KizlarSoruyor'da Editör
Editör kimdir?

En İyi Erkek Görüşü

  • En sevmediğim kız tipi işte buradaki 11 soruyu gerçek hayatta uygulayanlar. :/
    Ama ne yazık ki çoğu kız da böyle. Ben kendime uygunu ancak ileride bulabilirim, niye? Çünkü yaş aldıkça olgunluk gelecek kızlarımıza, elbet düzeleceklerdir.
    Şimdi de bulursam iyisini, memnun olurum da, zor.
    Gençlerimiz çok ergence davranıyor, farklılar.
    Ama iyi şeyler yazmışsın, tam Mathilda tavrı, güzel, esprili yaklaşılmış.
    Senin böyle olmadığını biliyorum, umarım bu yazdıkların sen de yoktur. :D

    1|0
    0|0
    • Ben elçiyim, örnek kişiyim benim günahım yok 😂
      Teşekkürler güzel görüşün için..

En İyi Kız Görüşü

Senin görüşün nedir?

Erkekler Ne Diyor 24

  • Bu soruların bana sorulmasından rahatsız olmam. Sadece aldığım ürünlere fiyat sormalarını pek sevmem o kadar ama bunu devlet meselesi hâline getirip ters laf edip de üzmem.

    8|0
    0|0
  • ahahahhahahaha harbiden sonuna kadar doğru bir bence olmuş :D :D :D eline sağlık ne diyim baya iyi deneyimlemişsin bize sorulmayacak soruları ağzın yanmış belli ki bence çok gerçekçi olmuş eline klavyene emeğine sağlık :D :D :D

    1|0
    0|0
    • Hayır sadece empati ürünü.. teşekkürler

    • ben teşekkür ederim baya güçlü bir empati yeteneğiniz var o zaman başak olduğunuzu düşündüm açıkçası bu kadar detaylı bir empati yapacak nadir kişilerdensiniz ben teşekkür ederim :D :D :D

  • Yatakta hepsi girdi mi diye de sormayın :D

    3|0
    1|0
  • Bana hiç soramazlar böyle sorular.

    1|0
    1|0
  • Bazı sorular gerçekten rahatsız edici.

    1|0
    0|0
  • Guzel bence olmus eline saglik.

    1|0
    0|0
  • Eline sağlık

    1|0
    0|0
  • MÜKEMMEL :D

    1|0
    0|0
  • Emeğine sağlık..

    1|0
    0|0
  • Güzel tespitler

    1|0
    0|0
  • cok dogru

    1|0
    0|0
  • Süper olmuş eline sağlık :) bencede şu yol sorusunu sormamalısınız :)

    1|0
    0|0
  • Tebrik ediyorum 👏 eline sağlık

    1|0
    0|0
  • Güzel eline sağlık

    1|0
    0|0
  • Nasıldı ne garip bir soru. asdfgh

    1|0
    0|0
  • Okurken beynim yandı pöffffff

    1|0
    0|0
  • Fotoğraftaki adamı Wtcnn e benzettim.

    1|0
    0|0
  • İlk kez görüyorum ilişkiler konusunda çuvaldızı kendine batıran bir kızı, Bravo

    1|0
    0|0
  • Cok güzel çok yerinde olmuş..

    1|0
    0|0
  • Harika olmuş.

    1|0
    0|0
  • Erkekler Devam
    4

Kızlar Ne Diyor 21

  • Sormasın bana sormayayım ona 😇😇
    Emeğine sağlık bebem ❤

    2|1
    0|0
  • Konuyla alakası yok ama Eddie Murphy nin olduğu sahne hangi filme ait 🙊🙉🙉😄

    1|1
    0|1
  • Hiç sormadığım sorular 😄

    1|0
    0|0
  • "Aşkım biz neyiz" elinin körüyüz biz, ne kadar saçma soru yahu 😀
    Ölümcül tespitler bunlar başkan 😀Emeğine sağlık kuzucum.

    1|0
    0|0
    • Komik yanı hala soranlar var🙄🙄😁😁
      Teşekkür ederim güzellik abidem, güzel görüşün için 😍😍

  • Eline sağlık kız parmaklarına kuvvet

    1|0
    0|0
  • "Yolu bildiğine emin misin?" Bu soruyu sormaktan asla çekinmem hatta keyif alıyorum eski sevgilime çok sorardım tabii cevap alamazdım sadece tuhaf bakışlarını sezerdim😄

    1|0
    0|0
  • Yalan cevaplar alacagin sorular

    1|1
    0|0
  • Erkekler aşkı yaşadıysada fark etmez? Aşktan mı bahsediyorsun cidden yoksa basit bir beğeni veya hoşlantıdan mı?

    1|0
    0|0
  • Yaklasik bir 8 tanesini sormusdur, bir sorun yasamadim Duzgun sorulunca cevaplanir sorular ya 😌 Cok zor degil

    1|0
    1|1
  • Valla şu soruların hepsinden tiksiniyorum bunları soran hemcinslerimden de malesef 😒 ya ne gerek var adamın tepesinin tasını attırmaya

    1|0
    1|0
  • Tamam bazen biraz abartıyor olabiliriz

    1|1
    0|0
  • Cevabını bildiğim sorular sormam 😏

    2|0
    0|1
  • eline saglik

    1|1
    0|0
  • Efsane olmuş helal :)

    1|0
    0|0
  • Bunlari banada sormasinlarrrr. 😄😄 eljne saglik gzl
    Olms

    1|0
    0|0
  • Ne saçma sorular bunlar böyle 😒

    1|0
    1|0
  • O kimdi hariç diğerlerini sormam o kimdi yi de öylesine sorarım yani altında bişey arayarak degil 😉

    1|0
    0|0
  • Bir kızdan öyle bir bence görmek şaşırtıcı

    1|0
    0|0
  • Kızlar çekinmeyin takmayın istediğiniz bütün soruları sorun ne sorarsanız sorun her b*k a sinir olacaklardır. En azından merakınız geçer

    0|0
    0|0
  • 2, leyla ile mecnun sahnesi :D en komiği bu sanırsam

    1|0
    0|0
  • Kızlar Devam
    1
Yükleniyor...