En sevdiğin Loréal Paris Sunkiss Renk Açıcı Jel görünümü hangisi?
Kapat
reklam

Arama Sonuçları: soru sorma sitesi

CheFTaLi

Burası , Soru sorma sitesimi? , Yoksa dertleşme sitesimi?

Bakıyorum da bazıları soru yerine derdini anlatıyo ya da insanlar böyle şunlar şöyle diyor , burası Soru sorma sitesi değilmi sorun varsa sorarsın sorun yoksa sormazsın Herkes ozaman derdini anlatsa Sitenin ne anlamı...
7 1
Görüş Paylaş
Gizli Kullanıcı

Soru sorma sitesi dertleşme köşesine dönmüş değil mi :D?

ya garip değilmi bu siteye aklımıza takılan soru sormak için kaydoluyoruz millet şikayetini yazıp bizi siteden soğutuyo :D
2 13
Görüş Paylaş
Affedilmeyen

GizliKullanici olarak soru sorma nedenleriniz?

Son zamanlarda cokca görmeye basladim.. Birincisi gizli kullanicilardan oldukca rahatsiz olan üyelerimiz var neden her soruyu gizli sorarsiniz gizli sordunuz insanlara neden laf sokarsiniz. Arkadaslar gizli soruyu...
8 12
Görüş Paylaş
reklam
cyberguy06

Soru sorma sitesi mi mahkeme salonu mu?

Hukukçu edasıyla insanları yargılamaktan suçlu ilan etmekten ne zevk aldığınızı sorabilir miyim? Kimseye soramadığın çekindiğin soruların varsa gel sor yazmıyor mu sitede? Beğenmiyorsanız cevap vermeyin olsun bitsin. Duyarlı...
5 0
Görüş Paylaş
Gizli Kullanıcı

Neden kullanışlı ve ücretsiz bir sevgili bulma sitesi yok?

Badoo falan var giriyorsunuz oradaki kızlar eğlenme amacıyla giriyor. Ben de gerçekte bulmakta zorlanıyorum. Sanal ortamda arıyorum flörtümü ama bulamıyorum. Kızlarsoruyor sitesi de soru sorma sitesi şimdi olmaz...
4 4
Görüş Paylaş
Howard

Soru sorma yeteneğine sahip kimler var burdalar mı?

Kim kimden daha üstün sitesi bu emin olun bir guruplaşma çatışma var sizler iyice zıvanadan çıktınız baylar bayanlar. Adet sancılarının evrelerini googleye yazsanız doktorların yazılarını okur bilgi sahibi olursunuz Ks ye...
2 2
Görüş Paylaş
Gizli Kullanıcı

Soru sorma sitesini tanışma diye algılamak?

3ay
Ks sitesini neden tanışma sitesi zannediyorlar sizce ben anlamadım :)
2 3
Görüş Paylaş
indio987

Forum. donanımhaber sitesi ve shiftdelete. net sitesi ne işe yarar?

3ay
arkadaşlar belirtiğim sitelerde denk geliyorum biri soru soruyor diğer üyeler cevap veriyor bilen var mı o sitelere nasıl üye olunur nedir ne değildir soru sorma hakkı sınırsızmı
1 5
Görüş Paylaş
maymuncuuk

Şu sitede kafayı yememek mümkün değil?

Birşeyler yasıyorsun fikir almak için siteye giriyorsun yardım ıstıyorsun fikir istiyorsun adamın/kadının verdiği cevap yalan söyluyorsun vs. gibi laflar sanırsın olayı yasarken yanıdnaydı, Birde üstüne yargılıyor Yok...
2 13
Görüş Paylaş
kırmızırujusevenkız

Bu abazaların sonu yok mu?

Site soru sorma sitesi değil de sanaldan bir şeyler yaşama, sevgili bulma sitesi sanki. Bazen oturup bu arkadaşlık sitesi mi acaba benim burada ne işim var diye soruyorum. Aslında site mükemmel ama insanları daha doğrusu...
11 76
Görüş Paylaş
ırmakkutlu

Bu sitede normal bir insan yok mu Allah aşkına?

bu nasıl birşeydir arkadaş ya.. mesaj atılıyor kız ya da erkek normal sohbet edecek sanıyorsun illaki sapık çıkıyor bir yerlerden saçma sapan bir sorular soruyo saçma sapan birşey anlatıyor kız kıza bile sohbet edecek...
12 46
Görüş Paylaş
evetbenoyum

Kendinizi en son ne zaman salak hissettiniz ve neden?

kendinizi en son ne zaman salak hissettiniz ve neden? mesela ben az önce buranın çok masum bir soru sorma sitesi veya zaman öldürme sitesi olduğunu düşünmüştüm. çok salakmışım yanılmışım :)
0 9
Görüş Paylaş
KizlarSoruyor'u Facebook'ta beğen, en ilginç sorular ve benceleri kaçırma
İndala

Tipe yorum ve kız işi?

1. tipe yorum atarsanız sevinirim 2. birde kampta bir kıza bir sevdim varya bir sevdim oylesine açılcamda tırsıom şimdi tipimi severmi ki güzel kız yani boy 1.90 lilom 93 kızın boy 1.79 du heralde dalga geçmeyin...
4 6
Görüş Paylaş
MollyJade

Babasına sormadan kürtaj yaptırmak — bu olaya ne diyorsunuz?

Demin bunun gibi soru sorma sitesi olan bir siteye bakıyordum, gördüm adamın biri yazmış ki bunun kız arkadaşı ona sormadan kürtaj yaptırmış, arkadaşı söylemiş olayı. "Bunu yapmak hakkı mı, o benim bebeğim" diyor. Arkadaşım,...
1 3
Görüş Paylaş
handsome_men34

Sorum herkese bakabilirmisiniz?

burası soru sorma sitesi ve ozellikle kızlar bişi sordugu zaman erkekler hemen yalaklanıyo kızlara ve kızların gozunde butun erkekler sapık görunuyo neden boyle oluyo ve kızlar bütün erkeklere kuşbakısı bakıyo yanı bı erkek...
2 2
Görüş Paylaş
Gizli Kullanıcı

Aldatma Olayları?

2ay
Arkadaşlar sevgilimden ayrılmıştım ve bana 1 hafta sonra mesaj atmıştı sevenden arkadaş olmaz derdi hep ama bu mesajında arkadaş olalım diyordu bende kabul ettim görüşüyorduk falan sonra çok takıldığım anonim soru sorma...
1 5
Görüş Paylaş
Hemolazers

Bu mübarek kadir gecesinde hala böyle sorular neden soruluyor?

19gün
Hayır anlamıyorum bir ben mi müslümanım yoksa millet mi sahtekar? kadir gecesi gibi Allahın en çok önemsediği ve sizin için hayırlıdır dediği bu gecede insanlar hala nasılım yok taş birisini nasıl tavlarım yok popom çok mu...
4 2
Görüş Paylaş
senceneolmalıyız

Neden böylesiniz arkadaş? Yaptığım doğru mu yanlış mı?

Çok fazla soru soran biri değilim, utangaçlık yapar buradaki abaza arkadaşlar ile aynı yargıya düşmemek için yazmam kolay kolay kimseye. bir iki kişiye yazdım. birinden aldığım mesaja bak "Maşallah her gördüğüne yazmışsın"...
7 2
Oy Ver
şirinpembebulut

Erkekler bu sitede neden mesajla taciz ediyor?

1ay
Soru sorma sitesinde böyle karaktersiz erkekler neden sürekli taciz ediyorlar. Bu tacize ugrayan sadece ben miyim? Bir yere yorum yapıyorum hemen mesaj kutum doluyor. Üstelik birisine beni rahatsız etme nişanlıyım dedim....
7 25
Görüş Paylaş
Yükleniyor...